Previ pels dies de nadal

alextxell

Totalwind Legend
[platano] [platano] [platano]

Jo de moment (bueno es segur) nomes navego el divendres, el demes dies com que tot son dinars no puc. Pero divendres al delta [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] buf i amb les ganes que tinc.

bon dia company, aprofita-ho!

jo crec que ahir va ser l'ultima del any... ja tot son compromisos, volia arribar a les 120 pero no podrá ser! [smilie=gaydude.gif]

Si entres el 28-29 encara plodria escapar pero xungo.

BOnes festes!

Al Finder encara no hi han mapes pel divendres, pero per dijous sembla que pinta be al Delta. Estarem atents.

Otia nens dona 40-50 nusos per divendres a pals! si es així es per anar-ho a veure!!! algu s'apunta?

Buf anar a Pals a mirar i no navegar [sorprendido] ja baixare cap al delta.

bones gent!

jo comq no hi ha neu, i tinc monu tan d'ski i de windsurf, despres de 3mesos a Praga, crec q anire del 24 i 25 i 26 a navegar cap a l'emporda!

Atencio a la previ per Trabucador per el divendres "ratxes de 69knots" [sorprendido] , poder si que haurem d'anar a Pals.

Del 25 al 01 no treballo i te que bufar justament les 2 dies d compromisos? Veig que Santa considera que no he estata prou bo el 2010... Odio el Nadaaaall!!!! [muro]

Compte amb el Delta que avui hi ha hagut un besament de hidrocarburs o quelcom semblant, de una plataforma de Repsol davant les costes de Sant Carles de la Rapita.
Qui decideixi ficar-se a l'aigua, quedarà bronzejat, inclòs sota el neoprè... [aiba]

http://www.elperiodico.com/es/noticias/sociedad/20101222/plataforma-petrolifera-repsol-causa-vertido-petroleo-costa-sant-carles-rapita/635531.shtml

1293046151225.jpg

[vomiton] toma hidrocarburs...
[vomiton] toma parte xungo...

ja ja com mola el emoticono de la vomitada!!

radjo [meparto] es que me troncho con tus cometarios!!!

Per cert Xavi la foto del teu avatar es brutal!!! com la vas fer? desde una barca?

Ara que ja tanquem l'any puc estar content des dies navegats, es clar amb el material que toca a la meva zona, fent una estaistica ràpida:

55 dies de formula > super amortitzada!!
47 dies de slalom/freride > també super amortitzat!
17 dies de castaña> s'ha de tenir material "petit"

Clar que no he pogut escapar-me casi cap dia aquest any al nord... sino segur que serien 20-30 dies de material "petit".

PD: la aleta de 39 tal i com hem vàres recomenar es una maravella!!! fins i tot 37 no hauria esta malament!

Al Trabucador no crec que entri petroli i, en qualsevol cas, el mestral se l'endura mar endins.

Hi ha previst que algú baixi? potser m'apuntaria i ens coneixem, tot i que pel vent que farà no crec que navegui amb la 105 i 5,2 de vela......

Jo encara no ho tinc decidit 100%, ara mateix 70% Pals 30% el Delta, pero aixo es com la previ canvia cada 30mins.
je je je

Avui, en teoria, a la tarda pujara el vent al Nord i al Sud de la costa catalana i s'esveiran el s nuvols i la pluja. Pero a saber a quina hora... :-?
Per divendres sembla que les condicions seran per als mes experimentats, veurem que tal.

Volver