Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![ojos [ojos] [ojos]](/foro/smilies/ojos.gif)
enrik dijo:Juas jo no sé vosaltres pero per la meva butxaca fer una escapada es arribar-me a Leucate com a molt lluny jejeje
Gas!
not dijo:ADRENALINIK COKTEL = Leucate + 4mts + 130 litres......the flying machine!! SIno diguesl'hi al enrik!!!
![]()
Es borma ei!! per aixó hi hem passat tots! (i jo amb 160l)
El fotut és quant està mogudissim, amb onades de 1-2 metres, és el que em va pasar el últim pont!silent dijo:not dijo:ADRENALINIK COKTEL = Leucate + 4mts + 130 litres......the flying machine!! SIno diguesl'hi al enrik!!!
![]()
Si está planet i la vela i la aleta son adequades amb un parell tot "s'aguanta"!!!!
![muro [muro] [muro]](/foro/smilies/muro.gif)
wind-carlos dijo:El fotut és quant està mogudissim, amb onades de 1-2 metres, és el que em va pasar el últim pont!silent dijo:not dijo:ADRENALINIK COKTEL = Leucate + 4mts + 130 litres......the flying machine!! SIno diguesl'hi al enrik!!!
![]()
Si está planet i la vela i la aleta son adequades amb un parell tot "s'aguanta"!!!!![]()
crobol dijo:Sip, Leucate com a molt lluny...
i m'estic plantejant fer la meva primera escapada surfera a Leucate si les condicions no es posen molt radicals, que vaig amb 130l. M'informaré del tema càmpings.
Si algú mes s'acaba animant ja ho anireu posant per aquí...
Enrik, quan vas anar al pantanet de Le Goulet com et va quedar l'aleta amb les algues??
Perdo, em referia a Pals. Trobo que 126L i 4,7 és un combinació fatídica. Quant hi ha vent per 4,7, el mar de Pals està intractable i vaig passadissim de taula, i en canvi quan no hi ha vent per 4,7 no es planeja pero de taula vaig be. Desde el 4 d'Agost que no he trobat un sol dia per planejar amb mar pla i amb aquest material...silent dijo:wind-carlos dijo:El fotut és quant està mogudissim, amb onades de 1-2 metres, és el que em va pasar el últim pont!silent dijo:Si está planet i la vela i la aleta son adequades amb un parell tot "s'aguanta"!!!!![]()
Però Leucate no esta pla?! Si es un llac! Un charco vamos!
![facepalm [fcp] [fcp]](/foro/smilies/facepalm.gif)
Ja m'ho imagino, de fet desitjo, contrariament a tothom, que no bufi mes de 15/20knt a Leucate...not dijo:ADRENALINIK COKTEL = Leucate + 4mts + 130 litres......the flying machine!!
![bonk [bonk] [bonk]](/foro/smilies/bonk.gif)
wind-carlos dijo:Perdo, em referia a Pals. Trobo que 126L i 4,7 és un combinació fatídica. Quant hi ha vent per 4,7, el mar de Pals està intractable i vaig passadissim de taula, i en canvi quan no hi ha vent per 4,7 no es planeja pero de taula vaig be. Desde el 4 d'Agost que no he trobat un sol dia per planejar amb mar pla i amb aquest material...![]()
![shot [shot] [shot]](/foro/smilies/shot.gif)
Em sobraven molts dies, i aquest any, si no els faig, els perdo. De manera que m'he agafat tota la setmana de pont. I lo millor es que la dona treballa a partir de dimecres, o sigui que 13, 14 i 15, free like a bird!!not dijo:com que tota la setmana del pont????![]()
Per favor que faci vent, ni massa, ni poc. Per favor, per favor..
+1 Jo em quedo molts dies fora per excés de vent.crobol dijo:Ja m'ho imagino, de fet desitjo, contràriament a tothom, que no bufi mes de 15/20knt a Leucate...not dijo:ADRENALINIK COKTEL = Leucate + 4mts + 130 litres......the flying machine!!
![]()
I això que tu tens mes nivell que jo. De fet jo nomes tinc una 150L i una unica vela de 5.5.+1. Ja veurem com es posa la previ, però si algú s'anima i em deixeu venir, potser (si es el 13, 14 o 15 segur!!) el meu portaavions de 150L i jo ens apuntariem.enrik dijo:Juas jo no sé vosaltres pero per la meva butxaca fer una escapada es arribar-me a Leucate com a molt lluny jejeje
Gas!
![muro [muro] [muro]](/foro/smilies/muro.gif)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.