Proper pont del Pilar,previ

carli

Totalwind Gurú
Dons aixó després de compromisos de familia el proper cap de setmana llarg tinc lliure per navegar.... jejeje. a veure la previ com es comporta que tinc molt de mono..

Jo tampoc treballo de dissabte tarda a dimarts, de moment pinta parte de sur FORT FORT al sud de França...St Cyprien etc.... Això si, amb mal temps. Potser garbí a la costa central.

Si voleu fer km o agafar avions, a Tarifa i millor a Almería te molt bona pinta de ponent. Una atre opció podria ser Guincho a Portugal amb sud fort (no se que tal funciona amb aquesta direcció) i onadesde 6 metres!! [ojos]

Jo faig festa tota la setmana del pont, o sigui que a poc que bufi dx, dj i/o div ...
Amb 10n-12n no massa lluny de barna ja firmo.

Sip, Leucate com a molt lluny...
i m'estic plantejant fer la meva primera escapada surfera a Leucate si les condicions no es posen molt radicals, que vaig amb 130l. M'informaré del tema càmpings.
Si algú mes s'acaba animant ja ho anireu posant per aquí...

Enrik, quan vas anar al pantanet de Le Goulet com et va quedar l'aleta amb les algues??

ADRENALINIK COKTEL = Leucate + 4mts + 130 litres...... [platano] the flying machine!! SIno diguesl'hi al enrik!!! [meparto]

Es borma ei!! per aixó hi hem passat tots! (i jo amb 160l)

not dijo:
ADRENALINIK COKTEL = Leucate + 4mts + 130 litres...... [platano] the flying machine!! SIno diguesl'hi al enrik!!! [meparto]

Si está planet i la vela i la aleta son adequades amb un parell tot "s'aguanta"!!!!

silent dijo:
not dijo:

Si está planet i la vela i la aleta son adequades amb un parell tot "s'aguanta"!!!!
El fotut és quant està mogudissim, amb onades de 1-2 metres, és el que em va pasar el últim pont! [muro]

wind-carlos dijo:
silent dijo:
not dijo:

El fotut és quant està mogudissim, amb onades de 1-2 metres, és el que em va pasar el últim pont! [muro]

Però Leucate no esta pla?! Si es un llac! Un charco vamos!

crobol dijo:
Sip, Leucate com a molt lluny...
i m'estic plantejant fer la meva primera escapada surfera a Leucate si les condicions no es posen molt radicals, que vaig amb 130l. M'informaré del tema càmpings.
Si algú mes s'acaba animant ja ho anireu posant per aquí...

Enrik, quan vas anar al pantanet de Le Goulet com et va quedar l'aleta amb les algues??

La veritat es que no vaig tindre gaires problemes amb l'aleta i les algues... lo fotut era aguantar l'aire jejeje
Jo porto 135l. i anava passat amb 4.9 de vela, el problema es que a la mínima que la proa s'aixecava del aigua volia volar.

Jo vaig pillar molt de vent pero pla, mira les fotos aquí... Le Goulet

Gas

silent dijo:
wind-carlos dijo:
silent dijo:

Però Leucate no esta pla?! Si es un llac! Un charco vamos!
Perdo, em referia a Pals. Trobo que 126L i 4,7 és un combinació fatídica. Quant hi ha vent per 4,7, el mar de Pals està intractable i vaig passadissim de taula, i en canvi quan no hi ha vent per 4,7 no es planeja pero de taula vaig be. Desde el 4 d'Agost que no he trobat un sol dia per planejar amb mar pla i amb aquest material... [fcp]

wind-carlos dijo:
Perdo, em referia a Pals. Trobo que 126L i 4,7 és un combinació fatídica. Quant hi ha vent per 4,7, el mar de Pals està intractable i vaig passadissim de taula, i en canvi quan no hi ha vent per 4,7 no es planeja pero de taula vaig be. Desde el 4 d'Agost que no he trobat un sol dia per planejar amb mar pla i amb aquest material... [fcp]

Benvingut a l'adicció del windsurf: necessites una taula d'uns 100 litres màxim, aprendre a dominar-la amb vent per 4,7 i llavors ficarte en onades i aprendre a dominar les onades. El camí és llarg, pero el premi és la glòria!! Si és massa per tú, sempre tindrás el kite.... [smilie=gayfight.gif] [aiba] [shot]

not dijo:
com que tota la setmana del pont???? [disparo]
Em sobraven molts dies, i aquest any, si no els faig, els perdo. De manera que m'he agafat tota la setmana de pont. I lo millor es que la dona treballa a partir de dimecres, o sigui que 13, 14 i 15, free like a bird!! [applaudit] Per favor que faci vent, ni massa, ni poc. Per favor, per favor.. [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

crobol dijo:
not dijo:
ADRENALINIK COKTEL = Leucate + 4mts + 130 litres...... [platano] the flying machine!!
Ja m'ho imagino, de fet desitjo, contràriament a tothom, que no bufi mes de 15/20knt a Leucate... [bonk]
+1 Jo em quedo molts dies fora per excés de vent. [muro] I això que tu tens mes nivell que jo. De fet jo nomes tinc una 150L i una unica vela de 5.5.

enrik dijo:
Juas jo no sé vosaltres pero per la meva butxaca fer una escapada es arribar-me a Leucate com a molt lluny jejeje
Gas!
+1. Ja veurem com es posa la previ, però si algú s'anima i em deixeu venir, potser (si es el 13, 14 o 15 segur!!) el meu portaavions de 150L i jo ens apuntariem.

Per cert, ultimament he sigut fora per feina, pero em sembla que la famosa quedada no s'ha fet, oi?

Ei ei eeeeeeei!!! Estic mirant la previsió i estic veient un temporal de llevant d'aquells que apareixen 1 o 2 vegades l'any i deixen les platjes del litoral fetes "merda"

Primera vegada que coincidira amb no laborables jajaja Algu sap on es pot navegar amb aquest vent? sobretot si no tinc tabla d'onades [muro]

Volver