Proposta per canviar el nom del subfòrum

Yo voto porque se llame Racó Valencià, y el que no lo entienda que se joda! jejeje, Que no!!!! Pero no estaría mal, ya que el valenciano es la lengua de aquí. Y el logo en naranjita (otro elemento identificador). Además foneticamente queda más cañero. [platano2]

Racó Valencià: skimwindborriana, Raid, elpasky, Hazaelaco
Rincón Valenciano: Jimy_Otul, shuleton
Me da igual: morrison

[aiba] madre mia la que se a liado en un momentorrr jajajajajaja . bueno aún queda gente que se pronuncie y ya se cierra el tema que al final pasara verano y no nos ponemos de acuerdo . es mas creo que esto nos tendriamos que ir de paella y discutirlo los que se apunten jejejejeje
donde hacen licras con el logo ? alguien sabe ?

aunque también soy castellano-parlante voto a favor de "Racó Valencià" ya que me encantan las fallas jejeje (aunque no se que tiene que ver)

¿para cuando esa paella?

Racó Valencià: skimwindborriana, Raid, elpasky, Hazaelaco, 132

Yo voto por el racó valencià. Shuleton, las lenguas mientras no se utilicen para separar son enriquecedoras y no veo ningún problema en que la gente se exprese en castellano o valenciano.
Y lo de las licras moooolaaaaa

Racó Valencià: skimwindborriana, Raid, elpasky, Hazaelaco, 132, carre102

hola patiwave haber si me puedes mandar esas fotillos vale , muchas gracias y este finde me puedo pasar por alli .

Alé pues jo també votaré, crec q m´agrada mes el nom de Racó Valencià, ja ja ja sinceramente me da igual pero me gusta más en ValenSiano.

Ale VIVA EL BILINGÜISMO

Racó Valencià: skimwindborriana, Raid, elpasky, Hazaelaco, 132, carre102, patiwave, socarrat

Encara que entre de quan en quan, si em permeteu votar, jo també vote pel Racò Valencià.

Ens veiem a l'aigua !!

xavi12p dijo:
Encara que entre de quan en quan, si em permeteu votar, jo també vote pel Racò Valencià.

Ens veiem a l'aigua !!

Clar home. També hi ha obert altre missatge per la elecció de logo. Si vols ja saps.

Racó Valencià: skimwindborriana, Raid, elpasky, Hazaelaco, 132, carre102, patiwave, socarrat, xavi12p

hola soc nou al foro, encara que fa temps que entre. vote per Racó Valencià però pense que es deuriem parlar en castella perque, més gent puga entedreu. bon vent

ale,por mi ponerle el nombre que os salga de los oeufs,pero si empezais a hablar en valenciano,sus voy a contestar en ruso mamoncetes.
:mrgreen: :mrgreen:

Hola a tots valencians, no votaré perquè som de mallorca, però volia expressar la meva opinió, crec que és molt enriquidor, que cada comunitat manifesti, els seu trets d'identitat, encara que només sigui en aquests cas amb el títol del subforum, perquè en la pluralitat està la diversió i a mi m'encanta entra a cada subfòrum i trobar-me pues.... els trets diferencials de cada lloc....ara que hi pens no hi ha racó de mallorca ...no ?

Racó Valencià: skimwindborriana, Raid, elpasky, Hazaelaco, 132, carre102, patiwave, socarrat, nneonn

bueno pues parece que ya esta claro no ? mayoria raco valencia .
pasky pues comunicarlo a jaume para que lo cambie , tambien el logo .

Volver