salvi
Totalwind Hero
Jo si veig possibilitats pujaré el diumenge, ja us enviaré un sms.
Bon viatge companys!
Bon viatge companys!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
carli dijo:el resumen de Sant Pere, fue:
Viernes: Tramuntana 25-30 nudos,
Sabado: Tramuntana 20-24 nudos
Domingo: Levante de 12 a 17 nudos.
Bastante bien, para todos los gustos jeje, despues de llevar unos 8 meses sin navegar aun me acuerdo de algo.. jeje.
Estuvimos con Enrique el Sabado en la bahia del Fluvia, muy buen sitio pero tenias que salir a la playa ya que dentro de la bahia no se podia navegar muy raro (racheado), pero bueno tres dias muy buenos...
alextxell dijo:No tengoooo fuerzs ni par teclear
salvipardas dijo:alextxell dijo:No tengoooo fuerzs ni par teclear
I a sobre provocant...![]()
salvipardas dijo:No no... no vaig pujar... continuo enfeinat, ja ho sabeu (però ja va faltant menys per les vacancessssss....). Vaig interpretar que la tramuntana ja no bufava el diumenge, el que no em podia imaginar (no es veia al windguru) és que entraria un llevant tan maco.
La C2 Freewave 100 litres la vam estar comparant (l'Àlex, la Txell i jo) visualment amb la ST Freemove 90... I són radicalment diferents. La c2 és grassoneta (curta, ampla), la ST molt estilitzada i en un estil més clàssic. La idea és que la c2 m'ofereixi més facilitat, estabilitat i sortida al planeig (10 litres més) que la ST que li acabo de vendre a l'Àlex. He deixat la ST en bones mans, perquè l'Àlex, que navega MÉS, MOLT MÉS (el molt cabrón), sabrà treure-li tot el suc i donar-li la canya que es mereix una taula tarifenya.
Ens veiem!
salvi
alextxell dijo:salvipardas dijo:alextxell dijo:No tengoooo fuerzs ni par teclear
I a sobre provocant...![]()
Pues avui 1,30h de 7.6 i 109ltrs posta de sol expectacular i ja porto "5 de 5"
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.