Puente de 1 mayo

Jo si veig possibilitats pujaré el diumenge, ja us enviaré un sms.

Bon viatge companys!

Como quedamos todos los de l'Amfora?
Yo llevare una Sailboards Tarifa y una licra roja a sobre del traje

Te busco, supongo que será facil.
Yo llevaré un neopreno del decathlon con el hombro color naranja

Sembla que tindreu molta sort a la costa brava, potser no tanta al trabucador pero pel que sembla la previ esta canviant ahir era pitjor.
Que us ho passeu bé, ja comentareu i fotos, si navego també faré fotos.
salut i bon windsurf

ahir a port molt de vent i molta gen, més de 35 veles vam contar, mai havia vist tanta gent junta [ojos2]
aviam si avui hi ha la mateix sort que ahir

bon vent

Yo he estado en el Port de la Selva, viernes y sabado fue genial, el domingo ya fue bajando. Y los que fueron a Sant Pere ¿les llegó la tramontana?

el resumen de Sant Pere, fue:

Viernes: Tramuntana 25-30 nudos,
Sabado: Tramuntana 20-24 nudos
Domingo: Levante de 12 a 17 nudos.

Bastante bien, para todos los gustos jeje, despues de llevar unos 8 meses sin navegar aun me acuerdo de algo.. jeje.

Estuvimos con Enrique el Sabado en la bahia del Fluvia, muy buen sitio pero tenias que salir a la playa ya que dentro de la bahia no se podia navegar muy raro (racheado), pero bueno tres dias muy buenos...

jo vaig anar al riuet (escala) el dissabte, vaig navegar amb 4.5 i 90litres, pero a les 4-4.30 va baixar per vela grosa

Y HOY LUNES PRIMERO PARA 5.3 I LUEGO 4.5. YO YA NO HE CAMBIADO CUANDO SE HA PUESTO PARA 4.5 HE PLEGADO Y PARA CASA.
4 DE 4 [heavy]

Velas 6.6 5.3 i 4.5
Tabla 90ltrs

Yo el viernes y sabado por la mañana me fui a la gola del Fluvia con vela de 4m

Le he perdido el miedo al viento fuerte y los waters me salian casi ya como "churros"

El sabado por la tarde estuve navegando a ultima hora delante del camping L'Amfora con vela 5.3, ha esa hora habia bajado bastante pero pude pegarme unas buenas planeadas.

El domingo me tenia que ir pronto y no pude navegar :(

Alex espero tu test de la Sail Board Tarifa 90L

Salvi ¿bajaste el domingo a Sant Pere?, ¿estrenaste tu C2 100L?

No no... no vaig pujar... continuo enfeinat, ja ho sabeu (però ja va faltant menys per les vacancessssss....). Vaig interpretar que la tramuntana ja no bufava el diumenge, el que no em podia imaginar (no es veia al windguru) és que entraria un llevant tan maco.

La C2 Freewave 100 litres la vam estar comparant (l'Àlex, la Txell i jo) visualment amb la ST Freemove 90... I són radicalment diferents. La c2 és grassoneta (curta, ampla), la ST molt estilitzada i en un estil més clàssic. La idea és que la c2 m'ofereixi més facilitat, estabilitat i sortida al planeig (10 litres més) que la ST que li acabo de vendre a l'Àlex. He deixat la ST en bones mans, perquè l'Àlex, que navega MÉS, MOLT MÉS (el molt cabrón), sabrà treure-li tot el suc i donar-li la canya que es mereix una taula tarifenya.

Ens veiem!

salvi

carli dijo:
el resumen de Sant Pere, fue:

Viernes: Tramuntana 25-30 nudos,
Sabado: Tramuntana 20-24 nudos
Domingo: Levante de 12 a 17 nudos.

Bastante bien, para todos los gustos jeje, despues de llevar unos 8 meses sin navegar aun me acuerdo de algo.. jeje.

Estuvimos con Enrique el Sabado en la bahia del Fluvia, muy buen sitio pero tenias que salir a la playa ya que dentro de la bahia no se podia navegar muy raro (racheado), pero bueno tres dias muy buenos...

Has començat bé la temporada, ehhh??? 😁 Per si no t'ho havia dit (i si t'ho havia dit t'ho repeteixo): ENHORABONA PAPA!!! Que sigueu mooooolt feliços!!! 😁

Alex a ver si haces un 7 de 7

Mañana esta dudoso pero podria soplar, y el jueves la previ parece buena.

salvipardas dijo:
No no... no vaig pujar... continuo enfeinat, ja ho sabeu (però ja va faltant menys per les vacancessssss....). Vaig interpretar que la tramuntana ja no bufava el diumenge, el que no em podia imaginar (no es veia al windguru) és que entraria un llevant tan maco.

La C2 Freewave 100 litres la vam estar comparant (l'Àlex, la Txell i jo) visualment amb la ST Freemove 90... I són radicalment diferents. La c2 és grassoneta (curta, ampla), la ST molt estilitzada i en un estil més clàssic. La idea és que la c2 m'ofereixi més facilitat, estabilitat i sortida al planeig (10 litres més) que la ST que li acabo de vendre a l'Àlex. He deixat la ST en bones mans, perquè l'Àlex, que navega MÉS, MOLT MÉS (el molt cabrón), sabrà treure-li tot el suc i donar-li la canya que es mereix una taula tarifenya.

Ens veiem!

salvi

Els cantos de la taula tambe son radicalment diferents, mentres que la ST els te arrodonits la C2 els te molt marcats, crec que aixo et fara patir una miqueta en les trabutjades. Pero a l'hora de fotrar-li a una onada anira millor.

Volver