QUE PASA AMB LES NOIES?

alextxell dijo:
salvipardas dijo:
El Pussy Team 😁 de CatalunyaWindsurf!!!


[meparto]
[meparto]
suposo que saps tots el significars de la paraula pussy no?
[meparto]
[meparto]

Sí, li podries demanar a la teva dona que fes un altre logo per al Pussy Team... Eiiiii, que és bromaaaaa 😁
 
ja ja ja, ja li dire pero de moment esta a Brasil ho sigui que ho tenim malament, el afaria jo pero quedaria.......... guarrete?
 
gemma, fet!

més que vagi forta és que sóc "cabezota" i surto sempre que puc i hi ha bona previ, què és menys del que voldria, però suposo que com tothom, no?

a veure si la previ ens és favorable per aquest finde i trobem un bon lloc per sortir!
fotografs, moderadors, i massatgistes sereu benvinguts, quants més, més divertit, no?
 
Ok, Neus, doncs esperem a dijous-divendres per veure si hi ha bona previsió a algun lloc i així us veig les cares a alguns del foro. A veure si aquest any agafo el vostre ritme de navegació i progresso d'una vegada. La llàstima és que no sempre hi ha bona previsió, i, a part, jo treballo 2 dissabtes al mes. Sort que aquest finde que ve el lliuro sencer.

Anem parlant. Bona setmana!
 
Home si aguanta la previ, que sembla que si podeu anar a Trabucador, que sempre es planet i es fa peu. Hauria de bufar extremadament fort per que es desfasi Trabu.
 
Estic veient que per arribar a Trabucador o Riumar són casi 20€ de peatge tant d'anada com de tornada, no? Quanta pasta!Perquè des de Barcelona aneu per autopista, suposo...
Ojalà hi hagués previsió per aquí a la vora (Malgrat, St Pere Pescador, Port de la Selva...). O abans Port-Leucate, que veig que tampoc és tan, tan lluny, com diu en Salvi, i casi sempre hi fa vent, no?
 
Yo este Sabado casi seguro que bajaré hasta Trabucador, pero lo haré desde Torredembarra ya que estaré por allí.

Con respecto al peaje saliendo por la salida de Torredembarra se puede enlazar con la nueva autovia que llega hasta Hospitalet de L' Infant.

Calculo que haciendolo así no debe salir mas de 25€ entre ida y vuelta.

Y Trabu es un spot sin olas en el que se aprende muy rapido y sin peligro ya que esta casi cerrado al mar. Realmente vale la pena.
 
Si, pero se te olvida decir que esta llenito de "CAITS"
 
Sí, con mestral suele haber caiters, muchos estan aprendiendo y se quedan donde hacen pie con lo que casi no molestan.
 
a trabu encara no hi he estat i tinc ganes d'anar-hi, aquest finde o un altre... sóc de BCN i tinc el material a castelldefels, en funció de la previ, podem decidir què fem...navegar amb gent té un valor afegit... seguim en contacte i ja anirem veient...

i les linies dels kites quan més lluny millor, per experiència!
 
Sí, és una pasta això dels peatges... S'ha de tenir en compte... i la gasolina... Buf! No sé si sortiria més a compte alquilar un autocar, je je.

Un antic reportatge d'una trobada a Trabu:

http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=31&t=22547&p=165184#p165184
 
Què? Com ho veieu, pel cap de setmana? Sembla ser que entrarà gregal o ponent, no? És xungo, navegar amb aquest vent, no? Si et passa qualsevol cosa, te'n vas cap endins! No és possible que giri una mica cap a tramuntana, cap al nord?
 
Gemma si esta aponentat, poder es millor deixar-ho per un altre dia. Ara al Nord i al Sud per la ubicacio de les platges queda de costat, pero estara fortet crec.
Un bon puesto podria se Leucate que estara fortet pero es pla, i si no Trabucador.
 
M'agradaria provar Trabucador o Riumar, però no ara. Penso que és millor, posats a fer km i pagar tant de gasolina i peatges, passar-hi 2 o 3 dies. El càmping Riumar diuen que no està gaire bé, però ja buscaria alguna casa rural decent.
 
gemma leucate esta molt be per aprendre perque es pla y pots probar a traluchar millor... pero necessites una 4mts sino pot ser que hi faci massa vent.
A mes pots comprar de tot. Per els de barcelona cap amunt es mes aprop i barat que anar al delta. A le goulet no hi ha kites pk no hi ha lloc per estirar la cometa.

Ep! el delta també es molt bonic!!! y es pot fer bones escursions als ports! Pero travessar Barna i les seves rodalies es un calvari.
Jo per setmana santa hi aniré 10 dies amb la familia [meparto] espero no faci 40 nusos perque hem matarán [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif]


Potser entra SW el cap de setmana(tot sovint amb les tramuntanades fortes entra) y divendres potser gregal, a malgrat també es navega!! amb NE... Potser divendres...

Vas anar-hi el dissabte passat?
 
No, Dani, dissabte passat treballava pel matí i no vaig poder pujar a Malgrat, però creu-me que estic cada dia pendent del vent per veure quan puc repetir-hi. Si tingués sort aquest cap de setmana que ve o dimarts.... (dilluns treballo). Aquests dies que ha fet més fred se m'anaven traient les ganes de navegar, però veig que ara ha tornat a pujar una mica la temperatura, i només que facin 13 o 14ºC al migdia, ja és suficient.
El dia que vaig navegar a Malgrat, vaig arribar súper justa a la feina, sense tenir temps d'arribar a Mataró a deixar el material i dutxar-me. Vaig arribar a la feina salada, amb xandal, amb el material al cotxe... Però va valer la pena, tu... El pròxim dia que pel matí hi hagi previsió des de primera hora, tornaré a pujar. I d'allà, altre cop directe cap a la feina. Ja m'ho muntaré millor per no haver d'anar amb tantes presses.
I d'això que dius que per anar a Leucate necessitaria una vela de 4 metres.., potser sí, però ja vas veure que la meva tabla és força gran, també. És una Xantos F2 de 130 litres, allargada i estreta, que se m'embala molt. Aleshores casi que em faria falta també una tabla petita, no?

Quan es prevengui altre cop vent de garbí a Malgrat, et demanaré que m'informis del vent a primera hora, ok?

Vinga, ens veiem!
 
gemma , a leucate t'hi pots ficar, es pla. Jo porto 120 litres no tinc mes petit y amb 4metres he navegat a leucat,al mar no pero al llac si, acollona una mica pero al ser pla es controla.

A mes pots fer bordos de punta a punta i es fa peu a les dos bandes.

Ep atencio al diumenge! ens veiem per mlgrat!
 
Ja estic veient que diumenge pot fer vent a Malgrat, no? Ojalà! Estaré pendent de la previsió.
 
Volver
Arriba