No, Dani, dissabte passat treballava pel matí i no vaig poder pujar a Malgrat, però creu-me que estic cada dia pendent del vent per veure quan puc repetir-hi. Si tingués sort aquest cap de setmana que ve o dimarts.... (dilluns treballo). Aquests dies que ha fet més fred se m'anaven traient les ganes de navegar, però veig que ara ha tornat a pujar una mica la temperatura, i només que facin 13 o 14ºC al migdia, ja és suficient.
El dia que vaig navegar a Malgrat, vaig arribar súper justa a la feina, sense tenir temps d'arribar a Mataró a deixar el material i dutxar-me. Vaig arribar a la feina salada, amb xandal, amb el material al cotxe... Però va valer la pena, tu... El pròxim dia que pel matí hi hagi previsió des de primera hora, tornaré a pujar. I d'allà, altre cop directe cap a la feina. Ja m'ho muntaré millor per no haver d'anar amb tantes presses.
I d'això que dius que per anar a Leucate necessitaria una vela de 4 metres.., potser sí, però ja vas veure que la meva tabla és força gran, també. És una Xantos F2 de 130 litres, allargada i estreta, que se m'embala molt. Aleshores casi que em faria falta també una tabla petita, no?
Quan es prevengui altre cop vent de garbí a Malgrat, et demanaré que m'informis del vent a primera hora, ok?
Vinga, ens veiem!