Quedada setembre '09

Entre l'Aquarius i L'amfora, al Tropikal Beach, ok per tots?
 
A veure si amb aixó .....................
Hora prevista per trobar-nos?
PLANELL.jpg
 
a la zona del aquarius es on entra mes neta la tramuntana!1 bona eleccio!! jo nuse que fare, pq tinc un sopar el divndres, pero enu...intentare venir, porto un alfa romeo vermell!!

prepareu material petit, que la previ es millor que la del disbte passat, axisn que 4.7-4.2 i 91-85litres!!!
 
jo tampoc tinc material petit, 122 amb veles de rangs de 4-6.5.
No crec sigui per tant, segons la previsió ..............
Per cert, jo porto una Volkswagen T4 Blanca .................
 
yo creo que desde mi punto de vista, entrara bien la tramuntanta, pero yo ya os digo que me voy a llevar tablas de 91-80 litres, i velas de 5-4.5-4, pero eso si, a las 9 ya estare en el agua si no me lio el viernes por la noche :p
 
Nosaltres vindrem amb el que tenim, 135 i 150, i veles de rangs 4,7-6,2.
Amolines, gracies per el mapa, molt millor, crec que hi arribarem.
Portarem un Honda crv negre. A quina hora teniu previst estar per allà?

pd. Algú sap si per la zona hi ha algun problema d'anar amb gossos?
 
Avui es un dia trist per ami, al final no podre anar i aixo que tenia moltes ilusiones de coneixer a gent en aquest mont y poder compartir experiencies i navegades. El dissabte em toca treballar [muro] .

Aveure si feu fotos, que vagi molt beeee [neng]
 
no crec que hi hagi problema pel gos, a aquella zona hi ha gaira gent ..........
doncs jo que tinc 1,5 hores de camí intentaré d'estar allà sobre les 11 allà.
(El divendres tinc sopar, però prometo que em reculliré d'hora)
Es possible que entri fort, però amb el material que tinc, al igual haure d'esperar
que baixi una mica.
Segons previsió, sobre el migdia el vent serà mes suau ....................
de totes formes, windgurú canvia les previsions els dijous, a veure demà que ens diuen ........
 
Jo portaré 4.7, 5 (per cert, en venda), 3.9, 5.7... així que si a algú li fa falta vela, cap problema.

I 100 litrets de taula.

Al Tropical, ok.

Ara a controlar la previsió, és l´'ultim que falta.

Fotos, garantitzades. Sortireu, amb el vostre permís, tots i totes, gos inclòs.
 
llàstima, però dilluns tinc un examen de recuperació de la uni, així que he d'acabar de fer l'ultim esforç per tal de poder aprovar. Però, no us amoineu que després quan acabi ens veurem a l'aigua!! ''lo bueno se hace esperar''
ens veiem.
 
Jo m'ho emporto tot, inclos l'skate per el dirt windsurf (si reparo la punxada). Penseu que dissabte pasat va bufar tota la nit de divendres, es va para dissabte a les 9.00 i va entrar molt ratjejat fins a les 14:00 despres va gigrar a gragal per vela gran.
O sigui que no us preocupeu si porteu material gran.
 
[platano2] [platano2] [platano2] [goofy] [goofy] [goofy] quee vinc!!!, si si he acosegit fer el canvi necessari i vindré, portare taula de 90 L i vela de 6,2; 5,4 i 4,5 Tinc unes ganes bojes, aixi que compteu amb mi, vindre amb la dona i la filla, intenentaré estar aviat , pero es dificil arrencar rapid,
Fins dissabte, queda definitiu ja el lloc de trovada?
salut i bon windsurf
 
estara guapo el dissabte, haviam si dura tot el dia i no para a les 2 com va fer el dissabte passat!!
 
El divendres vindra un cosi a passar el finde a S'Agaro, pero pujare igual a sant pere i potser li deixo provar una mica jejeje

Jo portare tot el que tinc, vamos taula 100L, i veles 4.7 i 5.8!

Aviam dema que tal la previ...
 
Atomant dijo:
Nosaltres vindrem amb el que tenim, 135 i 150, i veles de rangs 4,7-6,2.
Amolines, gracies per el mapa, molt millor, crec que hi arribarem.
Portarem un Honda crv negre. A quina hora teniu previst estar per allà?

pd. Algú sap si per la zona hi ha algun problema d'anar amb gossos?

Ostres que way un altre amb gossos, jo portaré dos gossets que els hi encanta banyar-se aixi que podem deixar-los juntets q es facin companyia mentres estem a l'aigua!!
He recuperat una vela de 4,9 que no faig servir desde que començava jejeje aixi que 135l. 4.9 y 7!!!!(de lujuuuuuuuuu)
Quines ganes, trobada amb gent del foro i vent, ja pot bufar com vulgui que jo m'hi fico!!!

Gas
 
Volver
Arriba