Quedada setembre '09

Recordeu apuntar-vos que passarem llista

Copieu la llista i afegiu-vos sisplau al final.


- enrik [m'es igual el puesto, vaig on sigui]
- Enrike (si la previ es buena)
- Alex i Txell (pujem segur)
- Salvi (vaig on sigui amb previ i el permís de la jefa)
- Atomant (Cristian i Monica, també vindrem, on sigui. Enrik jo portaré el cubell, la pala i la rasqueta....)
- amolines (vaig segur, no problem)
- Fern, m'hi apunto a veure si tramontanem un rato (gracies Àlex pel toke)
- kikeaudi (Estic dos mesos al Aquarius, así que me acostaré)
 
Doncs jo tambe m'apunto a la llistA


- enrik [m'es igual el puesto, vaig on sigui]
- Enrike (si la previ es buena)
- Alex i Txell (pujem segur)
- Salvi (vaig on sigui amb previ i el permís de la jefa)
- Atomant (Cristian i Monica, també vindrem, on sigui. Enrik jo portaré el cubell, la pala i la rasqueta....)
- amolines (vaig segur, no problem)
- Fern, m'hi apunto a veure si tramontanem un rato (gracies Àlex pel toke)
- kikeaudi (Estic dos mesos al Aquarius, así que me acostaré)
- Eugeni ( Angels i Núria, anem on sigui)

AL final serem uns quants [neng] [neng] [neng] [platano2] [platano2] [heavy] [heavy]
 
Sembla que tindreu bon parte aquest finde.... jo no puc navegar.. pero el seguent he conseguit carta blanca per eles 3 dies!!!!

Pujarem un grupet el pon del 11 al nord , leucate o al delta segons parte...

Sabeu quin es el millor camping a sant pere, per sortir a peu cap a la platga?

Salut i merci!
 
[heavy] [heavy] [heavy]
De moment la quedada mes important de C.W. i espero que la seguent encara sigue mes gran [platano2] [platano2] [platano2]
 
Hola alextell,jo nomes conec la ballena alegre y esta molt bé, vem estar amb uns amics en un bungalow, on estaven els pros de la surf alegre (era l'unic que quedaba prop de la platja) i molt bé ,jo suposo que l'anfora i els altres que hi ha per alla deuen ser similars, es questio de mirar el que queda( en aquestes epoques dubto que tinguis molts problemes) i preus
Hem de fer quedades mes sovint, sobretot ara cap a l'hivern que hi ha més vent
Salut i bon windsurf
 
not dijo:
Sembla que tindreu bon parte aquest finde.... jo no puc navegar.. pero el seguent he conseguit carta blanca per eles 3 dies!!!!

Pujarem un grupet el pon del 11 al nord , leucate o al delta segons parte...

Sabeu quin es el millor camping a sant pere, per sortir a peu cap a la platga?

Salut i merci!

Nosaltres pujem a Leucate el pon del 11, a vere si trobo alguna vela barateta per poder navegar aquest hivern. Espero que el vent acompanyi, mai he pogut navegar pq sembre he punxat [muro]

Gas
 
merci eugeni hi faré un cop d'ull!

A veure si fem un grupet per l'11 , pero ja en parlem al setmana vinent! [heavy]
 
epa!!!
Nois/noies, això s'anima, no us espanteu perquè demà farà mal temps, però la
previsió per dissabte es bona.
No crec que tinguem gaire sol, però la temperatura serà bona ...........
Per cert, això de quedar per l'hivern, jo també m'apunto .....................
Càmpings a sant pere, hi han molts, la setmana que vinent, hi seré tota la setmana
a la ballena alegre, de diumenge a diumenge.
Espero tenir bona setmana...................
 
Ahir parlàvem amb la jefa que podríem anar a Leucate o algun lloc per estar els 3 dies navegant. Varem pensar que potser el dissabte algú ens podria orientar una miqueta d'on dormir, com anar..etc... però ja veig que no som els únics que hem pensat en aprofitar el pont de l'11!!!!

Ja en parlarem....
 
- enrik [m'es igual el puesto, vaig on sigui]
- Enrike (si la previ es buena)
- Alex i Txell (pujem segur)
- Salvi (vaig on sigui amb previ i el permís de la jefa)
- Atomant (Cristian i Monica, també vindrem, on sigui. Enrik jo portaré el cubell, la pala i la rasqueta....)
- amolines (vaig segur, no problem)
- Fern, m'hi apunto a veure si tramontanem un rato (gracies Àlex pel toke)
- kikeaudi (Estic dos mesos al Aquarius, así que me acostaré)
- Eugeni ( Angels i Núria, anem on sigui)
- Aloisio (Francesc, arribo a la tarda amb la família per passar el finde a l'acuarius)
 
EII, que ja som 10, aixo pot ser fantastic, si tenim bona previ [platano2] [platano2],
Salut i bon windsurf
 
bones, bones!!!!
quin èxit!
jo també m'apunto,
i portaré el material que tinc: taula de 145L i vela 5.3 (ja trobo a faltar una vela més petita...)
Alex, gràcies, again!

- enrik [m'es igual el puesto, vaig on sigui]
- Enrike (si la previ es buena)
- Alex i Txell (pujem segur)
- Salvi (vaig on sigui amb previ i el permís de la jefa)
- Atomant (Cristian i Monica, també vindrem, on sigui. Enrik jo portaré el cubell, la pala i la rasqueta....)
- amolines (vaig segur, no problem)
- Fern, m'hi apunto a veure si tramontanem un rato (gracies Àlex pel toke)
- kikeaudi (Estic dos mesos al Aquarius, así que me acostaré)
- Eugeni ( Angels i Núria, anem on sigui)
- Aloisio (Francesc, arribo a la tarda amb la família per passar el finde a l'acuarius)
- Neus
 
Apoteòsic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I quina previ, senyors!!!!
 
Espero poder anar, encara que fins al ultim moment no ho sabre. Jo porto el que tinc, una 144l, i veles de 5.7 i 7.5.
S'haurà de matinar, com el dissabte passat.
Salutacions a tots.
 
segons windguru, fa una pinta [ojos] [ojos] [ojos] [ojos] [ojos] espectacular, sera fantastic,
En qui model us fixeu;en el wrf9km o en el wrf27km, perque el primer..... :shock: :shock: :shock: [sing] [sing] [sing] , portaré pedres a les butxaques.
salut i bon windsurf
 
la primera sempre es bastant exagerada, mes fiable la segona (WRF27 ........)
per si hi ha dubtes : http://www.windfinder.com/forecast/sant_pere_pescador
jo repeteixo: 122 litres (4.2-6 metres), es el que tinc, però com sigui, m'haure de mullar .......
almenys ens veurem les cares (ja tocava)
 
Hola, veig que el tema quedada va força bé, jo no vindré, a primera hora matí aprofitaré la tramuntana a port de la selv i després aviat cap a casa que la meva filla fa tres anys i s'ha de preparar la festa d'aniversari.

m'ha semblat que heu quedat a l'aquarius, per mi per trobar-vos és molt bona elecció, fàcil d'aparcar, possibilitat de netejar material a "la wind"...

però té un problema pels que volgueu llogar material, i és que la wind no té molt material "petit" i normalment amb tramuntana relativament forta, no lloga material per raons de seguretat. Per tant els que necessiteu llogar haurieu d'anar al club mistral que hi ha al final de la ballena alegre.
 
Pels que no em coneixeu jo portare una vw california t-4 vermella, aixins com una licre billabong vermella.
Material: Sailboards Tarifa i veles o Severne (5.3 , 5.8)o Gun (4.5)
No dubteu en saludar, que ens de coneixer tots.
 
Volver
Arriba