sabado 29/3

¿Por que está tan muerta esta seccion ultimamente?

Alextexell, Radjo, Not, Fern, Enrike, Sosl, Silent ..........i etc etc. On sou?
Com m'entero jo a on hi ha previ ara.... :(
 
ericP dijo:
¿Por que está tan muerta esta seccion ultimamente?

Alextexell, Radjo, Not, Fern, Enrike, Sosl, Silent ..........i etc etc. On sou?
Com m'entero jo a on hi ha previ ara.... :(

Em temo que el telegram ha fet mal. No hi ets al grup?
 
Jo fare torredembarra o segurament calafell. Em pilla per aqui a torredembarra i a migdia tinc que estar a ikea...

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
ericP dijo:
¿Por que está tan muerta esta seccion ultimamente?

Alextexell, Radjo, Not, Fern, Enrike, Sosl, Silent ..........i etc etc. On sou?
Com m'entero jo a on hi ha previ ara.... :(

Eric, si no et al grup, si vols enviem el teu telèfon per privat i t'hi afegeixo....

Sí, jo també trobo a faltar els comentaris aquí, encara que soc al telegram, no es el mateix, aquí es més fàcil veure o trobar les recomanacions, i es una mica més "seriós" en el sentit de que el telegram es potser mes desenfadat, lleuger, o per el moment, mentre t’estàs desplaçant o sobre la marxa, i aqui es mes facil escriure que emb el teclat del telefon....
Sembla que el llevant entrarà be a la costa central i comarques del sud, encara que hi haurà molts núvols i potser pluja,m quant mes al sud ,mes probable…
vent diss.jpg
pluja diss.jpg

Altres cops heu recomanat El Prat amb llevant, fins fa poc no era gaire conegut el spot, al menys per amí, però ara hi ha un club nàutic i s’ha donat mes a conèixer. Amés aquest dissabte hi ha p`revista una regata del circuit català de funborad:
https://www.windsurfcat.com/
A mi m’agradaria provar aquest espot, dons el tinc molt a prop i no hi he navegat mai, però es veu que si es posa fort les onades poden ser considerables, encara que la previ no es de vent exagerats…
Si realment es posa molt fort, sembla que Badalona també es xunguilla la trencant en aquest cas… no ?

Qui lloc prop de BCN seria recomanable si El Prat esta mot gran….?
 
Si la llevantada es forta el Prat es desordena moltissim, millor Vilanova o Sitges
 
Mmmmm… com de forta…? Si esta per menys de 5m per exemple, o si està ja per 4 o així? Per que sembla que per aquí pot anar la cosa, si es compleix es clar..... [platano]

Depèn dels models, però no sembla que hagi de ser cap barbaritat. Amés també sembla que serà una mica agregalat, amb lo que no entraria ben be directa no…?
Recordo algun comentari sobre les avantatges de Vilanova amb llevant, zona plana protegida per el espigó, onades fora, però potser perill de acabar a les roques...? [muro]
 
Home la platje del prat es grannnn com per no molestar o que et molestin els de la competi, i si no tambe esta la Murtra.
Vilanova esta molt be, ojo amb l'espigo!!!!!! parlo per experiencia. Si no arriscas no pasa res, de fet es bastant segur.
Onades dintre i mareton fora, pero.si hi han onades...qui vol anar a fora???? :mrgreen:
 
Bueno, anirem a veure com està El Prat, encara que hi hagi una proba, imagino que no hi haurà més gent que si fos una de la PWA, i la platja es ben gran, suposo que delimitaran una zona de regata amb el jurat davant, i tenim tota la resta…
Si esta molt xungo, dons cap a La Murtra o Vilanova, perquè Castelldefels no entra be el llevant…? Suposo que sí no? o es que es posa mes xungo que El Prat…?
 
yo el sabado ire al prat pero para la regata, eso no me la pierdo con las olas que se esperan ni loco [roto2gay.gif]
sino habria regata me iria a Vilanova pero esperaria al mediodia cuando entre fuerte de levante y menos de norte ya que si el mar sube mucho mientras la ola del prat se acorta la de vilanova se alarga
el domingo por la mañana en el prat tambien se podra sacar algo
silent me descargo el telegram y me agregais al grupo?
 
Me comentan que Vilanova es desventado los primeros 100m y recomiendan Calafell, por ser ordenado y viento desde la orilla...
 
Jo he anat dos cops a calafell i mooolt be. I aixo que no hi havia gaire onada. Sempre hi ha 4-5 locals, sorra, vent, spot segur, aparcament a tocar de la sorra al passeig mateix...ho recomano. Si es gregal no entra tan be diuen pero amb el parte que donen crec que entrara el que sigui. Probablement hi vagi a no se que hem quedi a torredembarra. Dissabte decidirem...

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
levantes buenos se dan poco asi que es dificil tenerlo claro, pero lo que yo he visto hasta ahora es que para que Calafel funcione bien necesitas mucho pero que mucho mar y sin embargo la ola de Vilanova se pone buena en seguida y luego si sube tambien aguanta bien.
los levantes en la orilla nunca son muy limpios, el de mañana tiene buena pinta a partir de que se ponga fuerte en los dos sitios
 
Falta ver como entra. Si levante o gregal....eso marcara la decision final....yo a mediodia tengo ya que recoger

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
maxwind dijo:
com ho veieu per dissabte a sant pere?
Jo dema pujare a San Pere a veure si es compleix la previ de 15/20 nusos, per podet navegar amb calama. El que tinc dubtes es del tema onades.... per mi millor si no n'hi han....
 
Volver
Arriba