sabado 29/3

Yo per comoditat fare badalona, pero si tot el club es mogues aniriem al prat.
Aviam si hi ha sort i es pot navegar guay!! [neng]
 
ericP dijo:
¿Por que está tan muerta esta seccion ultimamente?

Alextexell, Radjo, Not, Fern, Enrike, Sosl, Silent ..........i etc etc. On sou?
Com m'entero jo a on hi ha previ ara.... :(

Yo es que ahora uso grupos de whatsapp y telegram para comunicarme pero sigo navegando igual que siempre, si alguien quiere entrar en el grupo de telegram que me pase su móvil y lo agregamos.
 
Error. Podeis borrar esta respuesta mia

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
Enrike dijo:
ericP dijo:
¿Por que está tan muerta esta seccion ultimamente?

Alextexell, Radjo, Not, Fern, Enrike, Sosl, Silent ..........i etc etc. On sou?
Com m'entero jo a on hi ha previ ara.... :(

Yo es que ahora uso grupos de whatsapp y telegram para comunicarme pero sigo navegando igual que siempre, si alguien quiere entrar en el grupo de telegram que me pase su móvil y lo agregamos.
Lo mismo!
 
Lo que pasa es que en el telegram se acostumbran a hacer comentarios más cortos, sobre donde ira uno u otro, pero no se entra tanto en detalles de por ejemplo donde es mejor con una u otras condiciones, o ventajas e inconvenientes de cada spot, supongo que por ser un entorno mas de "chat" que aqui que es más de "foro", por el tema teclado y también por que desde el telefono se acostumbra a escribir en circunstancias mas improvisadas...
Ambos tienen sus ventajas e inconvenientes, como todo, pero también hecho de menos los comentarios aqui...
 
+1
jo també prefereixo el foro per resoldre dubtes de spots i comentar els llocs, ja que no en conec molts. [applaudit] [applaudit]
 
Entenc que sigui mes rapid i agil amb whats i/o telegram, pero no abandoneu el foro please! que sino els nous que estem començant i no coneixem ni spots ni vents ni ningu anem molt perduts jejeje
 
Dons jo vaig tenir el Tapatalk i no em va agradar, no recordo ja quin inconvenient li trobava, crec que amb el mòbil puc tenir varies pagines del foro obertes, i amb el tapatalk no podia, o algo així era, però el vaig desinstal•lar i vaig millor llegint el foro i escribint inclús amb el mòbil i la versió web .
Aprofito per preguntar als mes experts en la zona, quin inconvenient hi ha a Castelldefels amb llevant...?
 
johnysurf dijo:
quin inconvenient hi ha a Castelldefels amb llevant...?
aixi de sobte, doncs que la pròpia gent de Castelldefels va a Vilanova quan llevant.

El motiu exacte no se dir-te, pero a Kastas amb llevant s'hi crea molta corrent, potser hi ha menys onada i el vent no entra tant bé.
 
Que entra molt desventat, i molta ratxa, estem a la part fonda de la × bahia × si et mires un mapa et donares compte, a Gava ja entra molt millor.
 
Todo de olas hoy... hay 4 o 5 en Sitges navegando!!!
Tablas peques (95l o asi) y con 4 a 4.5 max...
Un poco racheado por esta zona...
 
Ahir badalona bastant guarro, orillera facil pero trencant chunga.. sumant que no estava fi, no va ser cap big day..
 
Ahir condicions hawaianes a Comarruga: vent side, onades ordenades, ben formades i separades. Una passada. Perquè l'aigua era marron, estava núvol, el vent era d'esquerres i portava el neopreno d'hivern, si no m'hagues cregut que estava a Maui. A Segur de Calafell també estava be, pero sembla que no tant. Quina llástima que hi hagin tan pocs díes com aquest.
 
I tant enorme...
Aquí podeu veure un vídeo xunguillo, de poca qualitat però es el que tinc, d' en Marius Solá i crec que Ferran Recasens, aprofitant les condicions fins a última hora...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Pues jo vaig pinxar ben pinxat [aiba] . Havia de plegar sobre les 12-13hs màxim. Després de fer km buscant el lloc i les condicions i no estar sol navegant: Torredembarra, Altafulla, Platja Llarga TGN, Clarà, Calafell... Al final vam montar 4,7 a Calafell i amb el neopre posat es va posar per 3,7 (que no duia). No vaig ni tocar l'aigua i alli esperant si afluixava però res de res... Al final vaig marxar i de pujada vaig anar a Vilanova a mirar, ja no tenia temps de navegar. Definitivament crec que era el lloc ahir. No havia estat mai però m'ho apunto. Lloc segur, onada ordenada, llarga, ambient, etc. Un altre dia serà...
El problema de Calafell és que si es gregal com ahir no entra bé, millor llevant, està desventada la vora, entra millor a Torredembarra, però estava molt desordenat...
 
silent dijo:
Ahir condicions hawaianes a Comarruga: vent side, onades ordenades, ben formades i separades. Una passada. Perquè l'aigua era marron, estava núvol, el vent era d'esquerres i portava el neopreno d'hivern, si no m'hagues cregut que estava a Maui. A Segur de Calafell també estava be, pero sembla que no tant. Quina llástima que hi hagin tan pocs díes com aquest.
A Comarruga a sotavent del port? Tipo Vilanova?
 
arm dijo:
silent dijo:
Ahir condicions hawaianes a Comarruga: vent side, onades ordenades, ben formades i separades. Una passada. Perquè l'aigua era marron, estava núvol, el vent era d'esquerres i portava el neopreno d'hivern, si no m'hagues cregut que estava a Maui. A Segur de Calafell també estava be, pero sembla que no tant. Quina llástima que hi hagin tan pocs díes com aquest.
A Comarruga a sotavent del port? Tipo Vilanova?

Afirmatiu. A Vilanova he anat només un dia, pero ho vaig veure semblant. Si no vaig anar ahir a Vilanova va ser perque hi havia la volta ciclista i es va comentar que estava tantac, per evitar problemes em van recomanar Comarruga i no va anar malament.
 
Volver
Arriba