Sábado y domingo Noroeste buena previ en el delta

No lo dudes la direccion es buena, entrara fijo. Pero en castelldefels hay 16 nudos con racha de 30 (joder la rachas son del doble que la nominal) pero el agua esta plana. Eso si el viento es de tierra, aunque a ves se aponenta.
 
Que horror yo tampoco se que hacer, Castelldefels parece el unico sitio cerca donde hay viento. Pero y si se caga a las 09:00? argggggggggggggggg bueno esperaremos un ratito.
 
bon dia valents!!

port 29 raf 18-42 8graus
santr pere 12 raf 5-22 7graus
trabu 9 raf 0-28 10graus

sort! jo no puc fer res avui..
 
port 29 raf 18-42 8graus
santr pere 12 raf 5-22 7graus
castelldfls 14 raf 5-28
trabu 21 raf 15-30 10graus
 
Grafica de Castelldefels


12horas.png
 
esta entrant fins a barna, i tambe a sant pere.

35 de maxima a trabu.....

apa ja esplicareu com acaba aixo!!!!!
 
al final ha entrat de cop a malgrat una garbinada del copon.... 5.7 y passats.. jo només he pogut anar una hora pero crec que s'han posat les botes....
 
ningú no s'ho esperava no hi teniem cap parte...jo de fet he baixat perque el busca ha marcat 8nusos i pretenia anar amb fomula y 11mts.... sort que no m'he posat!!! en 15 minuts a pasat de res a 20 nusos... [smilie=taptap.gif]

4 winds contats!


epr trabu be no? ha entrat fort oi?
 
osti nois!
ni cap amunt ni cap avall, em feia mandra baixar a trabu, però de saber-ho
a malgrat, una excursioneta m'hages fet ..... (en fi).
ja m'explicareu al final com a quedat el tema
 
Hola a tots, soc nou a aki, en Dani m'ha referenciat. Tinc 41 i des del 20 ke practico ws, pero, a temporades. Ara, torno a estar enganxat. Avui he baixat al trabucador...44 nusos...dels 5 ke erem ningu s'atrevia. A la 1 ha baixat en 10 minuts a casi 0, no ho havia vist mai. [47.gif] En 1/2 hora s'ha posat en f3/4...pero no ha durat mes ke per fer 4 traçades...algu es algu.
 
va ser estrany el tema malgrat , pero a vegades ens passa amb el mestral que es navega amb garbi aponentat... vaig enviar sms als que tenia el mobil , per si estaven tirats de vent aprop..

44 nusos? [smilie=worship2.gif]

jo no tinc material !!!!! un cop vaig anar passadisim amb ratxes de 45 nusos amb 120 y 4mts [meparto] a leucate sort que es pla!!! pero tot i aixi era per matarse! anava rapidillu.... [applaudit]
 
Fredi k dijo:
Hola a tots, soc nou a aki, en Dani m'ha referenciat. Tinc 41 i des del 20 ke practico ws, pero, a temporades. Ara, torno a estar enganxat. Avui he baixat al trabucador...44 nusos...dels 5 ke erem ningu s'atrevia. A la 1 ha baixat en 10 minuts a casi 0, no ho havia vist mai. [47.gif] En 1/2 hora s'ha posat en f3/4...pero no ha durat mes ke per fer 4 traçades...algu es algu.

Bienvenido al foro Fredi, entonces debes ser el que estabas con el anemómetro en Trabu verdad?
 
A Castelldefels desde les 11 del demati a les 17:00 de la tarda amb 5.8 ( i una estona amb 7m, pero en un report esplicare el per que). S'ha navegat amb: ponent, mestral, garbi..... fies un bordo d'una direccio i la tornada d'un altre.
Aixo si, estic petat em fa mal tot.
 
not dijo:
va ser estrany el tema malgrat , pero a vegades ens passa amb el mestral que es navega amb garbi aponentat... vaig enviar sms als que tenia el mobil , per si estaven tirats de vent aprop..

44 nusos? [smilie=worship2.gif]

jo no tinc material !!!!! un cop vaig anar passadisim amb ratxes de 45 nusos amb 120 y 4mts [meparto] a leucate sort que es pla!!! pero tot i aixi era per matarse! anava rapidillu.... [applaudit]
...anava rapidillu diu....vols dir??...jaja....com dius tu, pa matarse
 
Enrike dijo:
Fredi k dijo:
Hola a tots, soc nou a aki, en Dani m'ha referenciat. Tinc 41 i des del 20 ke practico ws, pero, a temporades. Ara, torno a estar enganxat. Avui he baixat al trabucador...44 nusos...dels 5 ke erem ningu s'atrevia. A la 1 ha baixat en 10 minuts a casi 0, no ho havia vist mai. [47.gif] En 1/2 hora s'ha posat en f3/4...pero no ha durat mes ke per fer 4 traçades...algu es algu.

Bienvenido al foro Fredi, entonces debes ser el que estabas con el anemómetro en Trabu verdad?
Gracias, no, yo llegue sobre las 12:30, llavaba tabla y vela rojas
 
esperem report alex... aqui tambe es veu que va bufar de tots cantons... el ratu que vaig estar jo era grabi una mica sur.. i molt poc mar..

Ara hem deixen una 100 litros a veure que tal pero es que jo no se fer el jibe!!! de toTA MANERA a leucate tambe hi anava amb la 160 litres [meparto] feiem por....
 
Volver
Arriba