copio aquí el missg de riky:
![muro [muro] [muro]](/foro/smilies/muro.gif)
Ja ho he dit un mon de vegades,tinc molt mala sort,al principi varem arribar l'Eugeni i jo
![aplausos [aplausos] [aplausos]](/foro/smilies/aplausos.gif)
no hi habia ningu!!!!
donem volta i cap a Saga,a veure si veiem a la Carla o al Lluis,arribem al parking i com no jo davant em fico per la sortida!!!!
![loco [loco] [loco]](/foro/smilies/loco.gif)
veig un 4X4 que ve cap a mi
![sorprendido [sorprendido] [sorprendido]](/foro/smilies/sorprendido.gif)
(clar era la sortida)al final passem tots dos entre cotxes i 4 yayos que escridessaven perque anavem en contra direccio;
![risas [risas] [risas]](/foro/smilies/risas.gif)
;ens acostem a la sorra i ..... ventet de uns 8 nussos amb ratxes de 15,mar pla....una maravella;pero nosaltres volem emocions fortes i ja habiem vist com estava Sanfe i decidim anar-hi;
![qmeparto [qmeparto] [qmeparto]](/foro/smilies/qmeparto.gif)
;començem a montar i ni rastre de ningu!!!2 fent volar una cometa.Montem,Eugeni no esta segur d'agafar taula de 102 o 90,en aquell moment oletas de 0.50 amb vent de 8 nussos i ratxes de uns 12-13,al final monta 6.2 amb taula de 90,jo començo amb la meva parsimonia... :mrgreen: :mrgreen: ,acabo de montar la meva 5.7 i amb la JP de 120 pensant que aniria de conya,res mes lluny de la realitat,quan baixo i em trobo en Lluis i parlant-ne aconsegueixo que baixi a navegar una estona;mentrestant l'Eugeni navegant com un campio,
![heavy [heavy] [heavy]](/foro/smilies/heavy.gif)
,en aquell moment habia pujat fins els 10-11 nussos amb ratxes de 17-18,agafo el material,beach perfecte,ja començo a navegar,(Lluis havia anat pel material)faig un bordo cap a l'esquerra i veig que Eugeni esta parant,pels meus endins penso: que li pasara???
;doncs virare a veure si necesita ajuda.Quins demonis
![yikes [yikes] [yikes]](/foro/smilies/yikes.gif)
no li pasava res,nomes que havia pujat,en mig de la virada al aigua,es que havia vist un bitllet de 500€!!!!que va!!!!!!!!em va catapultar la ratxeta dels pebrots!!!!
intento water...jejeje
![ojos [ojos] [ojos]](/foro/smilies/ojos.gif)
vela catapultada,no savia el que estava entran en aquell moment,torno a sortir i vaig cap a on estava Eugeni planejant amb la botabara que m'arribava per sobre del cap
,arribo i comença a desmontar;vaig veure un local amb anemometro (Miky)m'acosto per veure quan entrava i per sorpresa meva entraven uns 10 nussos,com es possible?????no puc????hem diu,:no es que has agafat la ratxa i mira de quant es.
![yikes [yikes] [yikes]](/foro/smilies/yikes.gif)
increible,ratxes de fins a 24 nussos,normal que no fes ni un water,no m'ho esperava!!Eugeni canvia de vela,Lluis que ja ha arribat monta i dic per que no????jo amb la 5.7,en aquells moments ja entraven uns 15-16 nussos i pujant,ones de 1.50 les mitjanes 2 les grans i 1 les petites,intento sortir,Eugeni veig que li falta vela i Lluis a punt de sortir;penso aquesta es la meva!!!!.Res mes anyunyat de la realitat,intento sortir no n'hi ha forma amb les ones era imposible,molt seguides,grans i amb mala llet!!!!,a punt de trencar material;en Lluis surt tambe i va fi,Eugeni una mica passadet i aniria massa passat;de tant intentar sortir vaig trencar mastil!!!
S'havia acabat el dia per mi!!!sortir i quan sorten els companys que van força be xerradeta amb el Miky (que te fotos i un video de la primera sortida)plegar material,Eugeni fet pols (no m'estranya,no ha parat) i en Lluis igual,normal amb la lluita amb les ones i el vent comprensible,just quan paren baixa de cop,començen a fer surf!!!!!
![loco [loco] [loco]](/foro/smilies/loco.gif)
just quan m'en vaig,puja un altre cop fins penso que els 25-30 nussos,carretera i manta amb un mastil menys.
![crybaby2 [crybaby] [crybaby]](/foro/smilies/crybaby2.gif)
Ara les sensasions molt bones de la JP un parell de bordos,i m'agradat molt la resposta que te la taula d'Eugeni,molt bona taula!!!Felicitats Eugeni,doncs be les fotos a dit Miky que les penjara i res mes.....d'aqui a no res anire a Trabu...
![bonk [bonk] [bonk]](/foro/smilies/bonk.gif)