Hola companys, aquest cap de setmana vem quedar en riki i jo per pujar a Sagaró on s'ajuntaria en Lluis,el dia era gris amb amenaça de pluja, però feia vent així que vem muntar Veles jo la meva Loft de 6,2 i en riki la de 5.7, el vent venia perpendicular a la platja per tant hi hacia onada i va ser complicat sortir de la resaca ( no de la festa de inauguraació eh!!
)al principi be, inclús una mica justet fins que va començar a pujar i pujar i pujar,va ploure pero nosaltres estàvem a l'aigua, navegant i dgaudint com a bojos, la veritat es que jo vaig haver de canviar a 5.4, en Lluis va muntar una 4,7 i per desgracia d'en Riki va trencar el pal Finalment inclús amb la de 5,4 anava passat, però ja no vaig posat la de 4,7 , estava massa trinxat
.
Va ser quasi una jornada de 5 estrelles, llàstima de la trencadissa d'en Riki.
Jo estic content li estic començant I nomes començant a agafar el punt a la meva sailboard tarifa de 90L , les trabucades encara totes son iguals:"XOFFF"
.poc apoc
Percert no tinc fotos
.
Salutacions i bon Windsurf
)al principi be, inclús una mica justet fins que va començar a pujar i pujar i pujar,va ploure pero nosaltres estàvem a l'aigua, navegant i dgaudint com a bojos, la veritat es que jo vaig haver de canviar a 5.4, en Lluis va muntar una 4,7 i per desgracia d'en Riki va trencar el pal Finalment inclús amb la de 5,4 anava passat, però ja no vaig posat la de 4,7 , estava massa trinxat
.Va ser quasi una jornada de 5 estrelles, llàstima de la trencadissa d'en Riki.
Jo estic content li estic començant I nomes començant a agafar el punt a la meva sailboard tarifa de 90L , les trabucades encara totes son iguals:"XOFFF"
.poc apocPercert no tinc fotos
.Salutacions i bon Windsurf
.
no hi habia ningu!!!!
, yo todavia no estoy preparado para esas condiciones, pero todo llega ![12 [smilie=12.gif] [smilie=12.gif]](/foro/smilies/12.gif)
![saludo [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif)