Semana del 16 al 22 de mayo

alextxell dijo:

Un jibe d'ahir, normalment porto els braços estirats, pero mira la foto va sortir aixins

Preciosa la Severne....aquí por los sures (Tarragona) el garbí muy muuuuuuuuuuuy suave, para velas de 20 m :-(

Barna hoy martes apoteoooosico 100L y 6m [platano2] , alguna racha ha superado los 20nudos, ha empezado sobre las 13h y a las 17h que yo me iba todavia seguia creo que ha durado hasta las 19h

Enrike dijo:
Barna hoy martes apoteoooosico 100L y 6m [platano2] , alguna racha ha superado los 20nudos, ha empezado sobre las 13h y a las 17h que yo me iba todavia seguia creo que ha durado hasta las 19h
Mañana como estará??? Sabes??

Malgrat tambien para 5.8 un menda sin poder ir!!! [smilie=yawn.gif]

En fin ya habra mas... [bonk]

La previ para mañana miercoles no parece muy buena, puede que entre levante por la tarde pero no esta muy claro.

peiko dijo:
Enrike dijo:
Mañana como estará??? Sabes??

Eric / wind dijo:
A Castelldefels uns 15/16kn de nominal amb ratxes de 18/20kn. Jo he anat amb 7.5 i molt bé.

Per primera vegada he posat els 2 peus als straps i m'he posat al llarg a planejar com un carcamal...
Que divertit!!! [platano]

Felicitats!!!!!!! És un dia que no oblidaràs mai més!!!! [applaudit]

Carles

JAJAJAJAJAJaaa......avui a Cabrera dia mooooolt bó!!
TOTA LA SANTA TARDA navegant amb 5.8 i 90l. perfecte, m'he ficat cap a les 16h. i a les 20:15 he sortit cansat ja, perque lo que es el vent encara a durat més estona...i van 4 de 4 desde dissabte..y lo peor es que mañana querré máaaaaaaasss.(quien dijo vicio?)

file.php

[disparo]

Eric / wind dijo:
A Castelldefels uns 15/16kn de nominal amb ratxes de 18/20kn. Jo he anat amb 7.5 i molt bé.

Per primera vegada he posat els 2 peus als straps i m'he posat al llarg a planejar com un carcamal...
Els novatos anem progressant! [platano]

Eric / wind dijo:

[applaudit] [smilie=worship2.gif]

Eric / wind dijo:

Bienvenido al lado oscuro. Que la fuerza te acompañe [smilie=star-wars-smiley-023.gif] porque a partir de ahora vas a estar más "enfermo" de lo que estabas hasta ahora y no vas a pensar en nada más que en repetir esa sensación!!

Felicitats eric! ara a mes de estar mes enganxat que mai , planejaras amb menys vent!!!

aixo, ahir un gran dia a barna, al aigua de 17h fins las 20h amb 7.5;
(els 5kg menys es notan molt... ja no aguanto la 120L amb aquestes condicions!)
als companys anavan amb 6/6.5 i força bé;

sos4l dijo:
aixo, ahir un gran dia a barna, al aigua de 17h fins las 20h amb 7.5;
(els 5kg menys es notan molt... ja no aguanto la 120L amb aquestes condicions!)
als companys anavan amb 6/6.5 i força bé;

Et faras mal [rotofacepalm]

Jo al migdia (por ser que estigues una miqueeeeeeeeeeta mes fort) anava perfecte amb 6m y 100L encara que hi habia un a la base que nomes pesa 55Kg y planejaba amb 5m de vela y 90L [sorprendido]

Aloisio dijo:
Ahir el millor dia de l'any. 126 l i 6,6

Què passa amb tant llevant a aquesta època?

Salut!

¿No tens una 105? ¿per que no la vas treure?

La veritat que tanta borrasca toca ja una mica els nassos, pero amb la proteccio del espigons de Barcelona tambe es por fer alguna coseta [heavy]

y levantazo 20 nudos en malgrat hoy..... [muro] [muro] no puc anar-hi!!!!

Volver