Setmana 8 al 12 Abril'13

ericP

Totalwind Superhero
Mensajes
3.524
Puntos
0
Ubicación
BCN
Diuen que aquest setmana el garbinet ens fara una vista. Que en penseu?

 
Avui a bcn ha punxat, no m'ho esperava gens. A veure demà...
 
En barna al final 4 bordos con 5.3 buen puesto a las 17h30, con garbi aponentado.
A las 18h paron total, role a ponent (terral en barna, vuelta a tierra divertida, no apto para cardiacos...) y a las 18h30 entro groc de llevant para 5m otra vez... Porque me pillo ya recogiendo el material que sino jajajajja
 
A Castelldefels garbí per 6,5 a partir de les 18:30. Kiters-winds han començat a canviar el kite pel wind. A les 19:00 s'ha aponentat i ha pujat la trencant.
 
I amb el d'ahir 3 dies seguits, aixo si ahir amb el cait :-?
 
10-16 i jo a Algebra... En una hora baixo!! Amb aquest sol i si puja una mics mes pot ser un molt bon dia
 
20/24 al bunker, ja esta per 5m.
Ciaooooo

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk 2
 
fern dijo:
Os estais pasando este año en kastas 3 pueblos...grrrrrrr..

Me parece que se les acaba y no es que me alegre [cryer.gif] pero ya llegó el calorcillo y ahora es turno de Badalonaaaaaa.

Creo que mañana miercoles y el jueves seran muy buenos dias para navegar en bdn, EricP animate y prueba nuestro spot que veras como te gusta.

A los demas tambien os animo a venir, de momento se aparca muy bien delante de la playa.
 
Al final el mejor spot sera Barcelona, la mitad de lo de castelldefels y la mitad de lo de badalona entra aqui!!
Eso sí, la mitad = la mitad de las veces y la mitad de la intensidad [meparto] [meparto] [shot]

A ver si hoy aguanta un poco mas que ayer y no tengo que hacer el corcho como ayer... [aiba]
 
Espectacular dia a Barcelona, solazo, passat amb 6m i 4 winds a l'aigua. Feia temps que no navegava tant bé. Demà més!!!
 
wind-carlos dijo:
Espectacular dia a Barcelona, solazo, passat amb 6m i 4 winds a l'aigua. Feia temps que no navegava tant bé. Demà més!!!

Coñe, por el busca no parecía para tanto (6 m pasado)..
 
A las 18h en barna se ha rascado media hora fuerte a flojo con 6.2... Para los q han llegado tarde como yo.
Justo antes estaba para 5.3
 
Sisi, jo he arribat a les 15.00 i estava fluixet i anava rolant de ponent a garbí. Un noi que portava 7.5 no planejava. Però al primer bordo, a les 15.30 ja ha començat a pujar i suposo que sobre les 16-16.15 estava fort fort. Ja et dic, jo amb 6m anava passat. Podria haver montat la 4.7, però feia mandra... Després a les 17.30 ha baixat i ja s'ha anat morint... Demà més!!

Matt, con que vela ibas? No te he visto
 
Malgrat de nuevo , mar grande y para 4.5 , un Big Day!
 
kastas solament de 13:00 a 13:30 i fins les 14:30 molt fluix per 100 llitres i 5.7 a veure demà i divendres [sherlock.gif] [sherlock.gif]
 
Jo vaig arribar a les 14,30 a Castas, just cuan baixava, just arribar sem va espatllar el cotxe i dema paso per quirofano, o sigui que al sique seco 4/6 setmanes.
 
alextxell dijo:
Jo vaig arribar a les 14,30 a Castas, just cuan baixava, just arribar sem va espatllar el cotxe i dema paso per quirofano, o sigui que al sique seco 4/6 setmanes.

Otras espero que no sea nada grave.
 
Volver
Arriba