Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tot i que divendres que pinta el dia més fort un altre cop lligat....
malaida feina...
![worship2 [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]](/foro/smilies/worship2.gif)
! no ha estat gens malament a les 16 be per 7.5 slalom amb 6.7 no s'hi anava (amb un mar per fer cames, ja que al mitgdia diria que ha estat de sur) , a les 17 per 6.5 molt be (per 7.5 també clar
a fondu). Quan he sortit del aigua he vist ratxes de 22-23 nusos (ja deia jo que anava fortet amb l'slalom) Crec que s'ha posat al tard per 5.5. O sigui que avui si haguessis vingut tard hauries triomfat.
per el que pugi venir per demà. A veure que ens depara el futur...de moment el parte es bo, espero no tenir de usar la dita aquella de... "mejor pajaro en mano..."![saludo [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif)
). A veure que fa demà per la tarda, tot i que la previ és una mica aponentada sembla que té tendència a sw...veurem que passa, pero avui ha estat molt bé. He fet una excursioneta del club nàutic fins passat Port Ginesta i m'ha semblat que a la zona d'influència més propera al port entra menys vent (lògic), però no sé si és aixì o ha coincidit; i en tornar al cnc fèia més vent.silent dijo:Això si, tinc el presentiment que aquesta primavera serà bona, "como las de antaño".![]()
![]()
![]()
de momento esta semana pinta bienfern dijo:Cabritos! que yo esta semana lo tengo fatal...disfruten señores.
![worship2 [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]](/foro/smilies/worship2.gif)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.