Setmana del 16 a 22 Abril [dimarts i dimecres garbí]

not

Totalwind Legend
Les previs son bones com a final de tramuntana, esperem no punxin com l'ultim cop.

Dimarts i sobretot dimecres!

pv.gif

meteosim la dona forta per demá.... ens ho creiem?

display_map.php

a ver si puedo estrenar tabla!!!!!! jejeje

ja va aixó!! 12 nusos a malgrat, a veure si es posa per 5.7

Avui no podia i m'estic possant malalt de veure el busca, com es deuen estar possant alguns.... i després diu el not que estic a totes, si home!! Això si, demà i dijous si aguanta fins tard com avui no s'escapa!! [big-laugh] [big-laugh] Tot i que divendres que pinta el dia més fort un altre cop lligat.... [muro] [muro] malaida feina... [fcp]

Això si, tinc el presentiment que aquesta primavera serà bona, "como las de antaño". [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

Ep jo estic a totes pero nomes les de malgrat i rodalies [risas] ! no ha estat gens malament a les 16 be per 7.5 slalom amb 6.7 no s'hi anava (amb un mar per fer cames, ja que al mitgdia diria que ha estat de sur) , a les 17 per 6.5 molt be (per 7.5 també clar [applaudit] a fondu). Quan he sortit del aigua he vist ratxes de 22-23 nusos (ja deia jo que anava fortet amb l'slalom) Crec que s'ha posat al tard per 5.5. O sigui que avui si haguessis vingut tard hauries triomfat.

He esta molt tentat de montar 6mts pero he plegat a les 19 per poder ser a casa fent punts... [bonk] per el que pugi venir per demà. A veure que ens depara el futur...de moment el parte es bo, espero no tenir de usar la dita aquella de... "mejor pajaro en mano..."

[saludo]

dema.jpg

A Kastas hem passat tambè una bona tarda. Ha fet un vent força constant per a 6.5 (en el meu cas [meparto] ). A veure que fa demà per la tarda, tot i que la previ és una mica aponentada sembla que té tendència a sw...veurem que passa, pero avui ha estat molt bé. He fet una excursioneta del club nàutic fins passat Port Ginesta i m'ha semblat que a la zona d'influència més propera al port entra menys vent (lògic), però no sé si és aixì o ha coincidit; i en tornar al cnc fèia més vent.

Trabucador per 5.3-5.7. jo 5.7 fortet...

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk

Pues mañana no me lo pierdo, aunque lo veo aponentado para Bdn. A ver si hay suerte, que hoy por curro, tampoco pude. Y ya era hora de que entrara algo por aquí,que este año Castelldefels nos lleva la delantera [fcp]
Suerte a todos en todos los spots. [smilie=worship2.gif]

20 nudos de levante esta mañana en malgrat.... eso si que me ha descolocado todas las previs... [meparto]

esto no acaba de entrar verdad? en barna marca SE, parece que esta subiendo pero de momento poca cosa... a ver si se enchufa a eso de las 17h...

16 se en malgrat.... con el sur de antes i el levantazo de la mañana tiene que ser un dia de esos de rias i lágrimas "shorebreak" [risas]

Si no se ponen 20 nudos no vale la pena hoy... (para que yo diga eso....)

Volver