Setmana del 4-10 Nov

alextxell dijo:
Heu vist lo d dillunsssss!!!!!!!

silent dijo:
Guerra la que habra en kastas el lunes si se cumple la previ actual de poniente [heavy]

Per fi un ponent dels mítics. Li tinc unes ganes a Kastas amb aquest vent fort... Ho podrás aprofitar Alex? Jo no m'ho perdo!! Esperem que no es desinfli...
 
Ok ho anire confirmant pero jo fins a les 13 no podré arribar. Si es confirma la previ aneu treinet velas petites i planxes d'onades!!!:twisted::twisted::twisted::twisted:
 
Massa aponentat per malgrat o que? Com ho veus alex?
 
Ponentazo del 15 en Kastas!!!!!!
Poniente del bueno W puro i duro.
 
Ja estem en 15 nussets d ponent a Kastas 😁 promet ser un bon dia.
Ara nones falta que entri onada i es reforçi el vent, que sembla sera qüestió de temps.
 
No creguis igual amb 6 2 pots sortir, jo crec k esta per 5 pero esta ratjejat o sigui k a estones pots anar amb 6 segur.
 
alextxell dijo:
No creguis igual amb 6 2 pots sortir, jo crec k esta per 5 pero esta ratjejat o sigui k a estones pots anar amb 6 segur.

Dons segons 17nudos sí que podria haver sortit, ara ja és tard jeje

Pensava que pujaria més, sembla que a les 2 sha desinflat una mica no?
 
No con la 6,2 no se podia navegar hoy, habia rachas fuertes o nada.
estaba bien para una 5,2
yo con la emocion de ver 30nudos he montado la 4,5 y solo iba a ratos [bonk]
como habia poca ola tampoco me he perdido mucho
ahora mismo esta semana pinta mal
 
Malgrat un par de horas se ha puesto brutal y super estable para 5.2 o 4.7, el resto racheado y buscando el viento mar adentro.

Para mi con esas 2h ya e he quedao mas que a gusto!! [applaudit]
 
Jo amb 5.2 tirant a pasadet, crec que amb 4.7 hagues anat millor. Poca onada tot i k al final ha pujat una mica.
 
Amb 4.5 ok, be, quan hi havia ratxa. Hi havia gent amb 5 pero jo hagues anat molt pasat.

Dema tinc lliure, pensava en Riumar, pero la previ no sembla clara i avui no ha bufat, massa aponentat, com ho veieu?
 
Volver
Arriba