Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
crobol dijo:Una pregunta, avui amb llevant ¿Per que a Vilanova? ¿Per orientacio de la platja, onades....?
No crec que hi vagi mai pero per curiositat. Al windguru WRF9km veig +/- les mateixes condicions que ha Castelldefels.
radjo dijo:Alex lo que tu digas.
ves a cambrils y luego nos cuentas
josepvm dijo:[
En canvi, quan bufa garbí, és tot el contrari. A Sitges es debilita molt, mentre que a Castelldefels, i encara més a l'aeroport, bufa bastant més.
silent dijo:josepvm dijo:[
En canvi, quan bufa garbí, és tot el contrari. A Sitges es debilita molt, mentre que a Castelldefels, i encara més a l'aeroport, bufa bastant més.
Un cop em van explicar de un que era un fanátic de la platja del Prat. Antigament estaba prohibit el bany (tot i que jo vaig fer els meus "pinitos" de kite allà i a Cabrera), però ara si que et pots banyar. Algú ha navegar mai? És més fort que a Barcelona?
Enrike dijo:Silent encara que a arribat quan ja quedava poc temps per tanca la base nàutica (maleït horari) a tingut mes sort que jo ja que ha arribat just quan a pujat una miqueta. L' he vist des de juny quan me’n anava i tot un makinote el company.![]()
Jo m’ he ficat a las 14h a l’ aigua (just quan a baixat) amb 94L i 6.4m, planejant a estones, sobretot de tornada, al sortir de la badia unes rapes de tres parells de nassos!!!
![]()
La veritat que ha sigut una bona toma de contacte per mi amb les onades, això ja em comença agradar casi mes que l’igual plana![]()
Jordi_montcada dijo:Eso no es zona azul?
Por cierto, diria que el anemómetro de la web de la BN no funciona, y el windguru da unos 7-8.
Alguien sabe como esta el mar hoy en Barna? Si hay mucha ola paso, que no esta el tema como para ir rompiendo material.
Hoy quería mirar lo de Montgat, pero al final he estado más tiempo fuera del agua (coche, transporte, ...) que dentro, y además como diría mi abuela, "patiendo" mucho para superar la ola inicial.Enrike dijo:Ese trozo no es zona azul, es gratis.
Ves allí a navegar, hazme caso, agua plana para entrar, y olas pasado el espigon, vale la pena.
Unico problema: hay kiters!!!!
Un poco antes sí es zona azul, pero si vas al mediodia no se paga, con lo que si pones un par de euros tienes para 4h y eso es mucho mas barato que romper un mastil o irse lejos con el coche en busca del viento.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.