Hola gent!
Tots estareu disfrutant com nens els vents tant forts que estàn venint, però un novatillo com jo s'ha de quedar amb els vents fluixets per aprendre![ojos [ojos] [ojos]](/foro/smilies/ojos.gif)
La qüestió és que m'agradaria saber d'alguna platja per BCN, BDN on pugui deixar el cotxe aprop i pugui navegar sense onades, ja que últimament vaig a BDN i hi ha molta onadeta "collonera"
He mirat una web de surf per les prediccions de les onades i no ho acabo d'entendre el tema dels metres, ja que posen BCN com a general, es a dir, que nose fins quina franja es la predicció...
Gràcies i bon vent!!
Tots estareu disfrutant com nens els vents tant forts que estàn venint, però un novatillo com jo s'ha de quedar amb els vents fluixets per aprendre
![ojos [ojos] [ojos]](/foro/smilies/ojos.gif)
La qüestió és que m'agradaria saber d'alguna platja per BCN, BDN on pugui deixar el cotxe aprop i pugui navegar sense onades, ja que últimament vaig a BDN i hi ha molta onadeta "collonera"
![aiba [aiba] [aiba]](/foro/smilies/aiba.gif)
He mirat una web de surf per les prediccions de les onades i no ho acabo d'entendre el tema dels metres, ja que posen BCN com a general, es a dir, que nose fins quina franja es la predicció...
Gràcies i bon vent!!