spot novatos

Ser

Totawind Maniac
Hola gent!
Tots estareu disfrutant com nens els vents tant forts que estàn venint, però un novatillo com jo s'ha de quedar amb els vents fluixets per aprendre [ojos]
La qüestió és que m'agradaria saber d'alguna platja per BCN, BDN on pugui deixar el cotxe aprop i pugui navegar sense onades, ja que últimament vaig a BDN i hi ha molta onadeta "collonera" [aiba]
He mirat una web de surf per les prediccions de les onades i no ho acabo d'entendre el tema dels metres, ja que posen BCN com a general, es a dir, que nose fins quina franja es la predicció...
Gràcies i bon vent!!

En badalona solo hay algo de rompiente o cuando sopla tramontana fuerte por el norte o cuando sopla levetante/gregal en el spot.

Excepto en esos casos suele estar plano o casi plano.

Se aparca perfectamente aquí salvo en Junio y julio:http://goo.gl/maps/2jb4D

Y aquí puedes ver el viento en metros por segundo y la altura de la ola aunque donde rompe siempre se levanta algo más la cresta de lo que marca en la web: http://www.pontdelpetroli.org/webcam.aspx

ancaderana dijo:
Muchas gracias Enrike!
Tomo nota. Ninguno sobre gava, castelldefels o BCN?
Al canal olímpic de Castelldefels s'hi pot navegar, pagant. Pla, pla. No ho he provat mai, però ho vaig anar a preguntar per ensenyar a algun novell. També lloguen material i fan classes.

un bon spot es al trabucador, amb mestral es super segur, si no esta fort es ideal per aprendre, si gira a sud, primavera sobretot es collunut perque si caus normalment fgas peu, leucate tambe es una molt bona opcio.

Lo més fàcil que he navegat ha estat: Trabucador, completament pla, tot i que hi hagin 30 nussos. Barcelona, excepte amb Llevant molt molt pla, sobretot amb Garbí i Pals amb Garbí bastant pla també.

Salut!

Estoy perdidisimo, me dicen que con viento de tierra no se puede navegar cerca de Barcelona.. Hasta ahora estaba tirando de Badalona, pero hoy he ido y ha sido un buen fracaso.. Me quedaba desventado y encima con ola.. [aiba]
Nunca he mirado en las predicciones la direccion del viento.. Pero creo que me quedaria igual.. Donde se puede ir si sopla de tierra? (A poder ser lo mas cerca de BCN posible.
Por cierto, gracias a todos por los spots, el trabucador y leucate estan en mi lista de poder ir algun dia [applaudit]

Un saludo! [roto2gaydude.gif]

wind-carlos dijo:
Lo més fàcil que he navegat ha estat: Trabucador, completament pla, tot i que hi hagin 30 nussos. Barcelona, excepte amb Llevant molt molt pla, sobretot amb Garbí i Pals amb Garbí bastant pla també.

Salut!

ancaderana dijo:
Estoy perdidisimo, me dicen que con viento de tierra no se puede navegar cerca de Barcelona.. Hasta ahora estaba tirando de Badalona, pero hoy he ido y ha sido un buen fracaso.. Me quedaba desventado y encima con ola.. [aiba]
Nunca he mirado en las predicciones la direccion del viento.. Pero creo que me quedaria igual.. Donde se puede ir si sopla de tierra? (A poder ser lo mas cerca de BCN posible.
Por cierto, gracias a todos por los spots, el trabucador y leucate estan en mi lista de poder ir algun dia [applaudit]

Un saludo! [roto2gaydude.gif]

Jo estic com tu ancaderana, i et puc dir que sempre que he baixat al trabucador he disfrutat (menys per la pallissa de les 2h d'anar i 2h de tornar + peatjes)

Per las previs jo faig servir el "windfinder" està per IOS i per Android. Per diumenge sembla que fara "bo" per Cambrils/Salou però ja veurem ....

Volver