Tramontana per el cap de setmana

jo pujo dissabte a st pere a l'amfora, ja he quedat amb alextsell. diumenge amb la familia...

estarem, davant l'amfora

a veure que tal!!!
[windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]

Chicos y chicas hoy viernes tarde ha estado espectacular en Port de la Selva

He estado en el agua de 14:30h hasta 17h primero con 5.5m luego con 4.7m y he podido comprobar como nunca lo que es ir pasado de tabla (solo me he podido llevar la RRD 110)

Segun el busca medias de 21 nudos y rachas de 30 nudos!!! [heavy]

He hecho algunas fotos con el movil, baja calidad pero mañana las cuelgo y hago un pequeño report.

Efectivamente llevaros material pequeño, para el sábado en Sant Pere creo que se puede poner para algo menos de 5 y si vais a port el sabado o leucate agarraros los "nachos"

El domingo estará mas suave, pero ojo que al mediodia parece que baja.

Hacer muchas fotos y colgarlas en el foro.

Buen viento para todos y [cheer.gif]

Jo mestava plantejant pujar dissabte, pero estic veient que sera una tramuntana matinera... no donara gaire de si! i diumenge no puc mourem! Quin monu

Veient que pujarà tanta gent, jo també pujo, diumenge. Però m'esteu espantant, dient que agafem material tan petit. El més petit que tinc és una vela de 5 metres, i una única tabla de 135 litres. Però segons els partes del windguru, tampoc veig que s'hagi de desfaçar tant, no?

Bueno, procuraré ser allà cap a les 11, també. Si arribo i heu decidit anar a Port, feu-ho saber, please.

Vinga, fins diumenge!

ahir vaig coneixer aquest web... ens ve de perles per aquest finde (esperen que no s'hagi de fer servir)

Vent a temps real de portbou cap munt.

http://www.winds-up.com/

jo veient que son les 8 i no esta fort ni a leucate , aborto... nmes tenia temps fins les 12h

un altre dia sera!!

Pase-ho moooooolt be!

fa temps que vaig passar el link d'aquesta web aquí. esta moolt bé. però que molt!! si això estigues a Catalunya....

a veure a hores d'ara 8:30 a l'Escala no hi ha res, St Pere Tampoc..... Cadaqués esta x 4.7 i Port una mica més fluix però esta entrant.
vaig a Port!! si algú puja vaig amb ezzy panther!!
salut i bons aliments

Os pongo lo que marca el busca a las 10:15h por si os es de utilidad:

PSELVA 19 NW 13-27
EMPURI 18 NW 8-27
STPERE 13 WNW 6-23

Aqui los sufridores en casa.....

y que se monta con 8-27??? 11mts o 4?? [meparto]

se supone que dejara de ser taaan racheado no? en leucat marca 20 de media con rachas de casi 40...

joer son 20 nudos de racha en ambos casos!! [aiba]

al riuet, 4.5 i 91litres, al principi ratxejat, i de 14pm a 16pm, ideal per 4metres

Al final aleshores la previ era certa .........
Jo demà a l'aquarius, segur que veig gent coneguda per allà ............
segons la previ de demà hauria d'entrar fort , i durant el transcurs del dia, anirà afluixant ...
així que haurem d'estar d'hora a puesto ........ [qpasaneng2]

avui dissabte he estat a st pere a les 11:30 arribava, monto 5,2 i 90 i anava passat fins les 15:00 hores he navegat poc, anava passat amb la 90 litres, per ser la primera vegada que agafava 90 l i anava passat [shot] ,em sobrava taula per tot arreu i tb vela.. pero me trobat comodo amb la taula..

avui era per 4,2 i 80 litres, ratxes a dintre de 38 nusos..

tinc que mirar de comprarme una vela de 4,2 i el mastil corresponent...

dema els que aneu porteu material petit, ja que la previ pinta lo mateix que avui...

Hola,
la previ no marca tanto cómo hoy para mañana domingo...mejor Port mañana para asegurar o Sant Pere??

Saludos...César

Jo avui al matí he mirat la webcam de l'Aquarius i marcaven només 25 km/h. Estic flipant, que digueu que estava per 4 metres. Doncs jo pujo demà i espero que no estigui per menys de 5 metres, perquè no tinc ni nivell ni material, per tant de vent.

Quins nervis!

He pujat a St Pere, però només he coincidit amb l'Alex, que ens hem trobat a l'aigua. He aparcat davant del Tropic Beach i no he vist ningú del foro, per allà. On heu aparcat? Davant de l'Àmfora?
Per mi el dia força bé, tot i que em costa navegar amb tramuntana. Però bueno.., suposo que en un dia de tramuntana aprens el doble que en un de garbí. He aprofitat per practicar el waterstart amb el vent procedent del meu costat esquerre, que és el que no em surt perquè no el practicava mai. Com que el water va ser una evolució del meu beachstart amb garbí, sempre feia el mateix costat.

En fi, una altra vegada serà.

COm estaba san pere el diumenge?? se que molts han optat per port...

Aixó de que aprens mes.. es relatiu, si que et curteixes mes i es mes dificil per lo ratxejat... pero aprendre(per exemple ara que intento trasluchar) jo aprenc mes amb un vent mes a la meva mida, ja sigui garbi o llevant o el que sigui.

QUina envejaaaa!!! [000203E9.gif]

Dons al final bon diumenge en general .......
Vem estar devant de l'anfora uns quants, l'idea era quedar devant
de l'aquarius, però vist que alguns estaven a l'anfora, vem canviar d'idea a
última hora ............
El vent : raret la veritat, jo amb 90 litres i 4.2 ........
era la primera experiencia amb 90 i quin canvi .................
pero la sensació va ser molt bona .............

Ratxes fortes, i forats de vent a l'hora, vaig patir per fer el water per falta de vent
mes d'una vegada, al final a espera la ratxa i cap amunt ................

Ens veiem en una altre ...........

Volver