wind-carlos
Totalwind Hero
Hola a tots,
Sento molt ser tant pesat, perque he parlat de aquest tema uns quants cops ja..pero necessito saber la vostra opinió sobre la seguent pregunta.
He estat alquilant windsurf i he nacegat unes 10-15 hores en els ultims 2 mesos. Ara ja si que no puc aguantar més de no tenir el meu propi material. Per part de l'aparell, ho tinc solucionat. Una neilpryde Alpha 6.0 (2009), amb el mastil i botavara X3 (o algo aixi)
Pero per part de la taula, no ho tinc tant clar. M'ofereixen una JP XCite de 120 litres per 550€, en un estat molt bo (una mica més abaix us deixo les característiques de la taula). Creieu que com a taula única per a Barcelona m'anirà bé aquests litres? Si creieu el contrari, més litres o menys? També navegaria a Pals els caps de setmana a partir de Maig i fins al Octubre.
He de dir que medeixo 1,78 i peso 64kg.
Gracies per les respostes i perdoneu per ser tant pesat...
Marca : JP Australia
Modelo : X-Cite ES
Año : 2009
Volumen : 120 Litros
Dimensiones : eslora 250 cm. y manga 68 cm.
Tipo Construcción : ES
Sento molt ser tant pesat, perque he parlat de aquest tema uns quants cops ja..pero necessito saber la vostra opinió sobre la seguent pregunta.
He estat alquilant windsurf i he nacegat unes 10-15 hores en els ultims 2 mesos. Ara ja si que no puc aguantar més de no tenir el meu propi material. Per part de l'aparell, ho tinc solucionat. Una neilpryde Alpha 6.0 (2009), amb el mastil i botavara X3 (o algo aixi)
Pero per part de la taula, no ho tinc tant clar. M'ofereixen una JP XCite de 120 litres per 550€, en un estat molt bo (una mica més abaix us deixo les característiques de la taula). Creieu que com a taula única per a Barcelona m'anirà bé aquests litres? Si creieu el contrari, més litres o menys? També navegaria a Pals els caps de setmana a partir de Maig i fins al Octubre.
He de dir que medeixo 1,78 i peso 64kg.
Gracies per les respostes i perdoneu per ser tant pesat...
Marca : JP Australia
Modelo : X-Cite ES
Año : 2009
Volumen : 120 Litros
Dimensiones : eslora 250 cm. y manga 68 cm.
Tipo Construcción : ES
![victory [victory.gif] [victory.gif]](/foro/smilies/victory.gif)
![worship2 [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]](/foro/smilies/worship2.gif)
![porreta [porreta] [porreta]](/foro/smilies/porreta.gif)
... falta una mica ... falta una mica ...![cabreado [cabreado] [cabreado]](/foro/smilies/cabreado.gif)
![vuelta [vuelta.gif] [vuelta.gif]](/foro/smilies/vuelta.gif)
![shot [shot] [shot]](/foro/smilies/shot.gif)