Única taula per Barcelona?

wind-carlos

Totalwind Hero
Hola a tots,

Sento molt ser tant pesat, perque he parlat de aquest tema uns quants cops ja..pero necessito saber la vostra opinió sobre la seguent pregunta.

He estat alquilant windsurf i he nacegat unes 10-15 hores en els ultims 2 mesos. Ara ja si que no puc aguantar més de no tenir el meu propi material. Per part de l'aparell, ho tinc solucionat. Una neilpryde Alpha 6.0 (2009), amb el mastil i botavara X3 (o algo aixi) [fcp]

Pero per part de la taula, no ho tinc tant clar. M'ofereixen una JP XCite de 120 litres per 550€, en un estat molt bo (una mica més abaix us deixo les característiques de la taula). Creieu que com a taula única per a Barcelona m'anirà bé aquests litres? Si creieu el contrari, més litres o menys? També navegaria a Pals els caps de setmana a partir de Maig i fins al Octubre.

He de dir que medeixo 1,78 i peso 64kg.

Gracies per les respostes i perdoneu per ser tant pesat...

Marca : JP Australia
Modelo : X-Cite ES
Año : 2009
Volumen : 120 Litros
Dimensiones : eslora 250 cm. y manga 68 cm.
Tipo Construcción : ES

Molt bona planxa !!!
Ara be, per mi, amb el teu pes, si ja et defensas a l'aigua i només vols una planxa, i tens 6 ,0 de vela, jo em quedaria una mica per sota ... no molt, uns 10 litrets menys, encara t'aguanta de sobres, et costarà una mica més arrencar al planeig però quan pugi el vent ho agrairàs, la controlaràs millor.
Quina aleta et donen ? Amb una aleta gran soluciones en part el tema del planeig i podrás muntar després fins 7 o una mica més, i amb una aleta més petita aguantar força vent.

En fi, jo ho veig així, però ja veuràs que hi han moltes teories ...

Sort !!!!!!!!! [victory.gif]

EDIT: Mira't això ... http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=5&t=48563

Molt bona taula, molt recomanable. Pero si vols navegar per barna et recomeno que et compris un aparell mes gran.. ja veuras amb la experiencia pero com diu el Josep Maria cada un t'explicara una cosa diferent.

¿Que tipo de tablas has alquilado hasta ahora?

¿Cual es tu nivel?, ¿Te cuelgas del arnes?, ¿planeas con los pies en los footstraps?

Creo que estas aprendiendo, por lo que lo ideal seria una tabla de minimo minimo 120L, cuando sepas mas te servirá como tabla unica para barcelona ya que si sales a navegar fuera necesitaras menos de 100L

En principi em sembla un volum correcte per a Barcelona.

perfecte per la costa central. Pots trobar mes economic

http://www.windcenterdenia.com/tablas_usadas.php?sec=2&volumen=6&marca=&precio=3

115 casi millor

Perfecte de ltrs per Barcelona, ara quan surtis fora o vulguis navegar amb ponent hauras de tindre una de mes petita.
120ltrs ideal per termics i vela de fins a 6m.

per Bcn, bona taula, pero quan surtis fora...et niria millor una de mes petita!

Bona compra ;)

Enrike dijo:
¿Que tipo de tablas has alquilado hasta ahora?

¿Cual es tu nivel?, ¿Te cuelgas del arnes?, ¿planeas con los pies en los footstraps?

Creo que estas aprendiendo, por lo que lo ideal seria una tabla de minimo minimo 120L, cuando sepas mas te servirá como tabla unica para barcelona ya que si sales a navegar fuera necesitaras menos de 100L

He alquilado las tocho de escuela y un amigo me dejo una 130L y me defendia muy bien. me cuelgo de arnes y pie delantero de footstrap [neng]

Creo que la voy a cojer y si mas adelante salgo fuera de Barcelona (será poco habitual) ya me compraria una de menos de 100L y sino con la 120 ire cambiando de aletas...no?

Gracies a tots per les respostes! [smilie=worship2.gif]

Enrike dijo:
Entonces 120L te irá bien.

Chico, si que aprendes rápido!!
Son las ganas, y tambien (no lo digais a nadie), en casa hago ver que estoy planeando y hago como si hubieran footstraps [porreta]

salvipardas dijo:
Sí, sí, és que quan es tenen ganes... Jo m'he arribat a penjar al pany de la porta amb l'arnés.... i fent pumping i tot.

Ja ja ja jo practico els volcano de cami del menjador a cuina.

Esteu fotuts nois ... acabareu intentant el waterstart al bidet amb una tovallola i el vent d'un assecador de cabells ... [sing] ... falta una mica ... falta una mica ...

josepmaria dijo:
Esteu fotuts nois ... acabareu intentant el waterstart al bidet amb una tovallola i el vent d'un assecador de cabells ... [sing] ... falta una mica ... falta una mica ...
Hostia, bona idea, ho provare aquesta nit....jajaja. Aquest cap de semana res de res per barcelna no?

Volver