Viernes 3 Octubre: riumar-Trabucador + 20 nudos

radjo dijo:
Parece ser que hay una previ de + de 20 nudos para el viernes, yo pensaba en cogerme el dia e ir a navegar¿alguien se anima?

Aqui todos curramos,jejeje,no en serio,no me puedo escapar si no iria con mucho gusto,a ver que puedo hacer.

radjo dijo:
Parece ser que hay una previ de + de 20 nudos para el viernes, yo pensaba en cogerme el dia e ir a navegar¿alguien se anima?

Este sabado sabadete puede entrar tambien en Trabu,casi seguro que voy,con material gigante pero ire.

JO també curro i també dissabte per tant estare amb vosaltres moralment perquè físicament.....,
Salut i bon windsurf

Hola Carles, aniràs cap a Riumar¿? el divendres, creus que hi haurà algú, jo arribaré sobres les 10.

Porto un monovolumen blau clar.

et passo el meu movil:

639838726 josé Manuel

radjo dijo:

Yo me apunto,me he cogido unas vacaciones,jejeje,asi que yo voy.Por cierto,cojo la Tiga y la JP,y de velamen la Ezzy 4.7,Alpha 4.2,6.0 de Secrets y la 7.5 y 7.2.Las grandes por si no entrase ok,tu si ya la tienes lista baja la 95 asi la proamos a ver como anda.Jejejeje.Yupi!!!!!!me voy a quitar el mono por fin!!!!!!! [sing] [sing] [sing] [sing] [sing] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy]

Trabu,Trabu,Trabu [ola] [ola] [ola] [ola] [chulo] [chulo] [mepiro] [mepiro] [aplausos] [aplausos] [aplausos] Trabu,Trabu,Trabu [bow] [bow] [bow] [shot] [shot] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=aaaaa.gif] .En Riumar olas [isla] [isla] [isla] [isla] [smilie=nusenuse.gif] [smilie=nusenuse.gif] [smilie=nusenuse.gif] en Trabu mar plano [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=squezer.gif] [smilie=squezer.gif] [smilie=clap.gif] [smilie=clap.gif] [smilie=clap.gif] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=aaaaa.gif] [applaudit] [applaudit] [bow] [bow] [ceji] [mepiro] [mepiro] [mepiro] [pc]

Hola

Si aneu a Trabucador, jo m'apuntaria per estrenar el nou material que he comprat.

Com ho feu per quedar?

Salutacions

Aloisio dijo:
Hola

Si aneu a Trabucador, jo m'apuntaria per estrenar el nou material que he comprat.

Com ho feu per quedar?

Salutacions

Hola Aloisio,si vens hem de quedar tots plegats,per aixo no n'hi ha cap problema,el dia mijor de moment es el divendres,mes de 20 nussos fins les 20 hores,es navega de conya,trucare a radjo i a veure com ho fem,ok?et dic alguna cosa.

Perfecte

Si es confirma per divendres us passo telf.

Per cert, em penso que a l'Ampolla també és aigua plana i està força més a prop. No ho puc assegurar, però.

Salutacions

Aloisio dijo:
Perfecte

Si es confirma per divendres us passo telf.

Per cert, em penso que a l'Ampolla també és aigua plana i està força més a prop. No ho puc assegurar, però.

Salutacions

Anem divendres,l'Ampolla l'aigua es plana,pero per quan entra Garbi o Llevant esta be,per mestral no ho veig massa,es terral.En un principi volem baixar fins Trabu.

ei radjo he vist ara la resposta, si vos animeu jo estare a partir de les 8.30 (nissan primera blanc, i jo tinc el pel llarg i ros)

tal i com esta la previ es ficara per 3.7 o 4.2, i segur que som una bona colla, puja la gent de valencia!!. I ara obren tot l'any el restaurant de davant per a ferte un caferet amb el neopreno ficat entre sessio i sessio, jeje

riumar per als dies de castanya es un spot molt segur, sempre fas cap a terra si et passa algo. i quan es fica fort hi ha pocs kiters pq sen van tots al trabucador.

bueno anesseu on anesseu bon vent i a passarsu be!!!!

Tengo una cuestión: es windguru PRO fiable?
Yo solo lo puedo ver con 12 horas de retraso (porque no soy abonado) pero por ejemplo para hoy marca en San Pere 15-16 nudos de Norte.
Miro el buscaviento y marca (REAL) 7-8 de gregal...
No sé, yo tengo la impresión de que el Windguru Pro es demasiado optimista (siempre está en rojo que parece maui y siempre nosotros comiendonos los mocos...)
Que opinais?

dankerbek dijo:
Tengo una cuestión: es windguru PRO fiable?
Yo solo lo puedo ver con 12 horas de retraso (porque no soy abonado) pero por ejemplo para hoy marca en San Pere 15-16 nudos de Norte.
Miro el buscaviento y marca (REAL) 7-8 de gregal...
No sé, yo tengo la impresión de que el Windguru Pro es demasiado optimista (siempre está en rojo que parece maui y siempre nosotros comiendonos los mocos...)
Que opinais?

Pues ya te marca mucho,no hay nada en Sant Pere,1-2 nudos segun windguru pro.

Volver