winds-up Baston

No. El parc va posar problemes... Esta mes prop encara, lloc secret...jeje

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
Ja ens va passar quan vam instalar al març a trabu. Tot ok pero fallava la sim. Ens va enviar una nova i al anar a canviarla tot pel terra reventat, la placa, el modem... Tornar a enviar material nou. Per aixo a tardat tant trabu. Ara esta pensat per antivandalic... Ja veurem

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
Sembla ser que ho van fer uns crios en bici a setmana santa. Res de robar material, pero si trencar per trencar... De fet hem recuperat la placa que es el mes "llepol".

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
Bé nois, algunes novetats:
- ja funciona l'abono smartphone traduït al castellà i amb les estacions de Catalunya, en breu també estarà traduïda la web.
- també funciona el contestador per si no tenim internet i volem saber quin vent fa: 931816483
- les estacions de Riumar i Trabucador ens estan donant problemes d'energia últimament (placa solar, bateria...), "estamos en ello" i esperem solucionar-ho aviat... ja sabeu que aquí al Delta som una miqueta diferents i tot va diferent...jeje
- si detecteu algun problema/errada amb el tema smartphone o contestador m'ho podeu dir. Jo li he comentat ja el que he vist...
Salutacions [saludo]
 
Aquesta app es pot baixar per provar o t'has d'abonar primer o com va?
 
Nomes has d'entrar a la web des del mobil. No es una app sino una web per mobils. Sense abono ho veuras amb retard i les lectures mes espaiades crec

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
ericP dijo:
Vaig llegir fa poc que la UE obligara a les operadores mobils a que redueixin les seves tarifes internet per a mobils al extranger en un 90%. Volen que un turista li costi casi el mateix fer servir el seu smartphone al pais d'origen com en el de visita.

Ho dic pq pot ser interesant per quan estem fora, a Leucate per exemple...


Jo també vaig sentir alguna cosa. Es que a més a més, als preus actuals dubto que ningú els faci servir a l'estranger, amb el que només facturen als despistats que no desconecten la trasmisió de dades; no se si són tants com per compensar. Si posesin preus raonables la gent faria servir les tarifes de dades masivamet i potser guanyarien més... i nosaltres podriem veure el Baston i el windguru cuan estem a França o a altres spots a l'estranger [platano]
 
la nova versió per a m obil es molt millorada , pots fer spots favorits i es veu l'historial del dia igual que al web! [platano] molt mes rapid que si accecdiu en modus pc , clas sense abonar amb el retard habitual.

Pero jo crec que per el que val , val lapena abonar-se a una eina com aquesta nois!
 
Bones,
Aquest matí ha estat JL de Baston pel Delta actualitzant l'estació de Riumar perque envii dades cada 5' i no cada 12-13' com abans. Crec que ahir també ho va fer amb St Pere, Pals, Palamós i Castelldefels. D'aquesta manera totes les estacions catalanes, com les franceses, estan unificades enviant dades cada 5', algunes ja ho estaven (per exemple Trabucador) i d'altres no.
Personalment penso que s'ho està currant i que quanta més difusió en fem del servei més sortirem guanyant tots.
Salutacions i a esperar que entri...
 
Una cosa: se sabe porque aún no hay historial de las medidas en los spots de por aqui?
Esta previsto ponerlo en marcha? Personalmente creo que es un dato muy importante para cuadrar las previs y evitar pinchazos;

También creo que valdría la pena hacer un "joint check" de los valores indicados por los anemometros instalados por aquí, de cara a compartir experiencias.
Empiezo, a modo de ejemplo:

(1) Sant Pere Pescador:
* (sos4l): siempre marca mas bien muy poco comparado con la realidad en el agua. Tanto tramuntana como Térmicos...

(2) Pals:
* (sos4l): Anemometro en la misma playa en altura, a escasos 20m del agua. Con Tramuntana, suele marcar menos (si marca 20nudos de media se navega con 4.0m), pero como marque 15nudos se puede ir de cabeza.

(3) Palamos:
* (sos4l): Suele cuadrar lo que marca con el viento en torre valentina, con garbi.

(4) Malgrat de Mar:

(5) Vilassar & Cabrera:

(6) Casteldefells:

(7) Riumar - La Marquesa:

(8) Trabucador:

(9) Punta Prima (!!!!!!):


A ver si entre todos conseguimos hacer un "calibrado" de los anemometros. Así se podrían detectar problemas en los mismos, proponer mejores sitios para colocarlos, etc. Siempre con la idea de ayudar el tal JL a mejorar los servicios que propone.
A ver que os parece la iniciativa (un poco freaky pero bueno, es lo que hay [meparto] )
 
Hola Arm , també va estar amb mi per malgrat .. si que s'ho curra , tenim sort que es una persona que l'hi agrada el que fa, i te iniciativa.

Sol4

Sobre el que comentes,

(1) Sant Pere Pescador:
* (sos4l): siempre marca mas bien muy poco comparado con la realidad en el agua. Tanto tramuntana como Térmicos...
*(not): Jo he estat vigilant, els 15 dies d'agost que vaig navegar, el anemometre i amb termics SE i SSE i E marca be poder una mica menys segons on estiguis, pero al golf ja se sap igual a la ballena está x 6 y a la gola per 7.5.
Aquest estiu s'ha repasat l'aparell , cal observar els termics si va be o no.

Amb tramuntana sempre arriba bruta, de terra , si entre tots trobem un lloc ideal a pue de platga i que estigui obert tot l'any es pot moure, ahir ho vàrem comentar amb JL. Jo no conec les intimitats de el golf pero igual hi ha algun anemometre que marqui be llavors el posem al cantó.

(2) Pals:
* (sos4l): Anemometro en la misma playa en altura, a escasos 20m del agua. Con Tramuntana, suele marcar menos (si marca 20nudos de media se navega con 4.0m), pero como marque 15nudos se puede ir de cabeza.
*(Not) marca prou be , el lloc no es pot millorar. La tramuntana es a cops o sigui que ja es normal que si marca 15 estigui per 5.2.

(3) Palamos:
* (sos4l): Suele cuadrar lo que marca con el viento en torre valentina, con garbi.
*(not) poder una mica de mes, si es SW es posible que estigui ratxejat a Torre i en canvi no ho marqui , donat que l'aparell está al port. A la punta.

(4) Malgrat de Mar:
*(not) funciona molt be amb SW, S, amb E, ENE dona un parell de nusos de menys.
(5) Vilassar & Cabrera:
*(not) perfecte amb tots els vents SW,S,E

(6) Casteldefells:
*(not) marca ratxejat i de menys?
 
Sobre lo del histórico ni idea, no lo habia mirado nunca la verdad, habria que preguntarle... miraré de hacerle llegar la pregunta.

También le he mandado el link a este hilo por si lo quiere seguir.

Sobre lo del calibrado y lo que he hablado con él esta mañana y anoche me comentaba que él mismo informáticamente podria hacer una corrección de un 10% por arriba en estos aparatos de la marca Davis para "homologarlos" con otras marcas como las de buscaviento, pero vamos que tampoco los otros son "oficiales"...

La estación de St Pere me dijo que esta orientada principalmente para el sur (térmico) y que igual tenia en mente otras ubicaciones (Ballena Alegre, en la misma playa con un palo, etc.)

Añado información de Riumar y Trabucador:

(1) Sant Pere Pescador:
* (sos4l): siempre marca mas bien muy poco comparado con la realidad en el agua. Tanto tramuntana como Térmicos...
*(not): Jo he estat vigilant, els 15 dies d'agost que vaig navegar, el anemometre i amb termics SE i SSE i E marca be poder una mica menys segons on estiguis, pero al golf ja se sap igual a la ballena está x 6 y a la gola per 7.5.
Aquest estiu s'ha repasat l'aparell , cal observar els termics si va be o no.

Amb tramuntana sempre arriba bruta, de terra , si entre tots trobem un lloc ideal a pue de platga i que estigui obert tot l'any es pot moure, ahir ho vàrem comentar amb JL. Jo no conec les intimitats de el golf pero igual hi ha algun anemometre que marqui be llavors el posem al cantó.

(2) Pals:
* (sos4l): Anemometro en la misma playa en altura, a escasos 20m del agua. Con Tramuntana, suele marcar menos (si marca 20nudos de media se navega con 4.0m), pero como marque 15nudos se puede ir de cabeza.
*(Not) marca prou be , el lloc no es pot millorar. La tramuntana es a cops o sigui que ja es normal que si marca 15 estigui per 5.2.

(3) Palamos:
* (sos4l): Suele cuadrar lo que marca con el viento en torre valentina, con garbi.
*(not) poder una mica de mes, si es SW es posible que estigui ratxejat a Torre i en canvi no ho marqui , donat que l'aparell está al port. A la punta.

(4) Malgrat de Mar:
*(not) funciona molt be amb SW, S, amb E, ENE dona un parell de nusos de menys.

(5) Vilassar & Cabrera:
*(not) perfecte amb tots els vents SW,S,E

(6) Casteldefells:
*(not) marca ratxejat i de menys?

(7) Riumar - La Marquesa:
* (arm): está a 5-10m del agua pero no en la playa de Riumar exactamente (mejor mantener el sitio en secreto pensamos, el Delta es el Delta) y marca ok, pero con NW y N puede marcar algun nudo menos que lo que hay realmente en Riumar-Desembocadura debido a su ubicación. El otro dia comparando con buscaviento que si está en Riumar playa marcaban igual casi casi, nudo arriba nudo abajo. Si marca W ya debeis saber que Riumar no funciona bien, ahora si ahora no... total desesperante!

(8) Trabucador:
* (arm): está a 5m del agua y limpia de obstáculos y marca ok todos los rumbos, especialmente los de componente S (térmicos). Hay una caseta y una palmera a 50m al norte de la estación, pero que en principio su influencia es mínima o nula cuando sopla N.

(9) Punta Prima (!!!!!!):
 
Todo lo que proponéis está realmente muy bien, pero lo importante es que os abonéis como indican not y eric.

Yo estoy abonado al servicio económico desde hace 3 meses, solo cuesta un euro y pico mensual.

Y eso que no hay anemómetro por el momento en Badalona que es el que realmente me interesa.

¿El de Port de la selva falla o es que no está instalado? porque ayer me habria vendio de perlas

¿Cuantos del foro pagáis por el servicio a parte de Eric y yo?
 
Eso eso!!! Casi los tenemos todos ya!!!
Que mejor que preguntar a los que saben? [saludo]

Enrike: personalmente aun no estoy abonado, porque aún que sea barato (5.9€ al mes) me supondría la mitad de mi presupuesto telefono, no me compensaba hasta ahora, con mirarlo en la web con el retraso de 30min ya me valia. Ahora que hay más puntos en el mapa me lo plantearé.
Eso dicho, cuidado que estas apoyando a una empresa privada, la cual esta aquí para hacer dinerillo, aunque sea poco y con buena fe. Prestan un servicio, como cualquier empresa, no es una ONG...
 
Enrike dijo:
¿El de Port de la selva falla o es que no está instalado? porque ayer me habria vendio de perlas
diría que aún no hay, esta el punto para decir que lo pondrán pero de momento no hay.
Por mi parte el único spot básico que falta en la costa, esperamos que pongan uno pronto!
 
Enrike dijo:
Y eso que no hay anemómetro por el momento en Badalona que es el que realmente me interesa.

¿El de Port de la selva falla o es que no está instalado? porque ayer me habria vendio de perlas
Me consta la intención de instalar en Cambrils (final del puerto, falta la autorización) y en Badalona. JL tiene buenas referencias de este spot y yo también se las he dado.
Enrike le contactaste tú en su dia? es que me ha comentado que se pusieron en contacto con él para una estación en Badalona.
Los puntos negros solo tienen previsión, no datos en tiempo real. Dependerá del ritmo de abonos... de momento pocos ciertamente (dicho por JL).
Saludos
 
Sí le envié un email hace unos 4 meses preguntándole si realmente tenia previsto instalar uno en Badalona.

Si lo hace nosotros estamos montando un club en Badalona entre el Pont del Petroli y el club natació badalona y estamos usando en alquiler un local para guardar en material a pie de playa, estoy seguro que no habría ningún problema el hubicarlo allí.

Ten en cuenta que entre toda la playa de Badalona que es muy larga hay tres clubs, el mencionado, el Bétulo y el nuestro y a parte viene gente de fuera a navegar, un buen día de garbí perfectamente se pueden juntar cerca de 100 personas en el agua.
 
Creo que si se alarga cambrils la alternativa es bdn. Pero si le poneis facilidades y buena ubicacion teneis mucho ganado. Tambien podrian ser ambos spots...seria recordarselo cuando lo tengais mas avanzado.

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
Volver
Arriba