2/3-10-2010

Enrike dijo:
Tambien tienes una helium [bonk] [bonk] [bonk] que envidia me estas dando jajajaja, por tu comentario entonces me queda confirmado que mi proxima vela "grande" será una helium en principio 7.5m.

¿En que medida la tienes tu?

La JP supersport no se por que no me acaba de hacer el peso, pero no la quiero descartar de entrada, tampoco tengo prisa, si algún compañero tuyo se la quita de cara Enero/Febrero podria interesarme. Mejor 119L ya que si se pone mas fuerte ya saco directamente la syncro 94L

Gracias
No que la Helium parecía la sustitita de la V8 aunque en realidad a sustituido a la V6 ya que solo lleva 2 cambers, yo depues de tener varias V8, cambié a RS SLALOM y ahora la que tengo es La RS racing EVOII LTD en 7.0.
Este verano me vendí la RS SLALOM 7.2 3 cambers que te habría ido de maravilla
 
Bueno, al final he ido a Sant Cyprien con unos amigos, allí estaban todos los PROS.
Llegamos a las 16:00. Viento muy alevantado. Tabla de 101 para aguantar los bajones y vela de 5.3 navegamos bien, pero con una mar muy alborotado pero divertido.
A las 18:00 gira a Xaloc y apreta basatante y al no poder aguantar las velas de 5, decidimos recoger.
Una buena sesion en el sitio adecuada para el día de hoy. Al regreso al Sant Pere allí otro colegas han navegado con 6.5
Mañana nos quedarom en el Aquiarius, parece que entrará y siempre es más comodo recoger en tu parcela con la manguerita de agua para lavar el material.
Buen viento
 
Yo en Pals, he llegado a las 16:00, muy flojo, y yo solo tenia una 4.7, asi que pumpeando mucho pero MUCHO y la vela casisin tensar para tener bolsa, mehe podido reencontrar con el planeo [ojos] Mañana en Pals pinta muy bien, pero a las 16:00 para Barcelona, a ver el futbol!
 
Jo he anat avui a St Pere i no he tret ni el material del cotxe: poc vent, ratxejat, i bastanta mala mar (almenys per mi, vaja). I com que acabo de comprar material i no me'l volia carregar el primer dia, he passat de muntar res. Quina ràbia! Sobretot perquè avui anava molt convençuda de tenir un bon dia de vent.

En fi.., a veure si tinc més sort la setmana que ve....
 
Home jo els dos dies a Sant Pere be amb 7 i 99ltrs tot i que quan he plegat es podia anar amb 5.8 defet Fenr anava amb 5.9.
 
Dons jo a Sant Pere, una pasada. 101 L. y 5.8 de vela.
Evidentment el mar estaba de llevantada, pero amb SSE.
A apretat tar cap les 16:00 y fins les 18:00 que a continuat pujan fins i tot per a 5m.
Un día heavy i molt fisic, dels que añorem a Sant Pere que sempre esta masa plane.
 
Jo tinc un colega, que va estar a sant pere i deia que molt fliux amb 6.2 i 110 litres...

com s'enten! ell estaba cap a roses.
 
Jo tb vaig estar a ST pere, devant del chiringuito.
En tot el día el vent no va ser mai constant. Va estar fluix fins a les 15h despres s'anaba bé amb 6m, a partir de les 4 a estones passat amb 6m. Jo m'anaba molt endins pq el vent estaba més fort y constant.
M'ho vaig passar molt bé, es la primera vegada que he de sortir atravesant onades tant grans y tb es la primera vegada que jugo amb elles de tornada, molt xulu!!
Aviat penjaré la crónica!

Per cert jo mai conec a ningú del foro, jo portaba una hornet de 135 litroos y una gaastra 6m groga y tronja.

Gas!
 
Jo estava devant de l'Amfora i t'aseguro que amb 7m vaig navegar desde les 13:00 a partir de les 16:00 ja es va psar per 5.8 jo vaig aguantar una esyona mes amb 7m per no canviar de vela, fins a les 17:00 o aixins.
 
alextxell dijo:
Jo estava devant de l'Amfora i t'aseguro que amb 7m vaig navegar desde les 13:00 a partir de les 16:00 ja es va psar per 5.8 jo vaig aguantar una esyona mes amb 7m per no canviar de vela, fins a les 17:00 o aixins.

Como dice el Luisma: DOY FÉ!
 
fern dijo:
alextxell dijo:
Jo estava devant de l'Amfora i t'aseguro que amb 7m vaig navegar desde les 13:00 a partir de les 16:00 ja es va psar per 5.8 jo vaig aguantar una esyona mes amb 7m per no canviar de vela, fins a les 17:00 o aixins.

Como dice el Luisma: DOY FÉ!

Doncs vam navegar a uns metros els uns dels altres!!!

Gas!
 
Doncs a mi, això de travessar aquestes onadotes no m'agrada gens. A mi m'encanta el mar planet habitual en St Pere.
 
enrik dijo:
Per cert jo mai conec a ningú del foro, jo portaba una hornet de 135 litroos y una gaastra 6m groga y tronja
Com fan a altres foros, pot ser s'hauria de crear un fil on la gent es presenta (Nick y nom real) y penja una foto pero posar cara i ulls a un avatar impersonal...

O també es qüestió de concretar abans qui anirà a un o altre spot y per MP passar-se els telèfons i quedar.... [big-laugh]
 
not dijo:
Jo tinc un colega, que va estar a sant pere i deia que molt fliux amb 6.2 i 110 litres...

com s'enten! ell estaba cap a roses.

Cap a Roses es probeble que estiges mes fluix, de totes maneres la hora forta per a 5 m. devant del Aquarius va ser de 17:00-18:00.

Jo anaba am la ATLAS 5.8 que veieu a la firma i un altre company amb una Combat 5.8 com la 5.3 de la meva firma.
 
enrik dijo:
Jo tb vaig estar a ST pere, devant del chiringuito.
En tot el día el vent no va ser mai constant. Va estar fluix fins a les 15h despres s'anaba bé amb 6m, a partir de les 4 a estones passat amb 6m. Jo m'anaba molt endins pq el vent estaba més fort y constant.
M'ho vaig passar molt bé, es la primera vegada que he de sortir atravesant onades tant grans y tb es la primera vegada que jugo amb elles de tornada, molt xulu!!
Aviat penjaré la crónica!

Per cert jo mai conec a ningú del foro, jo portaba una hornet de 135 litroos y una gaastra 6m groga y tronja.

Gas!


Ostres, ara que he vist un report teu de Leucate..., oi que tu eres el que estaves ahir amb la teva parella i dos gossos? Jo estava a la sorra, al costat vostre, amb el meu nòvio. Que us vaig preguntar si els gossos eren germans... No vaig muntar el material perquè l'estat de la mar em donava molt mal rotllo. Cada vegada apareixien més línies d'onades, i com que sóc experta en trencar material, vaig passar de sortir a patir. Un altre dia ja em presentaré, si et veig.
 
si vols mar pla amb sud, has d'anar a Port de la selva, però has de vigilar no sortir gaire, per que el vent ve totalment de terra i enganya molt, sembla que no fa res i a dins l'aigua bufa fort, (en xavi, es va fer un fart diumenge d'anar a buscar gent que no podia tornar), la meva dona i jo hi varem anar diumenge a la tarda, que els sogres ens varen guardar els nens, jo vaig sortir amb l'equip de slalom, molt passat, però el sud a port és el que vol, velocitat al màxim i aigua plana, això sí, en dues hores vaig quedar destroçat, suposo que em faig gran [crybaby] , de totes maneres la majoria de la gent que hi havia anava amb veles petites moltes per sota 5,0, (la meva dona amb 4,7). La veritat és que ens ho varem passar prou bé.
 
gemma79 dijo:
enrik dijo:
Jo tb vaig estar a ST pere, devant del chiringuito.
En tot el día el vent no va ser mai constant. Va estar fluix fins a les 15h despres s'anaba bé amb 6m, a partir de les 4 a estones passat amb 6m. Jo m'anaba molt endins pq el vent estaba més fort y constant.
M'ho vaig passar molt bé, es la primera vegada que he de sortir atravesant onades tant grans y tb es la primera vegada que jugo amb elles de tornada, molt xulu!!
Aviat penjaré la crónica!

Per cert jo mai conec a ningú del foro, jo portaba una hornet de 135 litroos y una gaastra 6m groga y tronja.

Gas!


Ostres, ara que he vist un report teu de Leucate..., oi que tu eres el que estaves ahir amb la teva parella i dos gossos? Jo estava a la sorra, al costat vostre, amb el meu nòvio. Que us vaig preguntar si els gossos eren germans... No vaig muntar el material perquè l'estat de la mar em donava molt mal rotllo. Cada vegada apareixien més línies d'onades, i com que sóc experta en trencar material, vaig passar de sortir a patir. Un altre dia ja em presentaré, si et veig.

Doncs sí que era jo. Jo tb m'estic convertint en un peta material jejeje a les dues últimes sesions he petat màstil, botavara y peu de màstil. Tinc la sort de cara!!!

Podeu llegir la meva crónica d'ahir fent clic aquí! -> Necessito una cámara amb cara i ulls pq les fotos son una mica tristes!

Gas!
 
[sorprendido] Enrik nunca habia visto un pie de mastil doblarse así.

¿Podria ser que tensaras demasiado la vela de abajo?, en las fotos no se aprecia bien pero parece como si la vela estuviera muy plana y si dices que estaba un poco justo el viento...

Prueba a tensar menos de abajo y jugar más con la tensión de la botavara.

Yo prefiero ir siempre con un poco menos de vela que el resto pero algo destensada de manera que me haga un poco de bolsa, así al no ir tan tensada sufre algo menos el material.
 
Volver
Arriba