Dies 7 i 8

Al final del poble, on està el polígon, sino saps pregunta al poble per la Henkel.
 
ens veiem alli bocata i birra i a l'aigua!
 
10 a Kastas i pujant, alguna ratxa de 15 [windsurfing.gif]
 
Al final no he pogut anar a Malgrat i a Barcelona a les 12 no passaven de 8 nussos. No he pogut estrenar any [muro]

Per cert, als de Malgrat el dia els deu haver anat bastan be... [platano]
 
hoy en palamos de 12h a 15h (torre valentina);
con 5,8 muy bien, pero la direccion fue cambiando a lo largo de la tarde, hasta tener que casi salir de la bahía para pillar algo;
para mi primera vez navegando en este sitio, muy chulo, pero esto de ir a mallorca para pillar viento da respecto [sorprendido]

Crobol... bueno... Eric [big-laugh] a un compañero le ha parecido verte alli (por el material), eras tu??
si eso a ver si podemos hablar la proxima vez, que mola poner cara a la gente del foro [heavy]
 
Bueno... hoy sábado sin duda ha sido un dia escelente (quizás el viento un poco mas flojo de lo esperado), pero ha soplado desde castelldefels hasta Palamos. Además sol y una temperatura casi primaveral!!!! [cheer.gif]

Creo que hemos sido mucho los que hemos navegado, ¿que tal os ha ido? Yo con 5.3m y 94L un poco justo de vela sobre todo al final de la sesión pero bastante bien en general. El resto con 5.8, 5.9 y luego alguno con 7m.

He coincidido de nuevo en Malgrat con fern (menudos saltos se marca) y amolines (con 74L [sorprendido] )

Radjo también estaba por allí pero casi ni nos hemos visto.

Y por supuesto not haciendo pruebas de material. .

¿Quien más ha estado por Malgrat?
 
wind-carlos dijo:
Al final no he pogut anar a Malgrat i a Barcelona a les 12 no passaven de 8 nussos. No he pogut estrenar any [muro]

Per cert, als de Malgrat el dia els deu haver anat bastan be... [platano]

En Barcelona ha entrado creo a partir de la 13h y sobre las 15h han habido rachas de 18 nudos. la mejor hora para navegar en Barcelona es siempre al mediodia o primera hora de la tarde, en verano entiendo que sea así porque es viento térmico, pero en invierno no entendiendo el porque pero también ocurre casi siempre que entra a esa hora.
 
Kastas para 7m pero nada del otro mundo.
 
Enrike dijo:
wind-carlos dijo:
Al final no he pogut anar a Malgrat i a Barcelona a les 12 no passaven de 8 nussos. No he pogut estrenar any [muro]

Per cert, als de Malgrat el dia els deu haver anat bastan be... [platano]

En Barcelona ha entrado creo a partir de la 13h y sobre las 15h han habido rachas de 18 nudos. la mejor hora para navegar en Barcelona es siempre al mediodia o primera hora de la tarde, en verano entiendo que sea así porque es viento térmico, pero en invierno no entendiendo el porque pero también ocurre casi siempre que entra a esa hora.
Queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Hos&/(%& pu8/&(&%! No pot ser, he trucat a la BN i m'han dit que hi havien 8 nussets i he pensat que passava, per fer un passeig... Que burro soc, quina mala sort! [muro] [sorprendido] [sorprendido] [muro] [muro] [fcp]
 
Otro dia mirate esta web, pero no te fies que no siempre funciona: http://www.basenautica.org/index.php?option=com_content&view=article&id=81&Itemid=118
 
Encara no poses els peus als footstraps i ja fas el water? [applaudit] [smilie=worship2.gif] Quina enveja que tinc! Ja m'explicaràs com t'ho fas!
Pel planeig i els footstraps, em van anar molt bé les classes d'aquest estiu d'en Gabi, a la Mar Bella. Però el dia que vàrem dedicar al waterstart, no hi va haver maneres.
Tinc un record vague d'un parell de waterstarts que vaig fer, els únics de la meva vida, en un dia de garbinada forta precisament on has navegat avui, però d'això fa molt anys i em van sortir per casualitat (bé, per que feia molt de vent, suposo). Ara, espero tenir tot l'equip per començar a practicar-lo de nou, i a consolidar el planeig. A veure com vaig amb la planxa nova.
Avui he anat a fer un tomb al búnker a les 15:30, i feia uns 12-14 nusos de vent agarbinat. Jo mirant i el mar ple de gent (la majoria kiters, clar). Els windsurfistes ho tenien més pelut.
Per cert, que ja m'he comprat tot el material que em vas aconsellar, menys l'adaptador de la botavara. A veure quan ho puc estrenar tot.
 
No ha estat malament... un pel just per 5.8 per mi , he tardat massa a treure la 7. [applaudit]

EL millor la reunió de forereros, samblava una trobada d'hivern!
 
Eric / wind dijo:
Jo em noto que controlo menys la situació amb un Beach entre trencants o amb l'arnes que amb el Water, mira que et dic. Aixi que quan hagis passat unes 3 o 4 sessions a l'aigua per familiaritzar-te amb la nova F2, després ja podràs intentar el Water amb la 6.5 (es la mida que vaig fer servir ahir) un dia ventat.

Jo tampoc entenc que et surti el waterstart abans que controlar l'arnés. A mi navegar amb l'arnés no em va costar gens. En canvi, encara estic batallant-me amb el waterstart. Només em surt quan fa bastant de vent; d'un costat, gairebé sempre, i ara haig de practicar l'altre.
I també, com a tu, em jinya molt arrencar amb el beach quan hi ha trencant, i em va costar bastant posar els dos peus als footstraps. Ara ja els hi poso, però allò s'embala que no vegis.

Bé, el cas és que ens hem d'obligar a practicar el que més ens costa.
 
Has provat d'anar a alguna classe?
Explico la meva experiència: Jo vaig practicar durant anys, sense gaires progressos. Només amb l'ús de l'arnés. En aquells dies internet no existia, no tenia cotxe, i els amic amb els que navegava en sabien tant com jo. Total, que només teniem les revistes per aprendre.
Ara que el poder adquisitiu ja és una altra cosa, he provat d'anar a classes i hi he après molt. El professor t'enganxa els defectes a la primera i et dóna indicacions molt útils. Vaig a aprendre perquè servien els footstraps i com ho havia de fer per planejar. També em va ensenyar a fer virades per davant amb vent fort, molt ràpides; i a trabujar amb vent fluix amb més soltura. Fixa't que fins em va sortir una trabujada sense caure venint d'un planeig i tot. Val a dir que va ser una sensació orgàsmica. Quan tingui el material, espero practicar molt i no sé quan la podré tornar a tenir aquesta sensació.
En canvi, pel que fa a l'arnés, em sembla que el tema és la pràctica, perquè a mi em surt sense gaires catapultes i no me n'he oblidat després de tants anys sense navegar.
 
Eric / wind dijo:
sos4l dijo:
hoy en palamos de 12h a 15h (torre valentina);con 5,8 muy bien...
Crobol... bueno... Eric [big-laugh] a un compañero le ha parecido verte alli (por el material), eras tu??
si eso a ver si podemos hablar la proxima vez, que mola poner cara a la gente del foro [heavy]
Si era jo [platano2] . Carai estic fitxat... [risas]
Doncs si, a veure si tornem a coincidir, que precisament m'ha sorprès no fer cap coneixença nova del foro. Alla on vaig sempre acabo coneixent algú del foro.... [cervezas] . Aixo mola.
Que portaveu?

iba con una simmer roja y una palmer azul, con 2 amigos mas;
a ver si nos vamos de birras la proxima vez!
 
Eric que tal a palamos es fa molta onada/trencant???
 
Je je al tantu amb les rosetes... no he anat mai a navegar, vaig pasar un dia i hem va sembla que quedaria desventat amb els penyasegats de la dreta.
 
Tengo ganas de estrenarme en Palamos, Malgrat está bien porque queda mas cerca de Barcelona, pero ese choppy pata negra me deja agotado, ahora mismo estoy con unas agujetas importates [ojos] y si ademas hay menos rompiente pues mejor que mejor.

Si os animáis para la próxima me apunto a Palamos.
 
no solo los pros ibamos a dentro jejeje
ayer al principio entraba bien hasta la orilla pero luego fue rolando hasta quedar totalmente desventada la salida... un rollo para pasar la rompiente sin viento. y claro, al final acabas yendo al quinto pinto para hacer un bordo decente planeando. pero quizas era solo este dia, con un garbi garbi (no tan aponentado) seguramente no pasa esto.
a parte de esto el sitio da mucha seguridad, la playa es grande y por la orientacion de la bahia sabes que tocaras tierra si o si, que siempre se agradece...
 
Volver
Arriba