Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wind-carlos dijo:Al final no he pogut anar a Malgrat i a Barcelona a les 12 no passaven de 8 nussos. No he pogut estrenar any![]()
Per cert, als de Malgrat el dia els deu haver anat bastan be...![]()
Queeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Hos&/(%& pu8/&(&%! No pot ser, he trucat a la BN i m'han dit que hi havien 8 nussets i he pensat que passava, per fer un passeig... Que burro soc, quina mala sort!Enrike dijo:wind-carlos dijo:Al final no he pogut anar a Malgrat i a Barcelona a les 12 no passaven de 8 nussos. No he pogut estrenar any![]()
Per cert, als de Malgrat el dia els deu haver anat bastan be...![]()
En Barcelona ha entrado creo a partir de la 13h y sobre las 15h han habido rachas de 18 nudos. la mejor hora para navegar en Barcelona es siempre al mediodia o primera hora de la tarde, en verano entiendo que sea así porque es viento térmico, pero en invierno no entendiendo el porque pero también ocurre casi siempre que entra a esa hora.
Eric / wind dijo:Jo em noto que controlo menys la situació amb un Beach entre trencants o amb l'arnes que amb el Water, mira que et dic. Aixi que quan hagis passat unes 3 o 4 sessions a l'aigua per familiaritzar-te amb la nova F2, després ja podràs intentar el Water amb la 6.5 (es la mida que vaig fer servir ahir) un dia ventat.
Eric / wind dijo:Si era josos4l dijo:hoy en palamos de 12h a 15h (torre valentina);con 5,8 muy bien...
Crobol... bueno... Erica un compañero le ha parecido verte alli (por el material), eras tu??
si eso a ver si podemos hablar la proxima vez, que mola poner cara a la gente del foro![]()
. Carai estic fitxat...
![]()
Doncs si, a veure si tornem a coincidir, que precisament m'ha sorprès no fer cap coneixença nova del foro. Alla on vaig sempre acabo coneixent algú del foro..... Aixo mola.
Que portaveu?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.