Dies 7 i 8

wind-carlos

Totalwind Hero
Mensajes
2.264
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Nois,

EM sembla que els Reis ens deixen un regalet i el divendres i dissabte tindrem vent!

A veure si en crobol o en not em facilitessin mapes del vent, els hi agrairia!

La meva intenció és divendres a Malgrat i dissabte a Barcelona, pero si entra a Barcelona els 2 dies, doncs em quedaré a Barna.

A veure si hi ha sort, que ja son 3 mesos que no navego [fcp] [sorprendido] [muro]
 
Jo ja tinc el diposit ple de gasoil
 
Pels mapes es fàcil. A mi m'agrada mes el Finder, per que te mes colorets... [risas]
http://www.windfinder.com/forecasts/superforecast_spain_costa_brava.htm
Però encara es d'hora per a les simulacions de Divendres i Dissabte.

El diposit encara no, però de ganes si que n'estic ple.
No se on aniré, però aquest cop no em deixaré la 6.0 i la 7.5 per si de cas.... [meparto]
 
crobol dijo:
Pels mapes es fàcil. A mi m'agrada mes el Finder, per que te mes colorets... [risas]
http://www.windfinder.com/forecasts/superforecast_spain_costa_brava.htm
Però encara es d'hora per a les simulacions de Divendres i Dissabte.

El diposit encara no, però de ganes si que n'estic ple.
No se on aniré, però aquest cop no em deixaré la 6.0 i la 7.5 per si de cas.... [meparto]


I l'allargadorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,[meparto]
 
carlesmicro dijo:
Si m'arriben les veles de Secret Sails, estaré pel búnker. Quines ganes que en tinc!!!!!
Ja tens taula? quina, la F2? explica explica...
Ja saps si queden places al Bunker? si ara no, es possible que a la primavera s'alliberi alguna, suposo vamos... :-?
 
Sí senyor, ja tinc taula. És la f2 hornet de 145 l d'en Martint. Espero navegar-hi molt!
També he fet la transferència a Secret Sails per les veles. A veure quan arriben (no m'han dit res. Espero no haver-me equivocat a l'hora de fer la transferència!)

I també m'he fet soci del búnker. Ara mateix no hi ha cap plaça de wind lliure.

I el tió em va cagar el llibre i el dvd del Tricktionary. És fantàstic. Hi és tot. Es clar que per ara, a entrenar el beachstart traidor de Castelldefels, i el waterstart!

I també tinc baca en el cotxe. Si veig que domino el planeig, penso anar on hi hagi vent. Per ara, a Castelldefels. Suposo que el ponent que està previst serà suficient per començar.
 
Ponent i taula de 145 no es bona combinacio.
 
alextxell: Perquè no és bona combinació? És terral el ponent a Castelldefels?
Ja és la segona vegada que sento dir que el ponent no va bé allí, i, sense haver-ho vist mai, no ho entenc. Suposo que quan ho vegi estarà més clar. Però, a primera vista, i estant orientada la costa a sud i no tenir cap obstacle des de l'oest, semblaria que el ponent ha de tocar sideshore i sense obstacles de cap mena. Però bé. Ja n'aprendrem!

Per cert, els de Secret Sails ja m'han contestat. De fet, no han trigat tant (els hi vaig fer la comanda ahir a les 21:00). Però és que estic molt impacient!
 
Ponent a Kastefa, ui! perdo vull dir Kastas [bonk] , es sinonim de molta Orillera i vent a raches en plan cardiograma en fase infart de miocardi... No apte per als novatillos com nosaltres. O era el llevant? mai m'en recordo... :(
 
el ponent el ponent ja ho dius be. Orillera i onadeta considerable a dintre. El ponent a kastas es per taula de com a molt 95-100 i vela tambe com a maxim de 5.8-6.0.
S'ha d'estar atent a la ratxa entrar a tota castanya un parell de bordos com a molt, aprofitant la tornada per fer alguna surfejadeta i sortir a esperar la seguent la ratxa.
El tema de portar volum es per si et quedes tirat a dintre sense vent, necessites surar per que com t'enfonsis just en la zona de l'orillera estas kaput. A tot aixo hi ha una corrent terrible.

Per cert Carles el dia que vem estar junts era ponent i no feia gens de vent, recordes les onades? i la corrent que hi havia?
 
Sí senyor. Em confonia de costat. Em pensava que venia per l'esquerra el ponent, i ve per la dreta a Castelldefels! I hi ha les costes del Garraf que molesten. Clar! [muro]
 
Ja veig que no prestas atencio a les clases, al final t'haure de deixar pel septembre. [risas]
 
Ja veig que sí, mestre!
O sigui, que el ponent, a un altre lloc.
De tota manera, per ara, com que estaré molt embolicat en aparellar, em quedaré al búnker. Si m'animés a moure'm, suposo que el lloc és Vilanova, no? Per cert, això era el segon apartat de la segona lliçó del mateix dia de classe. O sigui, que potser m'aprovaràs, no? [bow]
 
Definitivament per septembre, a Vilanova es navega amb Llevant (que a Castellfeles normalment no entra), el ponent a on millor es navega es a Kastas.
 
Bueno nois, jo demà tiraré cap a Malgrat i demà a Barcelona

Bons Reis! (A veure si cau algo de wind [windsurfing.gif] )
 
sembla que divendres i dissabte tambe es navegará i amb bona temeperaturaaaa!!! [smilie=worship2.gif]
 
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
Si pero no sembla que amb vela petita no? Velote i taula d'eslalom? joder es l'unic material que no tinc a la furgo
 
Volver
Arriba