Dies 7 i 8

Ho veieu clar Malgrat demà? Es que és per no fer el desplaçament i quedarme amb la cara de [sorprendido] ... I sino, prop de Barcelona, on podria anar?

Gracies!

Creo que estará bien mañana Malgrat.

Mírate esta web antes de salir, aunque la dirección que marca del día de hoy no es del todo correcta ya que pone Oeste pero ha sido Suroeste.

Yo mañana me quedo por Barna, creo que entrará para vela grande, pero con 4.7m no creo que hagas nada en Barna.

Demà a Barna no ho tinc clar?? i passo de agafar el coche... com ho veieu?? a l meteosim posa que entrarà pero al windfinder diu que de Malgrat en amunt!!!

Enrique que haras??

Maleits!!!! com us heu posat avui!!!! [bonk] [bonk] [bonk] [bonk] [bonk] [bonk]

Supos que haureu deixat algo per els sufridors a casa... que dema en volem!!!! [meparto]

carli dijo:
Demà a Barna no ho tinc clar?? i passo de agafar el coche... com ho veieu?? a l meteosim posa que entrarà pero al windfinder diu que de Malgrat en amunt!!!

Enrique que haras??

No me dejan escaparme a Malgrat o Palamos dos dias seguidos [ojos]

Esperaré a ver si entra en barna aunque sea para 8.5m, la verdad que según windfinder hay un agujero de viento en Barcelona pero tengo esperanzas que entre para material grande.

Si no entra intentaré negociar para escaparme de nuevo pero el sabado.

Les previsions no son iguals a meteosim, dones ratxes de 20 a Barcelona cap al migdia nois. De fet avui no hi havi previ a Cstelldefes i tambe han entrat 20 nussets. Ara mateix 14 de garbi al bunker i mireu la hora 0:50 ja veurem si fa falta fer kms, aixo si, fer kms asseguraq la navegada.

Xatuuuuusssssssss segons la web d'en Baston 21 de SO a Palamos, ens veiem a Toore Valentina? Si de cami es posa be Malgrat aviseu, ara marca 0-15 de O
[saludo]

Segun el busca en Palamos ahora mismo no hay viento (9:45h), no se si esa web es muy fiable

En Malgrat viento medio entre 9 y 12 nudos aponentado.

Diuen que ahir a palamos no van navegar (gent que va estar a la platja) vaig a malgrat!!!! ja surt el sooool! Ens veiem a amlgrat o palamos!

A malgrat Retxes de 18 pero baixades a 8-9.

Al final no ha funcionat: molt mar de tota la nit i poc vent, si era possible amb 7mts pero amb una boira pixanera que la veritat no acompanyaba... i força opcions de rebentar-ho tot.

Senyors desde fa molt temps per primera vegada, m'ha fet mandra posar-me al aigua.... [muro] [muro] [muro] [muro]

Espero demá si funcini sino m'empenediré!

Com a anat a palamos? quin dia mes raro [goofy]

[neng]
Palamos per 5 i 84ltrs, aneu fent cas de les webs aneu

Je je a mi m'ha fet mandra venir, tot i aixi al cap de 1/2 hora de parlar amb tu , m'ha trucat un colega que marxava de palamos per falta de vent...

Clar que igual per ells 5 metres era vela grossa... [meparto]

Feia boira??

Jo m'he passat una estoneta per Cabrera, no sé d'on ha sortit aquella boira però era ben densa per l'autopista.
M'ha fet mandra pujar fins a Malgrat per que he vist que no passava de 14/15 nussos,i ja era tard per pujar a Palamós i al final rien de rien!
Demà pujaré a Malgrat a veure que fem! algú més s'apunta?

Encara hem queden punts per dema .... o sigui que allí seré! [applaudit] De moment el parte es bo. EL vent no para , espero que el mar estigui acceptable.

Eing? com t'has canviat el nik? [sherlock.gif]

COm demá no es navegui a malgrat m'ho venc tot i hem compro un "amoto" d'aigua. [muro] [muro]

No he navegat ni un dia en tot l'any... [meparto]

suposo que de 12 a 1 si hem deixen abans.

A quina part us poseu de Malgrat? Quin es el millor lloc?

Volver