Dijous 23 i Divendres 24

Ostres, és com el ponent d'aquí, que se t'enduu cap endins? Jo, aquí, amb vent de terra no navego mai per por a que em passi algo i no poder tornar.

Es pot aparcar bé, sense pagar, davant de la platja, allà?
 
Gemma mejor Badalona con garbí hazme caso, poca o nada de rompiente, y este mes de agosto se aparca genial en el aparcamiento de tierra (julio era mas complicado)

Hoy por ejemplo estaba para 6m o menos los ligeros.

Mañana lunes hay previ.

gemma79 dijo:
Ostres, és com el ponent d'aquí, que se t'enduu cap endins? Jo, aquí, amb vent de terra no navego mai per por a que em passi algo i no poder tornar.

Es pot aparcar bé, sense pagar, davant de la platja, allà?
 
Enrike dijo:
Gemma mejor Badalona con garbí hazme caso, poca o nada de rompiente, y este mes de agosto se aparca genial en el aparcamiento de tierra (julio era mas complicado)

Hoy por ejemplo estaba para 6m o menos los ligeros.

Mañana lunes hay previ.

gemma79 dijo:
Ostres, és com el ponent d'aquí, que se t'enduu cap endins? Jo, aquí, amb vent de terra no navego mai per por a que em passi algo i no poder tornar.

Es pot aparcar bé, sense pagar, davant de la platja, allà?


Ya, Enrike, pero yo con garbí ya voy bien en Cabrera, que lo tengo a 10 minutos de casa. Me refería a cuando no hay previsión para la costa central y hay previsión de sud en el Alt Empordà; que yo, con Sud, no volveré a subir más ni a St Pere, ni a Empuriabrava... Se levantan demasiadas olas. Me comentaron que en Pals con sud el mar estaba completamente plano, pero me da cosa que sea viento de tierra. Vendría a ser como el poniente de aquí, que está muy bien porque está plano, pero si rompes algo se te lleva hacia dentro.

Ya vi que había previsión de garbí para hoy y mañana, pero hoy ya empiezo a trabajar. Y trabajo de tardes.
 
Gemma79,

En Port con sur tambien queda muy plano, es verdad que tambien solpa de tierra (por eso queda plano :)) pero Port es muy cerrado, mucha mala suerte tendrias que tener, para aunque rompiedo te saque a mar abierto, aparte que el bordo es cortito y se navega muy cerca de la playa.

Lo que no tengo claro es como esta de gente y barcos por verano, creo que hay unos cuantos varados por ahi.
 
Entonces prueba en la gola del fluvia un poco mas arriba de Sant Pere

Se puede navegar plano plano dentro de la desembocadura, eso sí bordos cortos.

Alli se puede aparcar y montar a 5m del agua

gemma79 dijo:
Enrike dijo:
Gemma mejor Badalona con garbí hazme caso, poca o nada de rompiente, y este mes de agosto se aparca genial en el aparcamiento de tierra (julio era mas complicado)

Hoy por ejemplo estaba para 6m o menos los ligeros.

Mañana lunes hay previ.

gemma79 dijo:
Ostres, és com el ponent d'aquí, que se t'enduu cap endins? Jo, aquí, amb vent de terra no navego mai per por a que em passi algo i no poder tornar.

Es pot aparcar bé, sense pagar, davant de la platja, allà?


Ya, Enrike, pero yo con garbí ya voy bien en Cabrera, que lo tengo a 10 minutos de casa. Me refería a cuando no hay previsión para la costa central y hay previsión de sud en el Alt Empordà; que yo, con Sud, no volveré a subir más ni a St Pere, ni a Empuriabrava... Se levantan demasiadas olas. Me comentaron que en Pals con sud el mar estaba completamente plano, pero me da cosa que sea viento de tierra. Vendría a ser como el poniente de aquí, que está muy bien porque está plano, pero si rompes algo se te lleva hacia dentro.

Ya vi que había previsión de garbí para hoy y mañana, pero hoy ya empiezo a trabajar. Y trabajo de tardes.
 
Oopere: No he navegado nunca en Port de la Selva y debe de ser muy chulo por la playa y el paisaje. Pero queda muy lejos para ir un día ir y volver tal y como voy yo. Empuriabrava es a lo más lejos que voy, y ya me sale carísimo tal y como está la gasolina. Y eso que ni me planteo ir por la A7. Le echo 20-30 min más de trayecto y voy por nacional. Para ir a Port, a parte de chuparte toda la carretera de curvas, si no vas por la A7 te puedes tirar 3 horas.

Enrike: No sabía que aún se podía aparcar bien en la Gola. La última vez que había ido prohibían aparcar en la zona de la escuela de vela y estaba bastante lleno. Pero es lo que tú dices: tienes que hacer los bordos muy cortitos. Y yo que me caigo en cada giro ... Ni trasluchar ni nada, allí.

En resumen: con previ de sud, o me quedo en casa, o pruebo a Pals intentando no alejarme muy para adentro por si rompo algo. Sólo subiré a St Pere cuando prevea térmico o alguna tramuntana no muy fuerte. Y con garbí, o Cabrera o Malgrat. No descarto probar algun día Badalona, aunque no me gusta nada el entorno y me da más pereza.
 
Gemma ahir si que hi tenime bones onades si queies a 50 metres de la platja era molt complicat tornar a pujar.

Per contra feia bon vent per 5metres , jo anav amb 6 passat d'aleta (primera vegada que dessitgo una aleta de 22 o 24 ) i de vela.
Primeres vegades que he de surfejar peque si t'agafa la espuma et fot a terra i despres costa aixecar cap...

Una llastima perque amb les bones onades que s'hi varen fer s'hem acumulava la feina, i no vaig poder disfrutar de probablement un dels millors dias.
El que tinc molt clar es que ahir vaig aprendre molt, tot i que no vaig disfrutar com altres vegades.

Va durar poc per 5.2 poder una o dos hores, pero estic fet pols amb bones revolcades per entrar..

Je je hem vaig recordar de tu...

PD:ahir moltes veles trencades, per sort no pas la meva....
 
Eric: ahir vaig contestar a l'Oopere i a l'Enrike en castellà perquè m'havien escrit en castellà. Però jo parlo molt millor en català. I escric al foro també en català, que és la meva llengua. Però reconec que tinc la costum de que si em parlen en castellà, responc també en castellà.

Not: jo, amb onades com les que dius, no arrisco mai el material. La broma pot sortir molt cara. I com que ja entro amb mal rotllo, mai passo les onades. Però em deixes flipant perquè ahir va entrar vent de sud-est, i ve en la mateixa direcció que el tèrmic, no? Que és estrany que aixequés onades. Jo des de la feina vaig mirar un moment la webcam de l'Aquarius i de lluny no em va semblar que hi hagués mala mar. Ahir, pels qui van poder, va ser molt bon dia per la costa central. Va entrar un garbí molt xulo, i amb la mar planeta com m'agrada a mi. Crec que avui hi torna.
 
Gemma, Diumenge i Dilluns vam navegar a Barcelona pero hi havia mar de fons i trencant per entrar, accessible, pero algun que altre es va rebolcar.... a dins molt divertit i bones rampes per saltar pero bastant desordenat.
 
gemma79 dijo:
Enrike: ...tienes que hacer los bordos muy cortitos. Y yo que me caigo en cada giro ... Ni trasluchar ni nada, allí.

Asi es como se aprende!!!! Hay que acabar con ese vício "no giro porque me caigo/canso; me caigo/canso porque giro lo mínimo" Es un círculo vicioso.... que puede llegar a ser peligroso si hacemos esos bordos larguíiiiiiiiisimos y no pasa algo a tomar por [culo]
 
Abans encara podia girar sense caure'm fent la virada. Però ara que navego amb la tabla de 106 litres, que va molt bé per planejar, virar és molt més complicat. Aleshores, ja no només caic amb les trasluchades, sinó que també caic amb les virades. Tant per tant, posats a caure, ja només intento les trasluchades.
Si faig bordos curts em canso molt fent tota l'estona el waterstart. I també vull disfrutar planejant, que és quan realment descanso. Però procuro no passar-me anant massa lluny. Per això és un gustasso navegar amb els tèrmics de St Pere, perquè al navegar paral·lel a la platja pots fer bordos llarguíssims sense córrer perill.
 
Cal intentar les trasluchades, a part de la tecnica es important creuret.ho, entrarla amb el pensamet de" ara trsluchare" i no de "ara caure".

Per mi aixo ha estat clau, a mes si caus a mes de la meitat, ja quedes en posici de water
 
gemma79 dijo:
Abans encara podia girar sense caure'm fent la virada. Però ara que navego amb la tabla de 106 litres, que va molt bé per planejar, virar és molt més complicat. Aleshores, ja no només caic amb les trasluchades, sinó que també caic amb les virades. Tant per tant, posats a caure, ja només intento les trasluchades.
Si faig bordos curts em canso molt fent tota l'estona el waterstart. I també vull disfrutar planejant, que és quan realment descanso. Però procuro no passar-me anant massa lluny. Per això és un gustasso navegar amb els tèrmics de St Pere, perquè al navegar paral·lel a la platja pots fer bordos llarguíssims sense córrer perill.

Gemma et proposo per aprende les trasluchades, un dvd de EL JIBE EN 12 PASOS CON DASHER que a mi em va anar molt be, es un toston de video ja que parla els 90 minuts de la trasluchada pero ho explica molt be, jo a la gent que li he recomanat li ha funcionat. Jo el tinc "pirata" per casa pero el tindria que buscar pero per 10 € val la pena comprar-lo.

http://www.moviesdistribucion.com/dvd/ficha/?EL+JIBE+EN+12+PASOS+CON+DASHER

Ja em diràs.
 
Yo me compre el Dasher gybe DVD en Sans estacio. Donde sales del metro (mas o menos ya que seguro hay mil salidas) hay una tienda que pone un monton de DVDs afura en cajas. No me acuerdo el precio pero creo que solo valia un par de euros. Puede ser que no lo tengan aun, pero si estas por alli un dia, vale la pena mirar.

Tambien mira este video en youtube. Sale en ingles y solo es la promacion para un DVD de Guy Cribbs, pero aun mirando esto pillas algun truquillo interesante.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Saludos!
Kieran
 
Estamos petaos de navegar.... [meparto] , ya estoy por casa ora vez , todo lo bueno se acaba.... Hoy con la lluvia y previ de tramontana, decidimos volver pues igualmente teniamos que venir antes...

Joer sant pere impresionante de 18 dias que he estado allí he navegado 15 la mayoria con 6 y 5.2, 3 o 4 con 7.5...

Ahora a descansar... [saludo]

Suerte en pals....
 
not dijo:
Cal intentar les trasluchades, a part de la tecnica es important creuret.ho, entrarla amb el pensamet de" ara trsluchare" i no de "ara caure".

Per mi aixo ha estat clau, a mes si caus a mes de la meitat, ja quedes en posici de water

+1

Hay que ir "a por ella". Si vas acollonit, chof!!!!
 
Volver
Arriba