Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
not dijo:enrike tu en malgrat no hubieses podido salir del coche...![]()
Enrike dijo:Mi siguiente adquisición va a ser una 72L y una 3.7m a ver que viento se me resiste con eso![]()
Eric / wind dijo:Jo en principi, diumenge podria acostar-me a St.Pere o Port, pero molt em temo que estarà massa fort per a mi i els meus 100L.
Ho intentaré sense arriscar massa, que si es Mestral será una mica Terral.
Mat, et truco diumenge. Si estas per allá així em dones la teva impressió del vendaval.
A males, sempre em puc acostar a Pals a veure els PRO fent el cabra.![]()
Ni que ho juris jo he arribat a les 11, he montat 4,2 y 78l no ting res mes petit! al principi encara he pogut fer algun bordo amb mes a menys comodiat, pero a començat a pujar a la una he entrat i anava hiperpasat i unes rampes!!! he decidit plegar.Alguns amb 3,7 i menys volum tambe han sortit perque anvan desfasats! a veure els nadals que ens regalen!MkY dijo:A Riumar ha anat pujant i baixant, però cap a les 11.30-12 s'ha estabilitzat i estaba molt fort.
4 metres i encara així una mica passadet a la ratxa.
I a l'empordà la temperatura a l'aigua que tal? Es podia suportar o era per morir?sos4l dijo:sabado en port de la selva, orientado raro y muy racheado, pero igualmente un muy bien dia con 78+5,3
domingo (hoy) en sant marti d'empuries, 78+4,5 pasadisimo en la racha, poca gente al agua, solecito y ola molona;
año despedido como dios manda!
en 2012 mas![]()
joant dijo:I a l'empordà la temperatura a l'aigua que tal? Es podia suportar o era per morir?
llevabas una starboard wood/azul y una vela rock verdad?TRUFO dijo:Muy buen dia con 5.5 / 75l en St. Marti, cabalgando un toro alocado.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.