Divendre 15 - Dilluns 19

Yo al final no he podido ir a Kastas

¿Alguien sabe que tal por allí?

Creo que ha tenido que estar bastante bien.

enrike tu en malgrat no hubieses podido salir del coche... [smilie=gayfight.gif]

Al final he anat a Castelldefels. Malgrat no ho veia clar del tot i en el moment de sortir semblava que començava a baixar i no era plan de fer km pel mateix: cap a Kastas!!

He arribat a les 11 i estaba molt be: per 5.3 i gens desfasat d'onada. Hi havia onades pero molt asequibles, perquè no eren grans i perquè el vent era constant i consistent. Es sortia be peró es podia saltar i surfejar. Es clar, els salts i les surfejades amb onades mitges no eres espectaculars, pero molt divertit. Després ha començat a pujar i he montat 4.5. He seguit molt be una estona. Després les onades anaven pujant i el vent a afluixat una mica. A vegades et trobaves unas parets considerables, pero els salts i el surf han guanyat emoció!! El preu? unes bones rentadores i desgast físic. Al final, petat i amb el vent més justet he plegat cap a les 16:00h

Un molt bon día. Demà treballo fins les 15h, dubto que pugui navagar, màxim a kastas però llavors crec que estarà de mestral i més fluix: ratxejat. A veure diumenge i dilluns. Si es manté la previ igual quadra per Pals moderat i Pals fort respectivament.

ara mateix en Port de la Selva marca 71n de NW!!! [smilie=worship2.gif]

silent, felicitats que parece que has triunfado hoy!

Edito: mirad las fotos de ciber99 en su facebook. son de Santa susana (malgrat), no me extraña que no te metiste not... venga mareton!

la veritat es que cal estar fort per afrontar aixó....
384018_322521037765987_100000242791629_1209669_1192896686_n.jpg

la que no entenc es aquesta... que fa aquest senyor?? s'ha tornat boig? [risas]
374940_322523811099043_100000242791629_1209743_1079306325_n.jpg

Eric / wind dijo:
Jo en principi, diumenge podria acostar-me a St.Pere o Port, pero molt em temo que estarà massa fort per a mi i els meus 100L.
Ho intentaré sense arriscar massa, que si es Mestral será una mica Terral.

Mat, et truco diumenge. Si estas per allá així em dones la teva impressió del vendaval.
A males, sempre em puc acostar a Pals a veure els PRO fent el cabra. [big-laugh]

Jo avui he navegat amb 4.5 i 105litres... Bé, és cert que si entra com tramontana per allà probablement estigui més fort, però no es pot dscartar que es pugui navegar amb 100 litres en un lloc com Sant Pere, més planet. Una navegació durilla però no es pot descartar.

Si algú vol morir que vagi a Castelldefels. Desde la finestra es veu sorra volant a la platja, onadetes més o menys desordenades i el més important: un terral la mar de simpàtic. Hem sembla que avui no mullo [roto2gaydude.gif]

El tremps està boig. Fa un moment al Port de la Selva marca F10 - 52Kn [sorprendido] i al Camping Acuarius de Sant Pere ni 10 kn

Jo encara no m'he mogut de casa, continuo amb molesties a les cervicals-trapeci [aiba]

Ja que no em puc plantejar ni navegar, podeu anar fent fotos!! Amb aquestes previs el finde es per bojos!

El busca marca 23 13-33 de WNW a Comarruga, amb aquesta orientació es pot navegar a Comarruga? Algú ho sap?

Avui he repetit Castelldefels. He sortit de la feina a les 15 i cap a Kastas. En arribar sortien alguns que han estat pel matí amb 4 metres!! Com que baixava una mica, tot i que hi havia bones ratxes, he montat 4.5. Amb molts dubtes sobre el volum surto amb 74 litres i rapidament m'anadono que es massa petit: típic mestral de Castelldefels, de 25 nusos a 5 en segons i quan baixa quedes parat i és imposible aguantar l'equilibre. Cambio a 105 litres, combinació estranya però que em funciona molt bé quan el vent es inconsistent. La kombat és realment polivalent.

La orientació és molt offshore, el rumb de sortida es bastant inusual: pots sortit al llarg, pero a la tornada perdràs molt terreny; o de través quasi paralel a la vorera, pero llavors les onades et venen pel canto de sotavent. Si hi ha vent no és problema, és més, és l'ideal, però amb un vent tan ratxejat és bastant complicat no caure. Les onades no eren grans, al contrari el mar molt pla i onader formades, pero estava complicat pel vent "ara si ara no". Constantment entre "floating" i "catapulting".

Ha baixat de seguida, però quan estava a punt de plegar ha tornat a pujar i llavor ha sigut el moment. Ratxes off-shore més consistents arrencaven l'escuma de les onades, el mar pla i les onades ben formades, per desgracia ja petites i difícils de surfejar, pero l'espectacle valia la pena, les condicions recordaven les de llocs llunyans més que les del mediterrani. Si afagim una espectacular posta de Sol, ha sigut un bany per recordar. Es complicat que quadrin bones condicions a Castelldefels, però quan ho fan, es un lloc especial. [punk.gif]

Demà: PALS!!

Fotos del dia:
http://www.windsurfer.es/2011/12/18/sabado-17-diciembre-en-castelldefels-parte-1/

A Riumar ha anat pujant i baixant, però cap a les 11.30-12 s'ha estabilitzat i estaba molt fort.
4 metres i encara així una mica passadet a la ratxa.

MkY dijo:
A Riumar ha anat pujant i baixant, però cap a les 11.30-12 s'ha estabilitzat i estaba molt fort.
4 metres i encara així una mica passadet a la ratxa.
Ni que ho juris jo he arribat a les 11, he montat 4,2 y 78l no ting res mes petit! al principi encara he pogut fer algun bordo amb mes a menys comodiat, pero a començat a pujar a la una he entrat i anava hiperpasat i unes rampes!!! he decidit plegar.Alguns amb 3,7 i menys volum tambe han sortit perque anvan desfasats! a veure els nadals que ens regalen!

sabado en port de la selva, orientado raro y muy racheado, pero igualmente un muy bien dia con 78+5,3
domingo (hoy) en sant marti d'empuries, 78+4,5 pasadisimo en la racha, poca gente al agua, solecito y ola molona;
año despedido como dios manda!
en 2012 mas [big-laugh]

Avui a Pals amb 4.0 i 7 litres des de les 13h que he arribat fins les 16h aprox. Que bé m'ho he passat!!! Al principi fortet, després justet per 4.0 però bé. No molta onada, però tampoc poca. Eren bastant asequibles amb una mica de pràctica. Molt fred (no més de 10-11ºC), però amb caputxa neopré s'aguantava bé. He dit ja que m'ho he passat de coña [big-laugh] Començo a navegar cómode en aquestes condicions. Supercontent amb les condicions, el material i amb mi mateix. [applaudit] [applaudit] [applaudit] Començant a fer algun surf decent. El ciber_99 (José Piña) ha penjat moltes fotos al seu facebook. Video de Fred Bonet: http://www.vimeo.com/33876498 (minut 2:51 surto a la dereta "de refilón")

Porto 3 dies seguits, i ni més ni menys que amb 4.5, 4.5 i 4.0. Un record per mi sense estar de vacances en algun paradís. A veré demà...

sos4l dijo:
sabado en port de la selva, orientado raro y muy racheado, pero igualmente un muy bien dia con 78+5,3
domingo (hoy) en sant marti d'empuries, 78+4,5 pasadisimo en la racha, poca gente al agua, solecito y ola molona;
año despedido como dios manda!
en 2012 mas [big-laugh]
I a l'empordà la temperatura a l'aigua que tal? Es podia suportar o era per morir?

joant dijo:
I a l'empordà la temperatura a l'aigua que tal? Es podia suportar o era per morir?

del agua bastante agradable, tanto que sumergi mis manos de vez en cuando para descongelar los dedos. Es mas bien la temperatura de aire que era pa'morir.
Muy buen dia con 5.5 / 75l en St. Marti, cabalgando un toro alocado.
Alguien que vende una 4.7 economica, que monta con 370?

Alex, hubiera sido tu dia hoy, para la siguiente vez me ofrezco como mediador si hace falta! [smiley_1140.gif]

TRUFO dijo:
Muy buen dia con 5.5 / 75l en St. Marti, cabalgando un toro alocado.
llevabas una starboard wood/azul y una vela rock verdad?
flipamos con los colegas como podías aguantar tanta vela... yo nos explicarás jajajja
(yo iba con 4.5 simmer azul y tabou pocket, bastante pasado en la racha).

silent, me quede con las ganas de probar pals este año, pero entre que tengo la rodilla chunga y que después de ver la resaca en la orilla de pals no se porque pero preferí no acercarme más jejejej [sorprendido]
a ver si el año que viene me puedo estrenar allí;

Volver