Finde 10-11 setembre

home de moment malgrat es l'unic amb So 9-13nusos segons baston, segur que entren 15 homeeeeeee
 
Pues sí, son las 13:30h y segun el busca no está entrando en ningún sitio.

Lo máximo malgrat con 10 nudillos de garbi

Si no entra ya creo que aborto escapada [fcp]
 
Jo crec que també aborto escapada. Passo de pujar a Malgrat i trobar-me amb 10-11 nusos.

El que acabo de comprovar que va fatal és el vent a temps real marcat pel POPKITE, eh... Ara mateix, a les 14:28 h marca 20-24 nusos ESE a St Pere i en Joant, que està allà, ens acaba de dir que no passa dels 9. És millor el winds-up ( http://www.winds-up.com/).
 
a estat arribar en radio i a les 14:15 girar a sud i pujar. amb 6.0 be i a entones fins i tot passat. ja he plegat fet pols (serà l'edat..)
 
Doncs al final heu encertat, els que heu anat a St Pere ... A mi avui, confiant en la previ de la costa central se m'ha escapat. Ara hauré de pujar demà a l'Empordà per veure si ensopego algo de sud o tèrmic. Aniré directament a Empuriabrava i almenys, si no entra bé el sud, pillaré millor el tèrmic.
 
I tant que han encertat! a malgrat ultramegapunxada, al final ha quedat en una sesio ligth de formula. Casun dena!

EN fi m'alegro per els del tropic!
 
Ostres! Avui tenia pensat pujar a Empuriabrava o a St Pere, però ahir a la nit vaig veure que possiblement acabaria entrant aquest garbí a Malgrat i m'he quedat. I sembla que comença a pujar, no?
 
a Cadaqués punxada descomunal dissabte....la eterna espera i al final res d res :( mentrestant a roses amb una xusca de nassos!!
ara, avui hem tingut una grata sorpresa a les 11 ha entrat de cop una garbinada impressionant. veles de 4.7 a 5.2 jo amb panther 5.2 i RRD twinn 90 perfecteeeeeee!!!! 3 hoetes sense parar, geniaaaaaal. el tormell encara el tinc futut però bueno, paciènciaaa!!
 
Doncs jo al final, com que quan he sortit de casa, a quarts de 3, m'ha semblat que feia prou vent per navegar al costat de casa, me n'he anat a Cabrera de Mar. Quan he arribat l'anemòmetre del club marcava entre 13-15 nusos de vent, però quan m'he ficat a l'aigua ja no n'hi devia haver més d'11 perquè el cas és que no he planejat ni una sola vegada. No sé si l'he cagat no anant a Malgrat, perquè no sé fins quina hora s'hi ha navegat. Potser ha passat el mateix que a Cabrera: que s'ha començat a ennuvolar el cel i ha anat baixant molt el vent. Algú ha estat allà i em pot dir com ha estat? Així potser una altra vegada me n'hi vaig directament ...
 
FIns les 18h a malgrat amb 15 nusos, tot i que el TOP de 14 a 16.30 amb 18n

Jo no vaig poder anar pero pots veure el historial del baston

http://www.winds-up.com/index.php?p=spots&id=123&cat=&aff=
 
2 de 2

sábado sant pere con 5.3 y domingo badalona con 6.5 [platano], en sant pere entro sobre las 14.30-15.00 hasta las 18.00, incluso le metimos un par de bordos con la 85, muy bien.

en badalona tb entró sobre las 2 y estaba un poco justo pero bueno con la fanatic skate y 6.5 no paré de planear...

hubo algún envidioso que me la cogió para probarla por 3ª vez, y eso no es probarla es abusar, por cierto Enrike como te fue? [ojos]
 
Eric / wind dijo:
sos4l dijo:
2 de 2, sant pere el sabado y sant antoni el domingo, la previ no ha fallado al final!
Si es que hay que tener olfato y saber arriesgarse siguiendo el instinto. [applaudit]

Algunos esperamos comodamente una previ segura pero asi lo mas probable es que pinchemos... [muro]

...si te pasas todo el finde por la costa brava pocas veces pincharas... y el movil con internet tmb ayuda xD
(sin olvidar los consejos avisados de los locales!)
 
Volver
Arriba