Finde 10-11

radjo

Totalwind Hero
Mensajes
2.172
Puntos
0
Ubicación
Barcelona-Altafulla
No se si se hará trubada o no, pero después de cerrar la temporada de esquí con un buen fuera pistas con carli, tengo ganas de navegar...

aunque no pinta muy bien el finde [crybaby]
 
ni para el finde ni para la semana [crybaby.gif]

con lo bien que estaba yo en el delta.... [crybaby.gif] [crybaby.gif]
 
ja ja ja venga animaros, entrara termico mañana [haha.gif]
 
jo també he tancat la temporada d'ski als alps francesos fent molt el boig i ara ja e tret el portaski del cotxe i ja hi tinc els xurros xD! ara tocara esperar el vent! aviam si bufa aquest finde
 
not dijo:
ni para el finde ni para la semana [crybaby.gif]

con lo bien que estaba yo en el delta.... [crybaby.gif] [crybaby.gif]


Què, not, com va anar, pel Delta? Vas navegar molt? Vaig trobar a faltar els teus missatges informatius del vent a Malgrat. El dimecres, com que hi vaig pujar a cegues vaig punxar. Entrava el vent just a l'hora que entrava a la feina.
[crybaby.gif]
 
avui x treure agulletes.... escupitaju de llevant de 8-9n + 11mts sesion... [egipto.gif]

alextxell dijo:
ja ja ja venga animaros, entrara termico mañana [haha.gif]

a on hem de anar alex??? [bonk] no ho veig clar lo del termic... mes aviat pinta llevantada no?


gemma79 dijo:
Què, not, com va anar, pel Delta? Vas navegar molt? Vaig trobar a faltar els teus missatges informatius del vent a Malgrat. El dimecres, com que hi vaig pujar a cegues vaig punxar. Entrava el vent just a l'hora que entrava a la feina.
[crybaby.gif]

es que tant al mati com aquell dia no es lo normal..

gemma al delta es magnífic, potser no es un espot d'ones en general pero ho vaig passar de maravella....(tot i que a malgrat-palamos va ser una setmana impresionant)
alli a l'ampolla es ideal per anar amb la familia... ja que es pot navegar desde el camping (igual que a sant pere, pero amb menys ona, menys kiters i menys gent en general)
Sobretot ara a la primavera, crec que al estiu no fa massa vent...

http://totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=31&t=47711

aaaaaa fonduuuuuuuu!!!!!
 
Teniu unes fotos sensacionals al blog amb unes conDiTioNS garbineres envejables. Per cert, qui és aquest que salta tan enlaire?
 
Estarem atents a veure com pinta, jo no em puc queixar a sant pere, al final 2 de 4
alex 3 de 4, s'em va adelantar en una per mitja hora, el tio sempre atent ..........
per cert alex, la previ de dilluns ens va fallar ..................... [muro] [crybaby]
 
Salvi, es diu Adrià i es del poble. tenia moltes aptituts però feia 4 mesos que no navegava. abans de la colla Cadaqueswindsurf era el que millor navegava, però depèn com, això de les novies es torna tontets! jajajaja

salut, Salvi val la pena un dia de Garbí per aquí adalt, de veritat!!
 
radjo dijo:
No se si se hará trubada o no, pero después de cerrar la temporada de esquí con un buen fuera pistas con carli, tengo ganas de navegar...

aunque no pinta muy bien el finde [crybaby]

Radjo como estas? un buen dia en Boi para despedir la temporada, pena que estos dias hay pocos en la temporada de power.

el finde m'apunto a [windsurfing.gif] parece que estoy mejor de la espalda.... mi amigo el osteopata me da permiso para navegar.... jejeje

Estaré pendent del foro..
 
Aquet finde que tal al Delta? Jo alomillor hi vaig amb un parell d'amics kiters [haha.gif] . Com estara?
 
no pinta massa be.... no el parte meteorologic ni el familiar.... [muro]

tinc una fira dissabte i un dinar diumenge..... [sorprendido]
 
Ara mateix a l'Aquarius 22 amb ratxa de 29 [muro] i jo a Barna [aiba]
 
arrrrggghh...eso es lo que yo necesitooooooo......!!!!
si aguantara hasta el sabado...
 
dissabte pinta xungo a tot arreu, però diumenge a malgrat podria esta bastant bé.
previ.bmp

Així que, al igual dissabte paella, diumenge rebaixar paella.
 
Volver
Arriba