Finde 10-11

Buenas a tots, com ho veieu per demà?

A la previ de windguru diu que pot entrar gregal a Malgrat, pq a St. Pere algu sap si ja entren tèrmics?

demà farà molt de sol i calor i podria que a st. pere estigui bé comptant que hi hagi tèrmic.
 
Avui el gregal ha entrat a malgrat per 5.7 ...

a la 1 estabem montant formula amb 8-10 nusos de garbi i de cop ha arribat una borregada incríble per el est....

amb menys de 10 mintus a passat de 8 de garbí a 20 de gregal , bones ones, llastima que ha durat poquet..

no se si entrará´demá.es una loteria
 
A malgrat per formula... pero jo amb dinar no hi he anat [bonk]
 
Si,el company m'ha comentat que aqui ha estat tota la tarda a fondu amb 8.5 i formula..... [crybaby.gif]
 
A Castelldefels tota la tarda amb 8.5 i slalom, a vegades fort i a vegades fluixet pero planejant tota l'estona. Hi havia un altre noi amb 7m. i 115ltrs pero no planejaba.
 
ahir a la base amb 8,5 i 145 litres planejan tota la estona de 15 a 18, he provat la taula de slalom de l'Enrique va molt be, pero em vaig cansar-me ja que tens que estar mes pendent del chopy, de portar el rumb adecuat, ja que rapid et cenyeix.,.. amb la meva vela de 8,5 faltava aleta a la minima em feia spìnout.. bona taula i bastant facil comparant amb una jp o similar.

VAm fer un bordo conjunts i la sorpresa es que anava mes rapid jo amb el meu material que l'enrique amb la V6 7,5 i la manta 125 l, suposo que enrique este que adaptar a la taula ja que requereix me tecnica que una freeride normalota...

Va ser un bon dia per material gran..
 
carli dijo:
ahir a la base amb 8,5 i 145 litres planejan tota la estona de 15 a 18, he provat la taula de slalom de l'Enrique va molt be, pero em vaig cansar-me ja que tens que estar mes pendent del chopy, de portar el rumb adecuat, ja que rapid et cenyeix.,.. amb la meva vela de 8,5 faltava aleta a la minima em feia spìnout.. bona taula i bastant facil comparant amb una jp o similar.

si a mi també hem feia spin out cuan la vaig probar amb la 8.5 pero penso que era per el tipus d'aleta, amb la meva kombat amb la mateixa vela i menys aleta no feia spin out.

AMb la formula també et cenyeix sola pero ja va be perque aixi pots arrencar al llarg el que sigui neccesari amb ventg marginal..

carli dijo:
VAm fer un bordo conjunts i la sorpresa es que anava mes rapid jo amb el meu material que l'enrique amb la V6 7,5 i la manta 125 l, suposo que enrique este que adaptar a la taula ja que requereix me tecnica que una freeride normalota...

Ja ja ja quin pique no?? ell te un 9mts es el que demana la taula... [roto2gay.gif]

Home una freeride gran ha de ser divertida .... m'agradaria probar una x-cite 145 o mes amb 8.5...
 
Lo cierto es que me sorprendió la rapidez con la que planeaba la bic de 145L, la probé mientras Carli llevaba mi slalom y planeaba mas o menos igual que la slalom.

Sobre lo de que él iba mas rápido es cierto pero la diferencia era casi inapreciable, hicimos un bordo largiiiiiisimo muy divertido picados y todo el rato íbamos en paralelo pasando a gente que en ese bordo con 7.5m no iban (yo llevaba 7.5m)

Calculo que me sacó al final del bordo la distancia de menos una tabla mas o menos, pero a mi me faltaba vela. Y cuando ya me dejó atrás fue porque decidí trasluchar antes.

Sobre lo del spintout es sin duda por la aleta, 48cm para 8.5m es poca aleta, pero a mi con las 7.5m me va perfecta.

carli dijo:
ahir a la base amb 8,5 i 145 litres planejan tota la estona de 15 a 18, he provat la taula de slalom de l'Enrique va molt be, pero em vaig cansar-me ja que tens que estar mes pendent del chopy, de portar el rumb adecuat, ja que rapid et cenyeix.,.. amb la meva vela de 8,5 faltava aleta a la minima em feia spìnout.. bona taula i bastant facil comparant amb una jp o similar.

VAm fer un bordo conjunts i la sorpresa es que anava mes rapid jo amb el meu material que l'enrique amb la V6 7,5 i la manta 125 l, suposo que enrique este que adaptar a la taula ja que requereix me tecnica que una freeride normalota...

Va ser un bon dia per material gran..
 
Hombre, tanto como poca aleta, no sé..yo creo que es buena medida para 8.5 aunque no he usado nunca vela tan grande, mi vela más grande es 7.3 y la llevo con 34cm, quizá le iria bien algo más pero no tanta, esto de las quillas creo que es un poco personal.
Saludos y felicidades a los que han navegado este finde, a ver si sopla algo más esta semana que toca bajar paellitas y tapas varias.. [qmeparto] [qmeparto]
 
supongo que tambien lo del spinout deve de ser culpa mia al no tener mucha tecnica. Pero si que es verdad que fue un bordo larguissimo de los tipicos de la base....
Me quedado con ganas de MASSSSS!!!!!!!!!! [windsurfing.gif]
 
Enrike yo en la kombat llevo 46 o 44 no recuerdo , pero no tengo problemas de spin out con 8.5, sera el tipo de aleta. Era una select freeride no?

igual con una slalom...
 
si era una select, despres vaig veure un altre noi que surtia de l'aigua amb una taula igula i portava una aleta petita per la maniga que te la taula pero era de slalom
 
pues la verdad es que yo con tabla grande y aleta de 38 también tengo problemas de spinout.
Con 6 metros a veces me atravieso a lo bestia, lo noto con viento fuerte, pero también lo atribuyo
a la técnica.
a veces después de bajar una ola, o saltar un pico, quedo atravesado y tengo que abrir vela, para
intentar recuperar la trayectoria.
En fin, no se..............
alguién tiene alguna idea ?
Por cierto, este finde al fin lo he pasado de secano, barbacoa y poco mas, a este paso, no creo que flote
ni con la de 120 litros [crybaby.gif] [fcp]
 
El tema de la aleta es bastante complicado

Depende también de la manga y eslora de la tabla, una tabla larga siempre necesitará menos aleta que una corta para la mima vela.

Y tambien depende de la posición de los footstraps

Por ejemplo con la XTC 115L voy perfecto con vela 7.5m y 38cm de aleta

Sin embargo si a la Slalom le pongo aleta de 40cm de slalom con la misma vela me hace algún spintout

Tambien es cierto que la aleta de 48cm que le he puesto no es de slalom es de freeride pero es la aleta mas grande que tengo en este momento.

La aleta recomendad para la tabou manta es una slalom 50cm, con eso debería cubrir el rango de velas de 7.5m a 9.5m

not dijo:
Enrike yo en la kombat llevo 46 o 44 no recuerdo , pero no tengo problemas de spin out con 8.5, sera el tipo de aleta. Era una select freeride no?

igual con una slalom...
 
7.5 y 50cms. [loco] pensa que les tales sempre venen amb la aleta mes gran per que puguis fer servir la vela mes gran recomenada.
El tema dels spinout segurament es per la posicio en la que navegueu que carregeu molt el pes sobre la cama del darrere.
 
alextxell dijo:
7.5 y 50cms. [loco] pensa que les tales sempre venen amb la aleta mes gran per que puguis fer servir la vela mes gran recomenada.
El tema dels spinout segurament es per la posicio en la que navegueu que carregeu molt el pes sobre la cama del darrere.


No sabeu si hi ha algun tutorial o similar que expliqui la possició sore la taula, ja que jo intento treure pes del peu de darrera pero depenent si vaig el llarg o a través em va millor o pitjor.

També vaig provar, com anava amb l'arnes de seient, de sentarme i treure pes a la taula i sobre tot al pes del foostrap darrrera. Despres el bordo de tornada em trobava que anava carregant el pes al peu del davant..

A veure si podem parlar de la posició sobre la taula per evitar els spin out.
 
No no, me refería con vela 8.5m que es con la vela que tanto Not como Carli probaron mi tabla.

Para esa vela aleta de 50cm

Yo para la 7.5m voy perfecto con aleta 48cm freeride (aunque supongo que iria mejor una aleta de slalom) con aleta de 40cm de slalom cuando ciño me hace algunos spintouts con 7.5m

alextxell dijo:
7.5 y 50cms. [loco] pensa que les tales sempre venen amb la aleta mes gran per que puguis fer servir la vela mes gran recomenada.
El tema dels spinout segurament es per la posicio en la que navegueu que carregeu molt el pes sobre la cama del darrere.
 
Volver
Arriba