Finde 24 i 25

Lluis_CB

Totalwind Hero
Pos això, tinc un monu que no m'aguantu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [muro] [muro] [muro] [muro] [muro]

1 mes sense mullar! [ojos2] És insufrible! sort que ja no tinc examens i em pasu les tardes amb altres coses jeje :mrgreen:

Aquest finde em tornen la tabla reparada 8)

lluis_lovewind7 dijo:
Pos això, tinc un monu que no m'aguantu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [muro] [muro] [muro] [muro] [muro]

1 mes sense mullar! [ojos2] És insufrible! sort que ja no tinc examens i em pasu les tardes amb altres coses jeje :mrgreen:

Aquest finde em tornen la tabla reparada 8)

[heavy] [heavy] [heavy] [heavy] Felicitats,per la taula reparada!! [bonk] [bonk] [bonk] i per que pots sortir!!!!espero que hagis fet be els examens!!!jejeje,segur que si;fa un mes que no surts????? [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] aixo no pot swer!pero que fas????be ara ja estas lliure per sortir,doncs jo no se pero te pinta que anire a Trabu un altre cop,no m'ha fallat cap dia que anat inclos aquest diumenge pasat (ahir)vaig navegar com un boig,pero no et vull posar les dents llargues,tingues calma que nomes queden 4 dies per sortir a navegar,vinga que ja no be d'aqui,se perfectament lo que es estar un mes sense navegar,insufrible,perdo un mes no 2 setmanes i ho vaig pasar d'allo mes malament,no li destjo a ningu,a veure que fan la resta!!fins aviat! [saludo]

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

però lluís... quantes vegades t'han reparat ja la taula... i això sense navegar :mrgreen:

Això NO POT SER !!

A mi ja em falta poc... compto els dies per ser lliure... tanta feina, tanta feina... NO pot ser bo de cap manera.

yO ESTE FINDE VOY DONDE HAGA VIENTO, DESDE EL SÁBADO DE LA SEMANA PASADA NO NAVEGO Y ESTE DOMINGO OTRA VEZ PINCHÉ DEPUÉS DE BAJAR TODO EL MATERIAL A LA PLAYA EN ALTAFULLA, y luego ves que el cab... de riky se va a trabu y triunfa...

radjo dijo:
yO ESTE FINDE VOY DONDE HAGA VIENTO, DESDE EL SÁBADO DE LA SEMANA PASADA NO NAVEGO Y ESTE DOMINGO OTRA VEZ PINCHÉ DEPUÉS DE BAJAR TODO EL MATERIAL A LA PLAYA EN ALTAFULLA, y luego ves que el cab... de riky se va a trabu y triunfa...
Que paaaaaaaaassssssssaaa!!!! [confused] [confused] [confused] no entiendo nada,jejeje,no en serio,haber si se puede navegar este finde que viene que por lo que leo mas de la mitad no navegaron???no puede ser,hay que navegar mas si no luego pierdes la costumbre y acabas con unas agujetas que para que contar...bueno yo las tengo...pero llevaba algun dia sin navegar y me engancho por sorpresa, [yikes] [yikes] [yikes] ahora en serio,espero que entre garbi o mestral este finde que viene,supongo que los 15 nudos los cogeremos seguro,aunque parece ser que hoy y mañana esta entrando en Trabu,entonces la cosa puede estar fastidiada para este finde,solo digo que puede,no lo se seguro hasta que no vea la previ,Leucate esta igual,hoy y mañana de vicio!!!pero.... [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] Tenemos que ser fuertes!!!!aguantar!!!solo quedan 4 dias para el sabado y 5 para el domingo!!!!a ver si mejora la cosa,tiene pinta de que por el norte entrara de levante y garbi desde el Maresme hasta Valencia,pero no puedo asegurar nada,aguantemos... [heavy] [heavy] [yikes] [yikes] [yikes] [yikes] [ola] [ola] [isla] [isla] [isla] .

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

El finde pincho, pero hoy unos 12 a 16 nudos en la base nautica Bcn unas 3 horas en el agua [heavy] , mañana mas si puedo [ojos]

Saludos

carli dijo:
El finde pincho, pero hoy unos 12 a 16 nudos en la base nautica Bcn unas 3 horas en el agua [heavy] , mañana mas si puedo [ojos]

Saludos

Enhorabuena!!!!ya te has desquitado por lo que te ha hecho el viento este finde pasado? [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] Felicidades!!

JP 120lx-cite,C2 115l???,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

Born to windsurf!!!!!!!!!

carli dijo:

Saludos

Cierto Carli, hoy ha tenido que ser una tarde genial para nevegar en barcelona, yo he sido un pardillo [bonk] estaba en el CMV sobre las 13h, y como no soplaba decidí irme a currar, cuando llegue al curro me entero de que estaba soblando 14kn en Barna ahhhhhh! [cabreado] [lloron] [lunchacos]

Me alegro por los que habeis podido navegar.

Mañana la previ no parece tan buena pero puede que tambien sople algo de garbí, estaré atento para no perdermelo.

El garbí aquesta primavera a BCN especialment està funcionant de meravella.

Jo tinc el convenciment que Bcn és com un microclima i que és un dels grans spots de garbí, pel que fa a freqüència.

Enhorabona Carli!!! ...........Fins aviat!

radjo dijo:

Esto os pasa por no ir detràs de Riky en procesión... Hay que seguir a este hombre!!!

lluis_lovewind7 dijo:
Cada dia tinc més monu [mepiro] com no fagi vent... [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido]

Tranquil,segons la previ haura una brisa marina,ara per que ha baixat pero dissabte per passejar i diumenge per navegar!!! [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] a lo mijor pujem radjo i jo i si s'apunta algu mes mijor que mijor,que pasa,porteu una setmana volen sortir a navegar!!!!!! [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh] aviat,aviat.

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

La previ es rareta...

Windguru, en un sol quadre diu de 12 a 18 nusos...

SMC diu que un F2-4 de SE amb posibles xafecs i que hi pot haver vent ratxejat amb cops forts...

Podria ser una altre temporalillu sagaronenc?? [loco] o potser un dia passat per aigua?? o pot punxar? o pot fer un dia normal de 18 nusos?? [loco] [loco] [loco]

[muro] [muro]

lluis_lovewind7 dijo:
La previ es rareta...

Windguru, en un sol quadre diu de 12 a 18 nusos...

SMC diu que un F2-4 de SE amb posibles xafecs i que hi pot haver vent ratxejat amb cops forts...

Podria ser una altre temporalillu sagaronenc?? [loco] o potser un dia passat per aigua?? o pot punxar? o pot fer un dia normal de 18 nusos?? [loco] [loco] [loco]

[muro] [muro]

A Trabu hia ha previ de la bona per diumenge

JP 120lx-cite,F2 sputnik,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

salvipardas dijo:
windguru dóna forta previsió de sud a la costa brava...de fet avui ja està bufant de valent.

Pel dissabte, sud més fluixet a Barcelona... tinc un dinar d'compromís, però crec que m'estalviaré les postres.

Be estalviat les postres pero no el cafe!!!!jejeje, [heavy] [heavy] de moment Trabu pel diumenge esta genial,ara mirare la previ de la costa Brava a veure com pinta la cosa....

Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl

ei bones a tots!!

enu...soc nou x aki, pRo normalment navego x platja aro, ke tal ho veieu per aquet finde¿?

crec que sino plou pot entrar be i si es mira el windfinder diu que entrara

bON vent!!

Demà intentaré fer la meva primera navegada com a pare de familia. A veure si pillem a Barcelona

Doncs jo a S'Agaró intentaré... aviam com anira la cosa. Pot ser un dia gran o un dia pasat per aigua, ratxejat... amb encostipat i ves a saber que mes!

Si pinta inestable pirare a sanfe, que alla encara es pot aprofitar amb l'aigua tan plana i el vent entra més fort (pero a ratxes)

Volver