Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
lluis_lovewind7 dijo:Pos això, tinc un monu que no m'aguantu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 mes sense mullar!És insufrible! sort que ja no tinc examens i em pasu les tardes amb altres coses jeje :mrgreen:
Aquest finde em tornen la tabla reparada 8)
Que paaaaaaaaassssssssaaa!!!!radjo dijo:yO ESTE FINDE VOY DONDE HAGA VIENTO, DESDE EL SÁBADO DE LA SEMANA PASADA NO NAVEGO Y ESTE DOMINGO OTRA VEZ PINCHÉ DEPUÉS DE BAJAR TODO EL MATERIAL A LA PLAYA EN ALTAFULLA, y luego ves que el cab... de riky se va a trabu y triunfa...
carli dijo:El finde pincho, pero hoy unos 12 a 16 nudos en la base nautica Bcn unas 3 horas en el agua, mañana mas si puedo
![]()
Saludos
carli dijo:El finde pincho, pero hoy unos 12 a 16 nudos en la base nautica Bcn unas 3 horas en el agua, mañana mas si puedo
![]()
Saludos
radjo dijo:yO ESTE FINDE VOY DONDE HAGA VIENTO, DESDE EL SÁBADO DE LA SEMANA PASADA NO NAVEGO Y ESTE DOMINGO OTRA VEZ PINCHÉ DEPUÉS DE BAJAR TODO EL MATERIAL A LA PLAYA EN ALTAFULLA, y luego ves que el cab... de riky se va a trabu y triunfa...
lluis_lovewind7 dijo:Cada dia tinc més monucom no fagi vent...
![]()
![]()
![]()
lluis_lovewind7 dijo:La previ es rareta...
Windguru, en un sol quadre diu de 12 a 18 nusos...
SMC diu que un F2-4 de SE amb posibles xafecs i que hi pot haver vent ratxejat amb cops forts...
Podria ser una altre temporalillu sagaronenc??o potser un dia passat per aigua?? o pot punxar? o pot fer un dia normal de 18 nusos??
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
salvipardas dijo:windguru dóna forta previsió de sud a la costa brava...de fet avui ja està bufant de valent.
Pel dissabte, sud més fluixet a Barcelona... tinc un dinar d'compromís, però crec que m'estalviaré les postres.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.