I després de la tempesta......

not dijo:
Avui BIG DAY per 5.7 a malgrat, i encara mes BIG perque ningú no s'ho esperava!!! [applaudit] [applaudit] [applaudit]

Quina ràbia! Com que aquesta setmana estic de vacances, he pujat a Empuriabrava a pillar el tèrmic, i al final ha fet vent aquí a la costa central. Al sortir ja he vist que a Mataró hi feia una mica de brisa, però he pensat que es quedaria en això. No estava previst. Espero poder navegar aquí dijous i divendres (suposo que més divendres que dijous). Per dijous no està massa clar, oi? O sigui que potser ens veurem per Malgrat, Dani.

De tota manera, avui a Empuriabrava, molt bé. Sort, perquè sinó sí que hauria estat per estirar-me dels cabells.
 
Aixo es llei de murphy gemma, ara pinta k el final de setmana sera bo.
Dijous, divendres garbi i dissabte i diumenge tramontana.
 
Jordi_montcada dijo:
La mestressa es fora aquest dissabte, o sigui que jo pujaré/baixaré on hi hagi vent pel meu nivell/material.
Tot un dia per fotre'm pinyos!! [roto2gaydude.gif]
Ep! si navegues dissabte a l'Empordà, recorda....http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=23&t=71263&start=120 . Quans mes serem, més catapultes farem [platano2]
 
fern dijo:
Sí señor, ley de murphy...y yo este finde en menorca.. tramontana y sin tablica.. [rotofacepalm]

Acercate a Fornell, quízás puedas alquilar. Allí hay un par de escuelas con algo de material decente. Una en ses salines aunque va muy enfocada a cursos para guiris que vienen con el pack contratado, y otra llegando al pueblo. Pregunta en las dos a ver que tal.
 
Una pregunta per als qui controleu els tèrmics de Sant Pere:

Dijous tenia previst navegar per aquí a la costa central, però ara al windguru s'ha desinflat la previsió. Aleshores no sabia si pujar a St Pere Pescador. Però em fa por que bufant tramuntana fins a mig matí o fins al migdia després no entri bé el tèrmic. Oi que la tramuntana frena el tèrmic? Per tots els dies següents hi ha el mateix patró de tramuntana matinera.
 
Home avui també ha entrat a Malgrat altre cop per 6.7 , i demá poder pots navegar a cabrera llevant.

Divendres garbinassu a Malgrat i també cabrera... Y dissabte tramuntana al nord!

Coi tots esl windsuferus firmarien per una setmana de vacançes així! [saludo]

Sobre el que preguntes dons no se , es posible que entri termic despres de la tramuntana? no se no conec la zona , potser si.
 
Avui estic petada d'ahir, i com que tampoc veia gaire clara la previsió ja m'havia muntat altres plans. No m'agrada deixar de fer coses confiant en previsions poc probables. Per demà a Cabrera no sembla gaire clar. De tota manera, ja he quedat per fer un partidet de tennis. Ara la qüestió és on vaig dijous. Divendres tinc clar que per Cabrera o per Malgrat, però dijous...?
 
silent dijo:
fern dijo:
Sí señor, ley de murphy...y yo este finde en menorca.. tramontana y sin tablica.. [rotofacepalm]

Acercate a Fornell, quízás puedas alquilar. Allí hay un par de escuelas con algo de material decente. Una en ses salines aunque va muy enfocada a cursos para guiris que vienen con el pack contratado, y otra llegando al pueblo. Pregunta en las dos a ver que tal.

Gracias, una de estas ya la tenia controlada, me daré una vuelta a ver que tal..sino no problem, en agosto me espera moulay bouzerktoun [applaudit] [applaudit]
 
Volver
Arriba