Kedada.....

carli dijo:
perdoneu, he estat desconetat, tema internet em fallava, ja que ho vaig proposar jo el tema de la kedada em fastidieu quedar els quatre dies del pont, no podria ser aquest cap de setmana 6-7 o el 20-21 el pont el tinc preparat per anar a almanarre i ja ho tinc reservat tots el dies amb la dona.

Sino pot ser dons u podriem posar per el 11 aixi de passada per leucate paro per navegar.

SAludos [saludo]

Perdona Carli,no sabiem res,pero podem fer dues coses,sortir el 11 i pares a fer un KitKat a l'aigua,o si no pots parar doncs jo puc pujar tots dos el 20-21 i el 11.Per cert Eugeni hem de parlar seriosament,desde aquell dia a Saga et tinc que donar una cosa,i ara em podras dir de tot pero si cal tels fico al neopre,jejeje.Per mi tots dos van be,ara la resta no ho se com els anira,pero el 11,(sense mirar cap previ)ja et dic que bufara de valent a Leucate,ja comencen a entrar alguna brisa marina per Barna....aixo em fa pensar que tindrem un hivern mogut,si no es Leucate l'Ampolla tambe esta molt be,mijor que Trabu i a sobre amb restaurant,jejeje,ja en tenim un spot mes,jejeje,fins aviat!!!

Hola rikywave, no t'amoïnis, ja quedarem segur, el 11 no tinc tanc clar que pugui pujar a leucate, però el dia 20 segur que si ( imprevistos gravíssims a part), ja tinc ganes de veure-us a tots i fer una trobada, que de fet si som uns quants també podríem organitzar l'àpat , tinc una barbacoa.... [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh] i si no dona temps doncs res com sempre carmanyola i bocatas. [platano2] [platano2] [platano2] Lo del dia 20 estaria be organitzar el cap de setmana i estar dos dies, NAVEGACIO INTENSIVA!!! [heavy] [heavy] [platano2] [platano2] [platano2] [platano2] [platano2] [platano2] Amb el permís de Eolo [bow] [bow] [bow] [bow] [bow] [bow] [bow] [bow]
Salutacions i bon windsurf

Bones, anem mirant la previ a veure que podem fer, ahir vaig navegar a bcn amb la mala sort que vaig trencar un mastil del deca de 25c70% de 460 com si fos un escuradens, no tornare a comprarme res de material al deca, la vela a fe punyetes per el gratil y el rescat inclos per vindrem a buscar. [muro]

Saludos

salvipardas dijo:
Ahir comentàvem de fer la mini travessia al CMV... Buf, et passa això quan estàs lluny de la costa i quin mal rollo!

Aquapac i mòbil... no se sap mai!

Si feu la travessa aviseu que miraré d' ananr al CMV a navegar.

just quan varem tornar a l'aigua amb el savi, res al primer bordo vaig tancar una mica la vela per corre mes i vaig escoltar un crack molt fort i a l'aigua, res amb vaig trobar al aigua mes penjat que penjat, pero sort que em va passar a la base que et poden vindre a buscar, quan estava a l'aigua vaig pensar que et passa si estas algun spot on no et poden vindre a buscar, perds l'aparells i vens nadan amb la taula??

res ja tinc el mastil cambiat per el deca, pero no crec que vagi igual de confiat que fins ara.

Saludos

hola a tothom jo 11 de setembre tinc que estar a lisboa per temas de treball però per al 20 conteu amb mi.

Carli, si alguna vegada se et trenca qualsevol cossa la recomanació es mai deixar l´aparell ni la planxa ja que es més facil que et vegin i és més dificil que anarte amb la corrent.

carli dijo:
just quan varem tornar a l'aigua amb el savi, res al primer bordo vaig tancar una mica la vela per corre mes i vaig escoltar un crack molt fort i a l'aigua, res amb vaig trobar al aigua mes penjat que penjat, pero sort que em va passar a la base que et poden vindre a buscar, quan estava a l'aigua vaig pensar que et passa si estas algun spot on no et poden vindre a buscar, perds l'aparells i vens nadan amb la taula??

res ja tinc el mastil cambiat per el deca, pero no crec que vagi igual de confiat que fins ara.

Saludos

Carli, precisament aquell bordo (quan ja fèiem l'última sortida) et vaig estar esperant al darrera que fessis el water per sortir amb tu... però com que trigaves i hi havia un company també fent cua darrera meu, vaig decidir sortir... Osti, em sap greu... perquè és veritat que ja no et vaig veure més i em preguntava ¿on s'ha ficat aquest!? 😁 Però, això, sort que et va passar allà mateix.

Haurem de preparar un "dossier" per a què fer en casos d'emergència... o trucar al 112 (emèrgències de tot tipus, marítimes tb.).

112

salvipardas dijo:
carli dijo:

Saludos

Carli, precisament aquell bordo (quan ja fèiem l'última sortida) et vaig estar esperant al darrera que fessis el water per sortir amb tu... però com que trigaves i hi havia un company també fent cua darrera meu, vaig decidir sortir... Osti, em sap greu... perquè és veritat que ja no et vaig veure més i em preguntava ¿on s'ha ficat aquest!? 😁 Però, això, sort que et va passar allà mateix.

Haurem de preparar un "dossier" per a què fer en casos d'emergència... o trucar al 112 (emèrgències de tot tipus, marítimes tb.).

112

El que es important es que en Carli estigui be iu que tingui el material,per cert,una coseta nomes,he parlat amb en Marius per un tema nostre i com us vaig dir li comentaria aixo de pujar a Leucate,m'ha dit que si n'hi ha previ que anira,ara li he dit que on anira si a Le Goulet,L'Eole o le Franqui,estic esperant resposta.Per cert,que tal si anem cap a L'Eole i el tastem,diuen que esta molt be i les algues es queden alla a Le Goulet,jejeje,se que esta una mica mes endavant pero penso que es pot arribar desde Le Franqui ja que esta davant mateix,no si encara ens trobarem amb el Marius i qui sap,a lo mijor sen's pega alguna cosa no?jejeje, [ola] [ola] [ola] [smilie=clap.gif] [smilie=clap.gif] [smilie=clap.gif] [shot] [shot] [shot] [yikes] [yikes] [yikes] [applaudit] [smilie=taptap.gif] [smilie=taptap.gif] [smilie=laleche.gif] [smilie=laleche.gif] .Per cert,igual radjo va aquest divendres a navegar al Prat,pero proposo anar-hi on esta el club,jo surto a les dues i si tinc la JP (molt probable)anire cap alla a navegar,es un spot que em deu una grossa,com Saga i Trabu,jejeje, [smilie=12.gif] [smilie=12.gif] [smilie=12.gif] [smilie=12.gif] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=aaaaa.gif] .Be sense res mes a dir.....Fins aviat!!!!

rikywave dijo:
El que es important es que en Carli estigui be iu que tingui el material,per cert,una coseta nomes,he parlat amb en Marius per un tema nostre i com us vaig dir li comentaria aixo de pujar a Leucate,m'ha dit que si n'hi ha previ que anira,ara li he dit que on anira si a Le Goulet,L'Eole o le Franqui,estic esperant resposta.Per cert,que tal si anem cap a L'Eole i el tastem,diuen que esta molt be i les algues es queden alla a Le Goulet,jejeje,se que esta una mica mes endavant pero penso que es pot arribar desde Le Franqui ja que esta davant mateix,no si encara ens trobarem amb el Marius i qui sap,a lo mijor sen's pega alguna cosa no?jejeje, [ola] [ola] [ola] [smilie=clap.gif] [smilie=clap.gif] [smilie=clap.gif] [shot] [shot] [shot] [yikes] [yikes] [yikes] [applaudit] [smilie=taptap.gif] [smilie=taptap.gif] [smilie=laleche.gif] [smilie=laleche.gif] .Per cert,igual radjo va aquest divendres a navegar al Prat,pero proposo anar-hi on esta el club,jo surto a les dues i si tinc la JP (molt probable)anire cap alla a navegar,es un spot que em deu una grossa,com Saga i Trabu,jejeje, [smilie=12.gif] [smilie=12.gif] [smilie=12.gif] [smilie=12.gif] [smilie=aaaaa.gif] [smilie=aaaaa.gif] .Be sense res mes a dir.....Fins aviat!!!!

Quizas para mediados de Septiembre ya no habrá algas, no se, yo prefiero ir a leucate para luego pasarme por las tiendas.

La Franqui creo que es mar abierto, allí no por favor!!!!!

¿Donde está exactamente L'Eole?, ¿Podrias ponerme el link en el google maps: http://maps.google.es/?. Lo puedes hacer pulsado donde pone "Enlazar" en la parte derecha de la pantalla una vez localizado el lugar y ampliado.

<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.es/?ie=UTF8&ll=42.832659,3.033235&spn=0.00727,0.021715&t=h&z=16&output=embed&s=AARTsJqzARj-Z8VnW5pkPMLMmZbqrJcYpw"></iframe><br /><small><a href="http://maps.google.es/?ie=UTF8&ll=42.832659,3.033235&spn=0.00727,0.021715&t=h&z=16&source=embed" style="color:#0000FF;text-align:left">Ver mapa más grande</a></small>

Entre "els capitelles " i "les portes du rossillon". Molt a prop del Teleski... davant hi ha una botiga petita que es diu "Huraca".

Si amplies inclús es veu gent fent wind.

Bequick74 dijo:
<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.es/?ie=UTF8&ll=42.832659,3.033235&spn=0.00727,0.021715&t=h&z=16&output=embed&s=AARTsJqzARj-Z8VnW5pkPMLMmZbqrJcYpw"></iframe><br /><small><a href="http://maps.google.es/?ie=UTF8&ll=42.832659,3.033235&spn=0.00727,0.021715&t=h&z=16&source=embed" style="color:#0000FF;text-align:left">Ver mapa más grande</a></small>

Entre "els capitelles " i "les portes du rossillon". Molt a prop del Teleski... davant hi ha una botiga petita que es diu "Huraca".

Me ca..o en ....,joroba!!!!ya me he perdido con esos datos,lo unico que entiendo es eso de entre Capitelles y las puertas de Rosellon,para que veas la zona y demas cositas que salen en el mapa a vista del satelite te dejo por aqui tirado el enlace.Por cierto,son correctos los datos facilitados en el mensaje anterior,pero personalmente me he perdido,no se ni como llegar pero bueno,te dejo la cosa,el enlace mejor dicho:
http://maps.google.es/maps?f=q&hl=es&geocode=&q=Eole&sll=42.740583,2.85593&sspn=0.055977,0.109863&ie=UTF8&ll=42.83472,3.036947&spn=0.013973,0.027466&t=h&z=15&lci=lmc:panoramio,lmc:wikipedia_es

No es el de la playa,mira la fotografia en pequeño que esta a su izquierda en el lago,ahi es donde digo,se navega de P.M.

Bequick74 dijo:

El link no funciona pero con la infor que me has dado ya se donde es!, muchas gracias Bequick

Entonces me parece bien ir a L' Eole ya que está al lado de Leucate, es aquí: http://maps.google.es/maps?f=d&saddr=A9+%4042.684174,+2.862169&daddr=42.837772,3.026133&hl=es&geocode=FQ5PiwIdWawrAA%3B&mra=dme&mrcr=0&mrsp=1&sz=14&sll=42.829779,3.042612&sspn=0.031977,0.076904&ie=UTF8&ll=42.83387,3.028107&spn=0.031975,0.076904&z=14

Exacto. Se ven 2 rotondas y a la izquierda hay una explanada grande para aparcar (en el Etang ). Yo hice mis primero pinitos ahí y es un buen sitio; pero si la previ es buena se llena de gente. En la zona del Teleski también se navega pero está mucho mas abierta que el Eole, aunque el viento entra mejor ( y más fuerte ).

Por cierto, para llegar se sale en la salida anterior de la autopista ( la que pone Salses le Chateau o algo así ). Seguís hasta Port Barcarés, pasais de largo el Eole y cogeis la siguiente salida ( se ve un aquapark ) para ir en sentido contrario y entrar seguiidamente al Eole. Si venís de Leucate o Port Leucate no tiene pérdida. Cerca hay un camping muy barato ( La Presq'ille ).

Bequick74 dijo:
Exacto. Se ven 2 rotondas y a la izquierda hay una explanada grande para aparcar (en el Etang ). Yo hice mis primero pinitos ahí y es un buen sitio; pero si la previ es buena se llena de gente. En la zona del Teleski también se navega pero está mucho mas abierta que el Eole, aunque el viento entra mejor ( y más fuerte ).

Por cierto, para llegar se sale en la salida anterior de la autopista ( la que pone Salses le Chateau o algo así ). Seguís hasta Port Barcarés, pasais de largo el Eole y cogeis la siguiente salida ( se ve un aquapark ) para ir en sentido contrario y entrar seguiidamente al Eole. Si venís de Leucate o Port Leucate no tiene pérdida. Cerca hay un camping muy barato ( La Presq'ille ).

Gracias por la informacion,nos es de mucha utilidad,el tema del camping le puede interesar a mas de uno del foro,entre los que me incluyo por un bungalow,gracias,vendras?

Pots preguntarli al sergi espinosa de windsurfmediterraneo y/o Windsurfcat, que em sembla que s'ho sap be.

Jo ja em moro de ganes d'anar-hi i veure com em millorat respecte l'any passat!

lluis_lovewind7 dijo:
Pots preguntarli al sergi espinosa de windsurfmediterraneo y/o Windsurfcat, que em sembla que s'ho sap be.

Jo ja em moro de ganes d'anar-hi i veure com em millorat respecte l'any passat!

Tambe tinc el mono,i em sembla que he millorat bastant,pero no soc jo qui ho a de dir,jejeeje,tenen que donar la seva opinio tant en radjo com l'€nrique,o Salvi,o l'Eugeni o fins i tot tu,que m'heu vist navegar,pero jo.....

Volver