Leucate, puente 9 Octubre

[qmeparto] la previ millora cada dia ...sembla que vol arribar a sant pere...

quin rotllo de esport!!!! si no fa vent pq no en fa si en fa pq no sabem on anar.. [bonk] [bonk] [bonk]

Segurament ens quedarem tb al aquarius si la cosa continua..... si cal ja pujarem a sant pere! De fet l'ultim cop varem tenir de tornar de leucat per massa vent!

la cosa pinta molt be pel finde!!! jo disbte per assegurar el tiro nire a leucate, i diumenge...ia vorem!!!

Segueixo pensant que si aneu a comprar a Leucate, esta be.
Pero a Port de la Selva casi segur que es navegará el disabte i diumenje.
Teniu un camping alli petit pero suficient.
El dilluns segur a Sant Pere (Aquarius).
Aveura com evoluciona la previ demar?

Jo crec que funcionara Sant Pere tots els dies

Algu puja un dia suelto del pont i vol compartir gastos? :mrgreen: Ske tinc 17 anys i no trobo manera de pujar! :/ Mersii!

K va tio yo hoy he navegado en Castelldefels con el shorty y el agua no esta nada de fria

Ivan_Windsurf_BCN dijo:
Algu puja un dia suelto del pont i vol compartir gastos? :mrgreen: Ske tinc 17 anys i no trobo manera de pujar! :/ Mersii!

Potser pujaré diumenge i/o dilluns. ¿Quin material portaries?¿On vols pujar? Si esta prou fort jo vaig a Pals, si no, a Port de la Selva.

que es Shorty??? yo el neopreno largo aun no lo he usado... aun voy con el corto. seguramente sera el momento de cambiar!

Per dissabte pinta bé a St Pere, no? Jo pujaré i navegaré davant el càmping Aquarius, aquesta vegada. A veure si veig algú de per aquí..

Que vagi bé!

silent dijo:
Ivan_Windsurf_BCN dijo:

Potser pujaré diumenge i/o dilluns. ¿Quin material portaries?¿On vols pujar? Si esta prou fort jo vaig a Pals, si no, a Port de la Selva.

Bueno tinc bastant material. Pero suposu que pujaria 4.0 , 4.5 i 5.2. Pal 400, botavara i taula 90 lts. [sing] Tinc un mono! jajaja. A mi em va ber pujar on sigui. Pals perfecte, per onades no hi ha problema :mrgreen: . A més a fotot un subidon la previ important no? Jo m'adapto jeej

Decidido, Aquarius. Para los que no me conoceis llevo una t-4 california Roja.
Velas Severne o Gun depende medida y tabla sailboards Tarifa.

kikeaudi dijo:
Windxurfer dijo:
alextxell dijo:
K va tio yo hoy he navegado en Castelldefels con el shorty y el agua no esta nada de fria
Buena información, para el finde en Riumar Shorty pues?
Cuidadin que el Norte refresca, igual necesitas algo más.
Lo suponía, yo me llevo el shorty y el polar, y si hay suerte navegaré en shorty [saludo]

tambien al final acuarius..... estaremos desde esta tarde hasta el martes tarde...

A veure si ens veiem!

jo dema pujare a leucate, que me mirare una vela 4.7 i ptser una 75litres d'ocasio, navegare alla, i diumenge i dilluns vorem que fem, seguint la previ!!

Volver