Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dilluns puc mirar d'escapar de compromisos familiars(dos dies els trobo més que suficients jeje) si tot va be ens veiem al aquarius, navegueu devant del camping?not dijo:tambien al final acuarius..... estaremos desde esta tarde hasta el martes tarde...
A veure si ens veiem!
Windxurfer dijo:Lo suponía, yo me llevo el shorty y el polar, y si hay suerte navegaré en shortykikeaudi dijo:Cuidadin que el Norte refresca, igual necesitas algo más.![]()
Ivan_Windsurf_BCN dijo:silent dijo:Ivan_Windsurf_BCN dijo:Algu puja un dia suelto del pont i vol compartir gastos? :mrgreen: Ske tinc 17 anys i no trobo manera de pujar! :/ Mersii!
Potser pujaré diumenge i/o dilluns. ¿Quin material portaries?¿On vols pujar? Si esta prou fort jo vaig a Pals, si no, a Port de la Selva.
Bueno tinc bastant material. Pero suposu que pujaria 4.0 , 4.5 i 5.2. Pal 400, botavara i taula 90 lts.Tinc un mono! jajaja. A mi em va ber pujar on sigui. Pals perfecte, per onades no hi ha problema :mrgreen: . A més a fotot un subidon la previ important no? Jo m'adapto jeej
jordi-navata dijo:Windxurfer dijo:Lo suponía, yo me llevo el shorty y el polar, y si hay suerte navegaré en shortykikeaudi dijo:Cuidadin que el Norte refresca, igual necesitas algo más.![]()
Jo dimecres a port amb sud vaig navegar amb shorty a la tarda i cap problema i en xavi va sortir amb banyador i lycra i això que ens hi varem posar de 17:30 a 19:30, això sí amb tramuntana i més si és forta potser val la pena abrigarse una mica més però l'aigua encara és calenta.
Lluis_CB dijo:Jo potser puju a frança amb la carla un dia dakets 3 (dissabte no crec)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.