Leucate, puente 9 Octubre

Gracias a todos por toda la informacion dada. Un saludo y buen viento para todos...al final nos quedamos por el delta. 😁 [saludo]

Windxurfer dijo:
kikeaudi dijo:
Cuidadin que el Norte refresca, igual necesitas algo más.
Lo suponía, yo me llevo el shorty y el polar, y si hay suerte navegaré en shorty [saludo]

Jo dimecres a port amb sud vaig navegar amb shorty a la tarda i cap problema i en xavi va sortir amb banyador i lycra i això que ens hi varem posar de 17:30 a 19:30, això sí amb tramuntana i més si és forta potser val la pena abrigarse una mica més però l'aigua encara és calenta.

Ivan_Windsurf_BCN dijo:
silent dijo:
Ivan_Windsurf_BCN dijo:
Algu puja un dia suelto del pont i vol compartir gastos? :mrgreen: Ske tinc 17 anys i no trobo manera de pujar! :/ Mersii!

Potser pujaré diumenge i/o dilluns. ¿Quin material portaries?¿On vols pujar? Si esta prou fort jo vaig a Pals, si no, a Port de la Selva.

Bueno tinc bastant material. Pero suposu que pujaria 4.0 , 4.5 i 5.2. Pal 400, botavara i taula 90 lts. [sing] Tinc un mono! jajaja. A mi em va ber pujar on sigui. Pals perfecte, per onades no hi ha problema :mrgreen: . A més a fotot un subidon la previ important no? Jo m'adapto jeej

La previ pinta super bé!!, segurament pujare diumenge al matí, no molt d'hora i intentaré quedarme a dormir a casa la meva germana a Monells (a l'interior, a prop de la Bisbal), per navegar diumenge migdia/tarda i dilluns, a Pals si es pot. Dilluns baixaria a migdia o tarda. La previ pinta super bé. Si només pujés un dia ¿t'aviso?

jordi-navata dijo:
Windxurfer dijo:
kikeaudi dijo:
Cuidadin que el Norte refresca, igual necesitas algo más.
Lo suponía, yo me llevo el shorty y el polar, y si hay suerte navegaré en shorty [saludo]

Jo dimecres a port amb sud vaig navegar amb shorty a la tarda i cap problema i en xavi va sortir amb banyador i lycra i això que ens hi varem posar de 17:30 a 19:30, això sí amb tramuntana i més si és forta potser val la pena abrigarse una mica més però l'aigua encara és calenta.

Com es navega a Port amb sud? quan bufa?

Sembla segur que la tramuntana arribarà a Pals i que els més valents s'hi ficaran... Disfruteu al màxim aneu on aneu. Jo estic fora de circulació (feina, estudis i demés mandangues...), de moment.

Records a tothom! Ja ens explicareu. Bon tri-cap de setmana!

Decidit i tot lligat, diumenge a mig matí pujo cap a Pals per navegar a tope diumenge i dilluns. Si no entrés, cap a Sant Martí o Port, que sembla bastant segur. [platano2] [platano2]

Y el dia 16 surto cap a Tarifa!! on a partir del 14 entra una "levantera" de les bones (esperem que duri!!)
[qpasaneng2] [qpasaneng2] [qpasaneng2] [qpasaneng2] [qpasaneng2] [qpasaneng2]

Decididament el mes d'octubre'09 pinta bé, si es compleixen les excelents espectatives pot ser per recordar.

estem al acuarius i plou.... cap a lucata!!!!!!!! dema si que sembla que entrarà!!!

Sort que he vist que heu escrit que plou a l'Aquarius... Vaya me! Anava a preparar-me per pujar, però veig que ho hauré de deixar córrer, per avui .... Intentaré venir demà, que sembla que pintarà millor.

Que vagi bé per Leucat, els que hi aneu...

acabo d'arribar de Leucate amb una vela nova i un mastil! i amb una navegacio una mica guarra a l'spot de la Mine, amb 5.0 i 91litres.

Dma pujare al riuet, aviam si ia sort!!

com us ha anat la navegacio?

Dema les previsons donen molt vent. Depenen d'on la previsio es desfassada. Segurament pujare a leuctae amb la carla amb la 4.7...

Potser anirem passats, quines opcions mes hi ha? Port por estar be? sant pere?

Bon dia als matinadors. Desgraciadament la previsió del windgurú pro per avui s'ha desinflat bastant (ahir a la nit estaven prou be). Per dilluns i dimarts es impresionant, de moment...

Ara pujo cap a Girona. A Pals, on volia anar, sembla que avui no es navegará, crec que tiraré directe a Port, on donen 15-20 nusos. Demà espero que entri a Pals.

Dia increible a Le Goulet, Leucate, França! [heavy] Jo i la Carla compartint material.

Arribem a leucate i no es veuen borregos desde el cotxe, pero clarament fa vent. Montem 4.7 i perfecte, planejant desde el primer moment! I amb el pas del temps la intensitat del vent a anat punjant, cada vegada mes divertit, aixi hores i hores fins que s'ha desfassat i em aprofitat per dinar [mepiro] Em passat lestona veient els pros fent les seves maniobres fins que a afluixat una mica i de nou a laigua!

Molt vent, molta velocitat, moltes onadetes, molts salts, molta adrenalina, molta espuma, moltes algues i molt bon ambient!

Ja quan em decidia a fer lultim bordo el vent anava baixant i ja casi no es podia planejar!

Pero devem haver rondat entre els 22 als 35+ nusos al llarg del dia [heavy]

Proximament Report Cañeruuu [heavy]

Jo he estat tot el pont a Leucate, a l'Eole, dissabte amb 4.7 i diumenge amb 4.2, aquest matí estava molt fort (marcava l'anemometre 39-40 nussos de ratxa) i he optat per baixar cap a barna i no agafar caravana a l'autopista.

Volver