Leucate, puente 9 Octubre

bones a tots!!

jo disbte vaig pujar a leucate, de bon mati, em vaig comprar una 4.5 i un pal de 4metres, vaig nar cap a l'eole, pero estava fluixet, eren les 11a.m, i vaig dirigirme a la mine, i vaig navegar amb 5metres i 91litres, xO era molt warro, tan aviat nava a tope con nava parat, alla i avien catalans ;), sobretot una noia rossa amb una severne de color vermell, joveneta, algu la coneix? xd

i diumenge, vaig nar a port de la selva, i estava x 6.5-5.7, i vaig pujar al pas, i alla estava mes fort, axins que vaig montar 4.5, pero em vaig qedar sense vent...i vaig nar a parar a les roques, io estic be, amb unes kuantes punxes d'eriç als dos peus i un dit de la ma trencat...el material? dnocs..nomes dos copets a la JP de 91l

i avui...doncs...res, me qedat a casa :(

Disabet me vaig quedar al Aquarius i vaig fe fiasco.
Diumenje vaig pujar a França Le eole, amb 4.7 molt fort.
Al tanto que si ian eriçons ting les proves en el taló esquerra.
Dilluns desfasat al Aquarius amb 4.2.
Me quedo tota la semana al Camping ia previ fins a diumenge que ve de Nort.

Diumenge a Port "ara si - ara no" amb 5.3 tot el dia, decepcionant.

Avui que es preveia que entraria a tot arreu, a primera hora a Pals res de res, pujo al riues i estava començant a entrar, però buscant mar mes mogut he pujat a Port un altre cop i estava per 4.0 però super ratxejat, molts ratos no ex planejava. Port m'està decepcionant ultimament. Un cap de setmana una mica decepcionant vista la previ, la veritat.

Em sembla que a Port si no és Nord pur li costa entrar. ¿A Sant Pere i frança era més constant? Un altre cop es per pensars-ho.

doncs jo dilluns vaig trobar que va ser un bon dia, jo vaig arribar a les 10 i vaig navegar amb 97 lts i 5,4 fins més o menys les 12:30 després super passat i vaig canviar a 4,2 i 76 lts i vaig plegar cap a les 16:·30 després em varen dir que va baixar una mica, però jo crec que ahir va ser un bon dia a port.

Jo dissabte vaig anar a l'Aquarius, i quan ja tenia tot recollit per marxar a les 17:30h va entrar tramuntana fins a les 19h, amb vela gran, però vam navegar hora i mitja molt be. Va valer la pena esperar fins al final.

jordi-navata dijo:
doncs jo dilluns vaig trobar que va ser un bon dia, jo vaig arribar a les 10 i vaig navegar amb 97 lts i 5,4 fins més o menys les 12:30 després super passat i vaig canviar a 4,2 i 76 lts i vaig plegar cap a les 16:·30 després em varen dir que va baixar una mica, però jo crec que ahir va ser un bon dia a port.

Ostres a l'Aquarius vem anvegar amb 4.5 pasadissims, va entrar mes fort a Sant Pere que a Port?

alextxell dijo:
jordi-navata dijo:

Ostres a l'Aquarius vem anvegar amb 4.5 pasadissims, va entrar mes fort a Sant Pere que a Port?

no ho sé, jo peso 86 kg i vaig acabar navegant amb 4,2 i 76 lts. tot i que és cert que en algún moment m'enfonsava una mica, sobretot al sortir de alguna maniobra, dubto molt que bufés més a sant pere. el tema de mesures de vela i taula... és molt relatiu, no és el mateix un navegant de 90 kg que un de 60 kg...

jo recordo un dia anar passat fa un parell d'anys al medano amb vela onades 4,2 i passar-me pel cantó en Nick Baker, (un excorredor anglés em sembla) amb material d'slalom i vela gran amb cambers, diría que mínim 6,5.

Peso 80kg i t'aseguro que la majoria de veles eran 4, 3.7, 3.9

alextxell dijo:

així doncs som pesos pesants tots dos, [heavy] ja estic fart de "nens de menys 60 kg amb taules de 50 i pocs litros i mocadors per vela" [risas] és broma, de veles petites també s'en varen veure a port, però potser sí que va fer més vent a l'aquarius, jo el que sí tinc comprovat és que quan veus el mar picat al fons i passant la tramuntana per fora però sense arribar a entrar bé a port, per exemple a Cadaqués entra fort, i és molt possible que per la direcció d'ahir entrés més directe a sant pere que a port.

ha estat un plaer, coneixer moltisima gent a leucate el disabte y diumenge y a sant pere ahir i avui (encara que ahir massa fort per les meves posibilitats, avui millor).

dema mes potser tornem als garbinets!

ehhhhhhhh que pasa con los flacuchos [platano2]

Yo peso 62Kg y tengo 39 tacos, siempre navego con casi medio metro menos que los demas y voy de maravilla jejejeje [heavy]

jordi-navata dijo:
alextxell dijo:

així doncs som pesos pesants tots dos, [heavy] ja estic fart de "nens de menys 60 kg amb taules de 50 i pocs litros i mocadors per vela" [risas] és broma, de veles petites també s'en varen veure a port, però potser sí que va fer més vent a l'aquarius, jo el que sí tinc comprovat és que quan veus el mar picat al fons i passant la tramuntana per fora però sense arribar a entrar bé a port, per exemple a Cadaqués entra fort, i és molt possible que per la direcció d'ahir entrés més directe a sant pere que a port.

Joder 62kgs. que pasa que os alimentais del aire o que? Joder yo me mato a entrenar y no bajo de 78 [crybaby] maldita cerveza (bueno y patatas bravas, y jamoncito......... [risas] )

Bueno la constitución y la altura de la persona influye mucho en el peso.

Yo soy de constitución delgada, y mido 1,69m, y coma lo que coma suelo engordar poco, aunque tambien es verdad que normalmente como muy poco, por ejemplo al mediodia siempre tomo un solo plato, normalmente un primero. (Menos los dias que navego que como el triple).

Eso sí, bebo cerveza y parte de lo poco que como son "guarrerias" como patatas fritas, embutido, pastas, etc pero de momento el cuerpo parece que lo asimila bien.

Y la verdad que esta diferencia de peso de 15-20Kg con el resto de navegantes se nota y lo he podido comprobar, dias en barna que la gente no acaba de ir con 6.5m yo salgo con 6.1m y el mismo volumen (o incluso algo menos) y voy jejeje [platano2]

res, a prohibir el windsurf a gent de menys de 80 kg, ja n'hi ha prou de veure gent planejant a l'aigua mentres nosaltres els pesos pesant ens ho hem de mirar des de la sorra pq més que anar amb taula sembla que anem amb submarí. [risas] que dolenta que és la enveja. [bonk]

Volver