Pont de la Mercé 2010

Atencio que la previ a Faqnça esta pujant per moments, ja dones ratxes de mes de 35, aixo a La Franqui es moltissim de vent per que sempre bufa mes del de que diuen.
El tema delta el veig raro, com a minim deivendres fica que entra pel demati pero es para, a mes dones pluja :-( haurem de seguir el tema fins a ultima hora per escollir.

la previ pel dissabte i diumenge al delta o sant pere a windguru es bona, al delta sempre bufa mes del que possa i mes quan donant mistral dos dies i tot el dia sencer la del divendres es la que està pitjor, però jo no tinc festa

què Alex? Jo no sé si pujar el divendres a la tarda fins diumenge, encara hi ha càmpings oberts i s'ha d'aprofitar que això s'acaba, la opció perroflauta també es pot parlar...

perroflauta.jpg

Gpe dijo:
què Alex? Jo no sé si pujar el divendres a la tarda fins diumenge, encara hi ha càmpings oberts i s'ha d'aprofitar que això s'acaba, la opció perroflauta també es pot parlar...

perroflauta.jpg

Que pujareis a Sant Pere? No tinc clar que arribi a Sant Pere, com a minim divendres. Igual pujo a França. Pasarme tot el cap de setmana a S.P. esperant no em ve gaire de gust i mes sapiguent que uns quants kms mes enllà esta enxufat.

bones, bones!!!!!!!

fins que no canvii el meu transatlàntic (taula de 145L) per menys litres i tingui un màstil per montar la vela 4.1 no em deixo anar a La Franqui amb aquestes ventades....em quedaré per les Aresquiers, a 30 km de Montpellier, la previ es bona pel finde [windsurfing.gif] jo no tinc pont [muro]

Quina bona pinta que te el finde!!!! yo bajo el viernes por la mañana cap al sud. Radjo estamos en contacto. [windsurfing.gif] [applaudit] [platano] [cheer.gif]

Si que pinta be!! m'alegro per vosaltres! jo no puc pas, treballo tots 3 dies!! es el que te anar contra corrent! [bonk]

La previ de Riumar tiene más estrellas que la chacón... probablemente se meta para 3,7 y 75l. [ojos] , yo bajo el sábado fijo

alex si te vas a francia métete piedras en los bolsillos [sorprendido]

Creo que entre Trabucador y Riumar a leucate, van de la palma de la mano. Joder me sabran litros lo mas pequeño pue tengo es 4.4-90 litros sera questión de preparar una vela a medida con los trapos de la cocina.

Con lluvia no os fiéis mucho de las previs.

Según windguru ahora mismo ya tendría que estar entrando tramontana en Sant Pere y mestral en Riumar, sin embargo según el busca calma chicha.

Enrike dijo:
Con lluvia no os fiéis mucho de las previs.

Según windguru ahora mismo ya tendría que estar entrando tramontana en Sant Pere y mestral en Riumar, sin embargo según el busca calma chicha.

En Sant Pere y en Francia hoy era de sur my friend

Radjo tienes algo mas pequeño de 4,2 para prestarme el sabado??? De momento le voy sacando el polvo a la 79 litros.

Lo siento pero yo me retiro ya que he navegado hoy con 6.4m y 94L en barna y mi mujer se cabrea si navego mucho aun mas siendo la merce en Barcelon con un motón de sitios gratis para visitar.

Volver