Pont de la Mercé 2010

Atencio que la previ a Faqnça esta pujant per moments, ja dones ratxes de mes de 35, aixo a La Franqui es moltissim de vent per que sempre bufa mes del de que diuen.
El tema delta el veig raro, com a minim deivendres fica que entra pel demati pero es para, a mes dones pluja :-( haurem de seguir el tema fins a ultima hora per escollir.

la previ pel dissabte i diumenge al delta o sant pere a windguru es bona, al delta sempre bufa mes del que possa i mes quan donant mistral dos dies i tot el dia sencer la del divendres es la que està pitjor, però jo no tinc festa

què Alex? Jo no sé si pujar el divendres a la tarda fins diumenge, encara hi ha càmpings oberts i s'ha d'aprofitar que això s'acaba, la opció perroflauta també es pot parlar...

perroflauta.jpg

Gpe dijo:
què Alex? Jo no sé si pujar el divendres a la tarda fins diumenge, encara hi ha càmpings oberts i s'ha d'aprofitar que això s'acaba, la opció perroflauta també es pot parlar...

perroflauta.jpg

Que pujareis a Sant Pere? No tinc clar que arribi a Sant Pere, com a minim divendres. Igual pujo a França. Pasarme tot el cap de setmana a S.P. esperant no em ve gaire de gust i mes sapiguent que uns quants kms mes enllà esta enxufat.

bones, bones!!!!!!!

fins que no canvii el meu transatlàntic (taula de 145L) per menys litres i tingui un màstil per montar la vela 4.1 no em deixo anar a La Franqui amb aquestes ventades....em quedaré per les Aresquiers, a 30 km de Montpellier, la previ es bona pel finde [windsurfing.gif] jo no tinc pont [muro]

Quina bona pinta que te el finde!!!! yo bajo el viernes por la mañana cap al sud. Radjo estamos en contacto. [windsurfing.gif] [applaudit] [platano] [cheer.gif]

Si que pinta be!! m'alegro per vosaltres! jo no puc pas, treballo tots 3 dies!! es el que te anar contra corrent! [bonk]

La previ de Riumar tiene más estrellas que la chacón... probablemente se meta para 3,7 y 75l. [ojos] , yo bajo el sábado fijo

alex si te vas a francia métete piedras en los bolsillos [sorprendido]

Creo que entre Trabucador y Riumar a leucate, van de la palma de la mano. Joder me sabran litros lo mas pequeño pue tengo es 4.4-90 litros sera questión de preparar una vela a medida con los trapos de la cocina.

Con lluvia no os fiéis mucho de las previs.

Según windguru ahora mismo ya tendría que estar entrando tramontana en Sant Pere y mestral en Riumar, sin embargo según el busca calma chicha.

el sábado sale el sol, no te preocupes ayer lo comentaban por TV3, justo antes del espacio "la Previ de Alex" que patrocina repsol y volkswagen

Enrike dijo:
Con lluvia no os fiéis mucho de las previs.

Según windguru ahora mismo ya tendría que estar entrando tramontana en Sant Pere y mestral en Riumar, sin embargo según el busca calma chicha.

En Sant Pere y en Francia hoy era de sur my friend

Radjo tienes algo mas pequeño de 4,2 para prestarme el sabado??? De momento le voy sacando el polvo a la 79 litros.

Lo siento pero yo me retiro ya que he navegado hoy con 6.4m y 94L en barna y mi mujer se cabrea si navego mucho aun mas siendo la merce en Barcelon con un motón de sitios gratis para visitar.

Volver