Previ pels dies de nadal

Atencio a la previ per Kastas, ponentacoooooooooooooooooooooo per dema igual no fa falta fer kms.

Pa pasar frío no hace falta hacer tantos kms, incluso te diría que saliendo en pelotas al balcón... no hace falta que vayas a kastas ni montar, por ciero sabéis que el 5º premio de la lotería ha sido el 69069, los cerdos que han comprado ese número van a pasar unas naviades calientes de verdad....

radjo dijo:
Pa pasar frío no hace falta hacer tantos kms, incluso te diría que saliendo en pelotas al balcón... no hace falta que vayas a kastas ni montar, por ciero sabéis que el 5º premio de la lotería ha sido el 69069, los cerdos que han comprado ese número van a pasar unas naviades calientes de verdad....

MMMMMMMMMMm tu eres nuevo no? donde navegas?

m la meva marca una previ diferent, espero que al final sigui una barreja.

untitled_1.JPG

alextxell dijo:
m la meva marca una previ diferent, espero que al final sigui una barreja.
A mi en semblen casi iguals, el que amb codis de colors diferents, no? :p

Ambdues marquen 20ns o mes de NW desde el Delta fins a Castelldefels, amb una zona centras una mica desventada. N-NW per sobre dels 20ns al Emporda.

O aixó o m'haig de netejar le ulleres... [sorprendido]

alextxell dijo:
Ara mateix 22 nussos a Hospitalet de l'Infant.
No faig servir gaire WindAlert, pero sembla que te algunes estacions en temps directe.
http://www.windalert.com/en-us/Search/ViewResults.aspx#hospitalet%20infant

El que bufa a l'Hospitalet del Infant es extrapolable a Riumar i Trabucador?
Em sembla que algu va dir que alli sempre bufa mes que als voltants...

PD: porto un parell de dies ansios davant de l'ordinador mirant partes i previsions... [alamierda.gif]

Soy nuevo me puedes dar algún consejo de qué material comprar, estoy iniciándome en el 69, luces rojas, verdes o azules que crees Alex que es mejor, pijama corto o largo.

De todas maneras lo que me sale muy bien es el 68, el 69 me cuesta algo más...

A mi també m'agradaria fer la última navegada de l'any.

A veure si em podeu ajudar:

Sabeu d'algun lloc on demà divendres, estigui més fort que Barcelona (http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=48887) i que no sigui molt lluny de la ciutat? Mataró? Malgrat? O estarà massa fort?

Tinc una taula de 122L i una vela de 4,5 [fcp]

Espero resposta!

Moltes gràcies

La previsió de demà és de més de 20 nusos al delta o a l'Empordà. Depèn d'on estiguis, hi haurà onades. Si entra Ponent a Castelldefels crec que hi ha molta onada a l'entrada de l'aigua (els locals ho sabran millor) i després és molt ratxejat, ab ratxes molt potents.

Per a aquestes condicions, depenent del pes és clar, estariem parlant de volums d'entre 68 i 90 litres (max.) i veles de 3,7 a 5,2 (max).

No penso que amb aquesta combinació de material puguis anar enlloc, però cap dia. Si mires el rang de veles per a la teva planxa, segurament hi trobaràs des de 6,0 fins 8,5, que queda molt lluny dels 4,5.

Per tant, o bé necessites una vela més gran i vents més tipus el garbí de Barcelona, o una planxa més petita, per sota dels 100 l.

De tota manera, a veure què opinen els entesos.

Salutacions!

Perque Barcelona (http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=48887) ho veieu molt fluix, no?

Gràcies!

Jo demà vaig amb els meus 130L a St.Pere. Si la cosa es posa xunga per tant volum baixaré a Palamos o S'agaro que es on em vaig criar. Si no em torneu a veure pel foro en uns dies es que he anat a petar a Mallorca.... [sorprendido]

crobol dijo:
Jo demà vaig amb els meus 130L a St.Pere. Si la cosa es posa xunga per tant volum baixaré a Palamos o S'agaro que es on em vaig criar. Si no em torneu a veure pel foro en uns dies es que he anat a petar a Mallorca.... [sorprendido]

Crec que el Nord no entra a Palamos no?

No a palamós no entra be.

Eric si esta massa dur sempre pots anar al riu a la gola i practicar el water etc...

Es va amb el que es te. Clar que les condicions son per 70 o 80 o el que sigui , pero s'ha de aprendre.( ei amb cura!!!)

No et pots posar amb 80 litres si no fas water, no pots fer water si no et poses i aprens. Es un peix que es mossega la cua.

Amb cura es pot mullar amb tot, jo en el meu aprenentatge amb tramuntanes, vaig posar-me amb 160 litres a practicar el water amb 4mts y anar i tornar com pots , sempre aprop de la platga.

Poder estará l'aigua molt bruta...

Sort i Booooon NAdal!

Doncs practicaré el water per la esquerra que es el que no em surt i procuraré fer bordos minúsculs. No tinc ganes de menjar ensaïmades...
A Palamos o S'agaro no se com entra de Nord però em feia gracia plantar-me amb els trastos allà. Fa tans anys que no mi banyo allà. Me mara estaria contenta de veurem, i mes en aquestes dates tant sensibleres.... [risas]

Au, bons dinars de germanor, que passeu molts dies entre família i si podeu alguna navegada.

crobol:

Aquí potser puc aportar alguna cosa. Em vaig fer un tip de navegar a la badia de Palamós i sempre recordaré una vegada que em va caure la vela per una ratxa de garbí i quan la driçava era tramontana (va girar de sobte 180o) i les vaig passar canutes per cenyir 100 m i tornar.

O sigui que, amb tramontana: mai de la vida! Ningú surt. És un terral que vora de la costa és molt ratxejat pels edificis i que m'imagino que puja molt i es fa constant quan vas endins (cosa que no vaig fer mai, clar).

A S'Agaró, no en tinc ni idea.

S'agaro crec que tambe entre la tramontana molt terral, pero no us preucopeu, mai em foto a l'aigua si el vent es terral.

Dema se que hi haura gent pel delta, riumar segurament, i dissabte mati si bufa alguna cosa a cambrils tambe se d algun que hi anira, no es el meu cas, dema treballo i dissabte dinar familiar.... Bon nadal a tothom companys.

Volver