Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
radjo dijo:Pa pasar frío no hace falta hacer tantos kms, incluso te diría que saliendo en pelotas al balcón... no hace falta que vayas a kastas ni montar, por ciero sabéis que el 5º premio de la lotería ha sido el 69069, los cerdos que han comprado ese número van a pasar unas naviades calientes de verdad....
A veure que pasa.alextxell dijo:Atencio a la previ per Kastas, ponentacooooooo per dema igual no fa falta fer kms.

A mi en semblen casi iguals, el que amb codis de colors diferents, no?alextxell dijo:m la meva marca una previ diferent, espero que al final sigui una barreja.
![sorprendido [sorprendido] [sorprendido]](/foro/smilies/sorprendido.gif)
No faig servir gaire WindAlert, pero sembla que te algunes estacions en temps directe.alextxell dijo:Ara mateix 22 nussos a Hospitalet de l'Infant.
![alamierda [alamierda.gif] [alamierda.gif]](/foro/smilies/alamierda.gif)
crobol dijo:Jo demà vaig amb els meus 130L a St.Pere. Si la cosa es posa xunga per tant volum baixaré a Palamos o S'agaro que es on em vaig criar. Si no em torneu a veure pel foro en uns dies es que he anat a petar a Mallorca....![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.